Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1656
++ 't is me gelukt om wakker te blijven voor Sony
-- 'k vond het niet zo'n geweldige presscon
++ Firewatch, Dream en Horizon waren wel de hoogtepunten voor mij
-- beetje moe nu, welja is maar normaal :p
-- studeren
-- laatste stuk van de cursus gaat lijk zo heel traag
++ wel niet zo'n moeilijk stuk
++ nog wat tijd om te leren
++ einde examens nadert
-- mijn fluostiften zijn allemaal leeg ;_;
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1657
Maxidomino wrote:Ah ist uw verjaardag Captain? Congratz! Op de dag van de E3 pers conferenties. Hopelijk krijgt ge mooie aankondigingen te zien.
Mr.Wolf wrote:Gelukkige verjaardag Captain :ballon:
Oei, jongens, ik zei niet dat gisteren mijn verjaardag was, maar dat mijn vader het plant op mijn verjaardag, die morgen is, middenin E3 :) Normaal is het zichtbaar op de dag zelf hier op de site.
Toch erg bedankt kerels!


--- Warm weer, tmag nog meer afkoelen hoor...
+++ Lang geslapen, maar stomme lattenbodem...
--- Lang slapen = weinig laptop
+++ E3 nieuws...
--- Haast geen E3 nieuws zien door te weinig tijd...
+++ Uncharted 4
+++ Remake FF7
+++ Mirror's Edge
+++ Nieuwe South Park game
--- En voor de rest weinig nieuwe grote aankondigingen die mij interesseren...misschien wel goed, rustig gamejaartje :)
--- Geen FFXII HD op dit moment...
+++ Morgen verjaardag!

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 8 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 113 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1658
Captain Witwicky wrote:
Maxidomino wrote:Ah ist uw verjaardag Captain? Congratz! Op de dag van de E3 pers conferenties. Hopelijk krijgt ge mooie aankondigingen te zien.
Mr.Wolf wrote:Gelukkige verjaardag Captain :ballon:
Oei, jongens, ik zei niet dat gisteren mijn verjaardag was, maar dat mijn vader het plant op mijn verjaardag, die morgen is, middenin E3 :) Normaal is het zichtbaar op de dag zelf hier op de site.
Toch erg bedankt kerels!



--- Warm weer, tmag nog meer afkoelen hoor...
+++ Lang geslapen, maar stomme lattenbodem...
--- Lang slapen = weinig laptop
+++ E3 nieuws...
--- Haast geen E3 nieuws zien door te weinig tijd...
+++ Uncharted 4
+++ Remake FF7
+++ Mirror's Edge
+++ Nieuwe South Park game
--- En voor de rest weinig nieuwe grote aankondigingen die mij interesseren...misschien wel goed, rustig gamejaartje :)
--- Geen FFXII HD op dit moment...
+++ Morgen verjaardag!

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 8 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 113 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Euhmmm... dat wist ik wel hoor ;) ... Neenee, we waren er gewoon heel vroeg bij dit jaar :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1662
The Wastelander wrote:+++ Nog maar een examen deze donderdag maar is zeer makkelijk dus veel tijd voor te gamen.
- PS4 die random discs eject.
- Trying to fix but not succeeding
.
Ook veel last van gehad. Een dvd doos onder bijde kanten steken en dat rubber onder je aan knop losprutsen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1663
dividedx11 wrote:
The Wastelander wrote:+++ Nog maar een examen deze donderdag maar is zeer makkelijk dus veel tijd voor te gamen.
- PS4 die random discs eject.
- Trying to fix but not succeeding
.
Ook veel last van gehad. Een dvd doos onder bijde kanten steken en dat rubber onder je aan knop losprutsen.
Het doos onder ps4 steken fase heb ik al gehad, maar bood ook geen permanente oplossing precies. Momenteel heb ik hem verticaal staan wat ook voor een tijd werkte. Heb die schroef al proberen aan te draaien maar had weinig tot geen nut. De rubber los maken ga ik precies niet doen, aangezien hem verticaal zetten toch ongeveer hetzelfde nut heeft normaal gezien denk ik. :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1664
The Wastelander wrote:
dividedx11 wrote:
The Wastelander wrote:+++ Nog maar een examen deze donderdag maar is zeer makkelijk dus veel tijd voor te gamen.
- PS4 die random discs eject.
- Trying to fix but not succeeding
.
Ook veel last van gehad. Een dvd doos onder bijde kanten steken en dat rubber onder je aan knop losprutsen.
Het doos onder ps4 steken fase heb ik al gehad, maar bood ook geen permanente oplossing precies. Momenteel heb ik hem verticaal staan wat ook voor een tijd werkte. Heb die schroef al proberen aan te draaien maar had weinig tot geen nut. De rubber los maken ga ik precies niet doen, aangezien hem verticaal zetten toch ongeveer hetzelfde nut heeft normaal gezien denk ik. :p[/quote
Nee, heeft niet hetzelfde nut, en je kan die rubber altijd terug plaatsen hoor ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1665
gamerke1992 wrote:+++ 8 km gaan lopen deze ochtend
--- nog geen tijd gehad om het E3 nieuws in te halen, enkel the last guardian heb ik bekeken
--- Game of thrones eindigt echt niet leuk
+++ maar het blijft een topserie
Mooi!! Maar euh, ben jij in de cut mss? ;)

@Roy: Is 2 dagen na datum een gelukkige verjaardag wensen nog acceptabel voor je? :P

---- Vriendin haar kat vandaag ontsnapt via keukenraam (op klap) en weg kat. En het is er ééntje die nooit buitenkomt.... Drama voor haar dochtertje, zelf is ze er ook het hart van in. ;( Ocharme die 2. Vanavond eens wat gaan troosten se.
++++ Morgen terug gaan fietsen.
++++ Terug draad opgepakt in de gym, eten terug op punt, rustig proberen te combineren met het fietsen.
++++ Gisteren huis gekuist en auto gepoetst, alles terug proper.
++++ Proberen deze week werk van te maken voor Member van De Maand artikel/interview!
++++ Nieuwe Hitman game!
=/- Ik moet dringend alle Hitman games eens gaan spelen! We hebben destijds die collectie gekregen via PS+ en dan nog de vorige Hitman (naam?). Maar ik ben zo correct met mijn eigen voort moment om eerst begonnen games uit te spelen, want anders begin ik aan vanalles en speel ik het niet uit.
++++ Spotify op PS4. Wat een zalige app! Staat tijdens de dag constant op!
Image