Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1621
fsterchele23 wrote:++ whoop grote kuis gehouden in men kamer dat resulteerd in veel meer plaats voor nieuwe games, films en comics + plaats voor men batman statue en later ook nog 1 van the joker (hopelijk vind ik em nog)
+ alle magazines weggesmeten en met 'alle' bedoel ik 'alle' dus ook OPM. weg met het verleden, tis het heden dat telt :)
++ mijn kamer die leeg lijkt :p
++ lego jurassic world is awesome
- men ma die weer in vorm is
+ vannacht persconferentie van bethesda
- weinig slapen
Weg weg? Dus echt voor goed weg? :(

Had me eerst even ingelicht, ik zoek er een paar en zou er nog voor willen betaald hebben ook :p

+ Redelijk goed kunnen leren
- Toch echt zeer veel angst dat het niet gaat lukken.
- Wiskunde...
+/- Ietsje te veel in vakantiestemming
+ Trophies in Super Exploding Zoo
++ De eerste Uncharted ook eindelijk eens uitgespeeld
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1623
fsterchele23 wrote:@divided en wolf: kvond dat het tijd werd dat ze buiten vlogen. ze lagen daar toch maar stof te nemen en OPM blijft in men geheugen gegrifd é. tes gewoon, kheb plaats nodig en men kamer ziet er nu ook veel mooier uit zonder al die magazines omdat ik nu alles mooi heb kunnen wegzetten en divided check facebook :)
Wat moet ik precies checken op fb? :p Je profiel?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1624
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:@divided en wolf: kvond dat het tijd werd dat ze buiten vlogen. ze lagen daar toch maar stof te nemen en OPM blijft in men geheugen gegrifd é. tes gewoon, kheb plaats nodig en men kamer ziet er nu ook veel mooier uit zonder al die magazines omdat ik nu alles mooi heb kunnen wegzetten en divided check facebook :)
Wat moet ik precies checken op fb? :p Je profiel?
ik heb een bericht naar jou gestuurd :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1625
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:@divided en wolf: kvond dat het tijd werd dat ze buiten vlogen. ze lagen daar toch maar stof te nemen en OPM blijft in men geheugen gegrifd é. tes gewoon, kheb plaats nodig en men kamer ziet er nu ook veel mooier uit zonder al die magazines omdat ik nu alles mooi heb kunnen wegzetten en divided check facebook :)
Wat moet ik precies checken op fb? :p Je profiel?
ik heb een bericht naar jou gestuurd :p
Zie het net :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1631
Ligeiro wrote:'t is ne leeuwenkop sluierstaart, zit in een aquarium van 40L...
Alleen dan nog? :(
Als hij weer beter wordt, ga dan alstublieft op zoek naar een mooie vijver met vriendjes. En als je graag visjes wil, wil ik u graag helpen, om te beginnen heb je echt een groter aquarium nodig, dat lijkt ingewikkelder, maar eigenlijk is het simpeler omdat je makkelijker het evenwicht in uw aquariumwater kan bewaren. En eerst inlezen en geen vissenverkopers geloven!
RoyVdW wrote:--Niemand op dit klote forum heeft mij een gelukkige gewenst terwijl ik gisteren jarig was, ik haat jullie allen
Gelukkige verjaardag :party:

+/- Laatste volle dag studeren en eigenlijk ben ik nog totaal niet ver genoeg en ga ik het ook niet meer halen, het wordt een examen op hoop van zegen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1632
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:'t is ne leeuwenkop sluierstaart, zit in een aquarium van 40L...
Alleen dan nog? :(
Als hij weer beter wordt, ga dan alstublieft op zoek naar een mooie vijver met vriendjes. En als je graag visjes wil, wil ik u graag helpen, om te beginnen heb je echt een groter aquarium nodig, dat lijkt ingewikkelder, maar eigenlijk is het simpeler omdat je makkelijker het evenwicht in uw aquariumwater kan bewaren. En eerst inlezen en geen vissenverkopers geloven!
(
True that :)
Mijn eerste was een 60L
En die vonnek al heel snel te klein :p
Ben dan ook overgestapt op een veel grotere ^^

De 60L zal ik heel binnekort terug in gebruik nemen.
Probably voor garnaaltjes.

Tenzij ik een nieuwe natuurterrarium maak.
Zelfs zonder beestjes vindek da prachtig :p
Image
OT:
-- maandag
-- deze week 6 dagen werken
++ niet te veel werk voor de moment :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1635
RoyVdW wrote:--Niemand op dit klote forum heeft mij een gelukkige gewenst terwijl ik gisteren jarig was, ik haat jullie allen
++Zwans, maakt mij niet uit mensen kont guli niet weten :hug:
-Studeren :q:
+Fietsen
+Muziek metal en rock
+Over een week terug gamen
...
Toch nog een late gelukkige verjaardag :party:

----------- Examen economie was een ramp... bij bijna iedereen blijkbaar
------ Eerste 15 punten gingen over de werkloosheid terwijl dat van vorig semester was
++ Gelukkig dat ze de punten ervan toch niet gaat laten meetellen
+++++ Morgen godsdienst mondeling open boek
++++++ Deze avond rustig naar de persconferentie kijken van Bethesda :)
Image
cron