Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1639
RoyVdW wrote:--Niemand op dit klote forum heeft mij een gelukkige gewenst terwijl ik gisteren jarig was, ik haat jullie allen
++Zwans, maakt mij niet uit mensen kont guli niet weten
Gelukkige verjaardag eergisteren!


--- Alles plakt aan u lijf in dit warme weer...
--- Weinig geslapen door supervroeg boodschappen te moeten gaan doen...
--- Vader die plots weer ruzie wilt maken over hoe lang ik erover doe om klaar te zijn om te vertrekken deze ochtend, gelooft er geen woord van mensen, ik was mooi op tijd, mijn vader begon al te zagen toen het 10 voor 8 was deze ochtend, dat hij wou vertrekken, moesten we dat gedaan hebben stonden we nog 20 min voor een gesloten Carrefour deur... :| Toen we mooi op tijd waren was die een compleet ander mens...
--- Laptop sebiet delen, maar ik wil gamenieuws volgen en artikeltjes schrijven voor onze blog...
+++ Jurassic World is een box office hit, speelgoed gezien van de film in de Carrefour...hmmm tis bijna mijn verjaardag :lol:
--- E3 persconferenties zijn wat op vervelende uren, dus ik ga later pas het nieuws kunnen zien...
+/- ??? Gerucht over Crash Bandicoot en FF remake...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 9 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 114 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1647
W.O.L.F. wrote:
fsterchele23 wrote:++ treinticket gekocht voor graspop
De voorbereidingen bij ons beginnen morgen, ik kan het niet laten om mij te ontfermen over het pakken van de rugzak :p

--- Ben er dus niet geraakt voor het examen, niet alle leerstof gelezen, we'll see...
ik heb geen lief dus ik doe het zelf xd. kmoe da ook nie weetn da iemand anders zou doen van mij :p
kmoe nog alles inpakken ma kheb wel al het gerief gehaald straks tss conferenties door mss doen.
Image