Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

121
ShAmPi wrote:++ nice touch van Tamara in laatste OPM :D
Ik zag het ook, een mooie eerste teaser :)

Amai, het lijkt het thema te zijn onder de universiteitstudenten onder ons. Ook ik zal mij bij deze vervoegen bij het "Ik heb te weinig tijd"-geklaag :p
Dus:
--- Veel te weinig tijd! Sorry dat ik hier niet altijd direct op dingen kan reageren
--- Ik dacht in het begin van het semester nog: "Och, bijna nooit les. Nog nooit zo weinig les gehad! Dit wordt eindelijk eens een rustig semester". En dan waren de groepswerken en de eindeloze vergaderingen daar plots :p
Waarom werp ik mij toch altijd op als (in)formeel 'voorzitter'. Ok ja, zodat ik de richting van het werk kan bepalen, maar het kost zoveel tijd :O
+ Met wat geluk zullen de punten dan ook goed genoeg zijn voor al die inzet

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

122
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:-- Toch erg dat de mensen die tegenwoordig willen werken aan geen werk geraken...
Vooral het werk dat ik wil doen wil maar niet lukken...

+++/--- Laatste OPM is binnen!
Ik zou zeggen, blijven volhouden! Het zal wel een keer lukken :)
-/+ Deze avond de laatste OPM lezen
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

125
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:--- Alles op school gaat mis, terwijl het voor de vakantie allemaal perfect ging.
Mijn eigen puberteit all over again (ben denk ik niet de enige die dit nu denkt). Het goede nieuws is dat het echt allemaal over gaat, maar het duurt zo enorm lang als je er midden in zit :p
Soms kun je je zo hulpeloos voelen hé :p

+ Maar soms moet je de knop gewoon kunnen omdraaiien :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

127
dividedx11 wrote:Ik zou zeggen, blijven volhouden! Het zal wel een keer lukken
Ja, als ik wil strontvegen wel!

--- :bomb: Verdomme toch!
--- Mijn vader heeft 0 geduld. Hij wilt dat ik opsta en direct begin te kuisen. Ontbijten kent die niet...
--- Dat kuisen was vervelend, ging veel te traag vooruit omdat ik telkens onderbroken werd door mijn vader. Met 2 kuisen tegelijkertijd kan die ook niet...
--- Straks nog eens naar buiten een paar boodschappen, maar...
+++... tis ook wel voor mijn CE te gaan halen, maar...
---...ik ga in de spits zitten met al die drukte...
---/+++ Gebeld geweest voor tijdelijke job. Ik word op de hoogte gehouden als het bedrijf me wilt.
+++/--- Nog 23 dagen
+++/--- Nog 106 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

129
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:Soms kun je je zo hulpeloos voelen hé :p
Wees gerust, het zijn de hormonen, die veroorzaken bv het spotlight-effect, het idee dat iedereen naar u kijkt en je er dus ook echt goed moet uitzien/niets verkeerd mag doen. Dat heeft ook nog invloed na de puberteit, maar in die periode is het het ergst.
Dat klopt volledig :) In de pubertijd denk je echt dat iedereen naar je kijkt, terwijl waarschijnlijk niemand iets opmerkt. Ik heb dat ooit nog in psychologie moeten leren en dat vond ik altijd wel een interessant onderdeel.

+++ Super leerrijke dag gehad
--- stress zal nog niet snel over zijn
+++ Maar nu MOET ik even ontspannen en niemand houdt mij tegen :evil: :evil:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

133
--- FUCK! Godverdomme toch! :bomb:
====> Gisteren mijn Dragonball Xenoverse CE weest gaan halen. Blijkt er geen steelbook bij te zitten (nochtans heb ik er recht op) en weet ik niet of ik alle pre-order DLC heb want dat staat niet aangeduid! Steelbook is zelfs nog nooit gearriveerd in de Game Mania en kan achterkomen maar ze weten van niks. Pre-order DLC kan erin zitten maar wordt niet aangeduid en ik kan het nu nog niet echt checken want soms werken die codes nog niet direct op release
Verdomme Verdomme Verdomme Verdomme IK HAAT PRE-ORDERS en CE's :angry:
Het kan zijn dat ik nog gebeld word als de steelbooks wel komen maar thuiskomen met maar 50% van mijn pre-order is helemaal niet leuk. Ik kan het van ver ruiken die dingen. Die zorgen altijd voor problemen! Nochtans let ik daar meer dan anderen op! Ik wou dat het gewoon werd afgeschaft...Ik wil niet nog eens ontevreden en teleurgesteld thuis komen. :cry: Kleine troost is dat mijn figurine in perfecte staat is...
En het is niet de schuld van de Game Mania denk ik. Want de vriendelijke man die me helpt kent me redelijk goed en hij doet zijn best om me te helpen elke keer er iets is. Ik denk dat het vanuit de uitgeverij zelf is want ze zeiden dat ze bijvoorbeeld voor de DLC te weinig hadden ontvangen wat zou verklaren dat deze week de melding werd gegeven dat in december alle DLC al op was voor de pre-order (ik had vroeg genoeg bestelt, dus ik heb recht op alles!).
--- OK geslapen maar niet genoeg denk ik, lichte hoofdpijn, maar misschien komt dat door mijn vader die weer ontploft van waterdruppels op de lavabo!
+++/--- Nog 21 dagen
+++/--- Nog 104 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

135
ShAmPi wrote:Als je het haat en afgeschaft wil zien, waarom in godsnaam koop je ze dan?
Ik koop ze omdat het wordt aangeboden. Ik heb nogal de "verzamelaars" eigenschap. Ik wil niets missen. Ik ga ook niet klagen als ze ermee stoppen. De edities zelf haat ik eigenlijk niet. Het zijn de praktijken errond, dus "pre-order", "gelimiteerd", "exclusief", en de verschillende distributies in verschillende winkels, de onduidelijkheid bij sommigen of je wel alles wat je gekocht hebt in bezit hebt meegekregen, de onzekerheid van je exemplaar, de fuck-ups die uitgeverijen en winkels begaan...die dingen dus.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2