Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

214
Zero Dark Thirty --> 8/10

Is nu al 3 jaar geleden verschenen en eindelijk heb ik hem gezien. Onlangs heb ik een presentatie gegeven over de de VS en oorlogen waarin het verwikkeld was. Het ging ook over de War on Terror en Bin Laden is nu al 4 jaar dood. En toen dacht ik dus: damn, ik moet Zero Dark Thirty eens zien. Which I did. :D
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

218
Maxidomino wrote:Kingsman: The Secret Service --> 8/10

Soms een beetje over the top, maar wel een goeie film. ;)
idem

8.5/10 voor mij

De bond verwijzigingen zijn de max
Sommige zijn heel subtiel (zoals de 1 noot in begin van film uit de typische bondtheme)
Andere gewoon op de man vlak af.

De muziek is prachtig gekozen ook in die film.

Wel beetje langdradig.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

219
Gamefreak wrote:ik ga morgen Street Fighter (uit 94) bekijken, opgenomen met digicorder, en nee, ik verwacht er weinig van, maar ik wil hem toch es gezien hebben :smug:
ik heb de film dus gisteren afgehaspeld en ik moet zeggen dat ik hem erger verwacht had, hij komt in elk geval niet in de buurt van stinkerd Tekken van een jaar of 3, 4 terug :smug:

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

223
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Nottin Hill: 6/10

Deze vrijdagmiddag op school mogen kijken, vond er niet veel aan, soms wel eens gelachen.
omdat ie zo slecht was ?
Niet dat ie zo slecht was maar een beetje een flauw verhaal.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

224
Jurassic world -> 7/10
Weer een beetje meer van hetzelfde, maar dan wat groter. Er zaten wel weer heel wat spannende momenten in met de dino's, wat het wel leuk maakt. Zelfs 1 keer verschoten bij een raptor scene :girl:
Het einde vond ik precies zeer plots, gelijk dat ze zeiden van we zitten bijna aan 2 uur dus we gaan stoppen.
Image