Re: Fallout 4

46
Net de volledige stream gezien en man man man. Ik ben zo fucking hyped nu. De collectors edit is wel eerder prijzig maar koop toch bijna nooit CEs dus voor 1 keer voor mijne favoriete game series kan ik wel een uitzondering maken.
Aan zij die Fallout fan zijn, check zeker de stream van E3 (moet ik dit zelfs zeggen? :p).
Aan zij die geen fan zijn, check het toch maar eens! De game lijkt echt wel redelijk veel verandert te hebben en er zijn echt veel nice nieuwe features bijgekomen. Waarvan de weapon custumasation en de steden bouwen zeker mijn favorieten zijn.
Ik kan niet meer wachten tot 10 november! :D

Edit: De grootste delen van de stream staan nu op de begin pagina van dit topic.
Image

Re: Fallout 4

49
Maxidomino wrote:
BozeGozerXrd wrote:PC mods zijn speelbaar op de Xbone. Ik ben benieuwd of dat ook op PS4 kan.
Waarschijnlijk niet. De nadruk lag nogal op de samenwerking van microsoft tussen de pc en de xbox.
De architectuur van de PS4 is niet veel anders, dus het zou zeker moeten kunnen. Alleen zullen mods met betere textures e.d. niet kunnen, maar dat kan op Xbone ook niet.

Re: Fallout 4

50
BozeGozerXrd wrote:
Maxidomino wrote:
BozeGozerXrd wrote:PC mods zijn speelbaar op de Xbone. Ik ben benieuwd of dat ook op PS4 kan.
Waarschijnlijk niet. De nadruk lag nogal op de samenwerking van microsoft tussen de pc en de xbox.
De architectuur van de PS4 is niet veel anders, dus het zou zeker moeten kunnen. Alleen zullen mods met betere textures e.d. niet kunnen, maar dat kan op Xbone ook niet.
Blijkbaar heeft Todd Howard in een interview gezegd dat ze het ook naar PS4 gingen proberen brengen.
Image

Re: Fallout 4

52
Sowieso dat ik die game nu koop in november. Ik heb nog nooit een Fallout gespeeld maar na die presentatie van Bethesda ben ik zeker dat ik het zal kopen. Gewoon gestoord dat ze die game geheim konden houden gedurende al die tijd en dat hij in november al uitkomt.
Image

Re: Fallout 4

53
Maxidomino wrote:Sowieso dat ik die game nu koop in november. Ik heb nog nooit een Fallout gespeeld maar na die presentatie van Bethesda ben ik zeker dat ik het zal kopen. Gewoon gestoord dat ze die game geheim konden houden gedurende al die tijd en dat hij in november al uitkomt.
Image
Er zijn wel dingen gelekt zoals de Boston setting en die scripts maar voor de rest inderdaad redelijk geheim gebleven. En nu ben ik achteraf ook heel blij dat ze lang gewacht hebben om een nieuwe Fallout te releasen. Het ziet echt top uit en ik heb zelfs het gevoel dat het misschien beter dan Fallout 3 wordt of het kan evenaren. Btw als ge nog een PS3 hebt zou ik de fallouts toch eens aanschaffen. ;) Ze kosten namelijk relatief weinig en je krijgt er 2 gigantische games voor!
Image

Re: Fallout 4

54
The Wastelander wrote:
Maxidomino wrote:Sowieso dat ik die game nu koop in november. Ik heb nog nooit een Fallout gespeeld maar na die presentatie van Bethesda ben ik zeker dat ik het zal kopen. Gewoon gestoord dat ze die game geheim konden houden gedurende al die tijd en dat hij in november al uitkomt.
Image
Er zijn wel dingen gelekt zoals de Boston setting en die scripts maar voor de rest inderdaad redelijk geheim gebleven. En nu ben ik achteraf ook heel blij dat ze lang gewacht hebben om een nieuwe Fallout te releasen. Het ziet echt top uit en ik heb zelfs het gevoel dat het misschien beter dan Fallout 3 wordt of het kan evenaren. Btw als ge nog een PS3 hebt zou ik de fallouts toch eens aanschaffen. ;) Ze kosten namelijk relatief weinig en je krijgt er 2 gigantische games voor!
Nah, helaas heb ik geen tijd om zo'n gigantische game als Fallout 3 nog te spelen, en technologisch is het nu toch wat achterhaald. Deze zomer heb ik wat andere games te spelen, zoals The Witcher, Batman, alle metal gear games. Maar in november koop ik sowieso Fallout en zal ik eens zien wat er zo speciaal aan is aan die franchise. :)
Image

Re: Fallout 4

56
Game besteld.
Nooit een Fallout game gespeeld, zou nog geen screenshot ervan herkennen :p

Maar sinds The Witcher 3 ben ik RPG's gaan apprecieren.
Net als met TW ga ik Eurogamer hun beginners guide eens doornemen.
PSN tichke
Image

Re: Fallout 4

57
Dinsdag is het eindelijk zover.
Ga deze ook halen maar moet toch echt eerst de witcher uitspelen :nerd:

Eerder koop ik hem niet want dan weet ik precies hoe dat gaat, en ik heb een hekel aan backlogs
Image