Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1711
Mr.Wolf wrote:++++++ Blijkbaar moet ik dinsdag na de examens mee gaan laserschooten met een paar mensen, daarna voordrink doen bij een paar vrienden en daarna samen naar de uitblaas td. Ik had meer verwacht dat ik niks meer ging vinden en dat ik wss gewoon thuis ging zitten
--------- Ik en mijne maat hadden afgesproken dat ik is een berichtje ging sturen naar dat meisje als de examens gedaan waren. Ik weet toch niet echt wat ik dan allemaal moet doen en zeggen
------- En blijkbaar komt ze ook naar de uitblaas td met haar beste vriendin (die het op de een of andere manier weet van mij) en was mijne maat van plan om er is iets tegen te gaan zeggen en hij ging mij meenemen. Ik zal is hey zeggen zeker??
Daar ga ik ook heen :cool: En mss gaat het vlotter om er iets tegen te zeggen na een paar pinten.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1712
Sanity penguin wrote:---- Kast die tegen de muur omhoog hing boven de bureau naar beneden gekomen... (3 pluggen los uit de muur :L: )
Laptop van mijn vrouw stond open eronder en scherm volledig kapot. Gelukkig werkt hij wel nog via een extern scherm, dus geen schade aan de rest.
Verder nog een gat in de bureau en een kapotte lamp.

+++ Gelukkig had mijn vrouw zo'n 5 minuten ervoor gedaan met werken aan diezelfde laptop. Was niet goed afgelopen anders denk ik...
Dat zijn van die momenten dat je toch in beschermengelen zou gaan geloven eh

+/- Druk dagje vandaag, maar ik moet niet meer studeren, dus dan valt dt allemaal wel mee :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1715
minermb wrote:++++ Ik had gisteren een frans presentatie en daar had ik een 8,5 voor :party: Ik was best zenuwachtig en struikelde een beetje over mijn woorden, maar een 8,5 had ik eigenlijk niet verwacht :saint:
++ Nog een week school
-- Daarna anderhalve week proefwerkweek, gelukkig maar 9 toetsen :relief:
--- Ik heb zin in vakantie. :|
Bij mij ging Frans gisteren anders wel wat minder
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1716
Sanity penguin wrote:---- Kast die tegen de muur omhoog hing boven de bureau naar beneden gekomen... (3 pluggen los uit de muur)
Laptop van mijn vrouw stond open eronder en scherm volledig kapot. Gelukkig werkt hij wel nog via een extern scherm, dus geen schade aan de rest.
Verder nog een gat in de bureau en een kapotte lamp.
Well, that sucks...
Mr.Wolf wrote:------- En blijkbaar komt ze ook naar de uitblaas td met haar beste vriendin (die het op de een of andere manier weet van mij) en was mijne maat van plan om er is iets tegen te gaan zeggen en hij ging mij meenemen. Ik zal is hey zeggen zeker??
Moet spreken tegen je grote liefde niet +++ zijn? :)

--- Geen idee of ik goed heb geslapen, werd vanzelf wakker, eens zien of ik vanavond niet voor de tv in slaap val...
--- Mag koeler worden...
--- Niet zeker of ik vandaag het gras moet doen, gras lijkt nog iets te nat te zijn om te maaien door de regen...
+++ Nog wat E3 nieuws opsnuiven als ik kan...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 4 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 109 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1717
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:------- En blijkbaar komt ze ook naar de uitblaas td met haar beste vriendin (die het op de een of andere manier weet van mij) en was mijne maat van plan om er is iets tegen te gaan zeggen en hij ging mij meenemen. Ik zal is hey zeggen zeker??
Moet spreken tegen je grote liefde niet +++ zijn? :)
Niet als je schrik hebt om dit te doen ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1718
Mr.Wolf wrote:
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:------- En blijkbaar komt ze ook naar de uitblaas td met haar beste vriendin (die het op de een of andere manier weet van mij) en was mijne maat van plan om er is iets tegen te gaan zeggen en hij ging mij meenemen. Ik zal is hey zeggen zeker??
Moet spreken tegen je grote liefde niet +++ zijn? :)
Niet als je schrik hebt om dit te doen ;)
Probeer toch zoveel mogelijk zelfvertrouwen uit te stralen ;)

+++ Sebiet Hollywood Undead meevolgen op Graspop, kan ik toch nog meegenieten.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1719
Captain Witwicky wrote:
Sanity penguin wrote:---- Kast die tegen de muur omhoog hing boven de bureau naar beneden gekomen... (3 pluggen los uit de muur)
Laptop van mijn vrouw stond open eronder en scherm volledig kapot. Gelukkig werkt hij wel nog via een extern scherm, dus geen schade aan de rest.
Verder nog een gat in de bureau en een kapotte lamp.
Well, that sucks...
Ach, materiële schade is nog niet het einde van de wereld. Ik ben al blij dat mijn vrouw of dochter daar toen niet rondliep.
Zoals W.O.L.F. zei; een goede bewaarengel :) Het "grappige" is dat ik net op weg was naar de bureau om zelf wat te werken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1720
Sanity penguin wrote:
Captain Witwicky wrote: Well, that sucks...
Ach, materiële schade is nog niet het einde van de wereld. Ik ben al blij dat mijn vrouw of dochter daar toen niet rondliep.
Zoals W.O.L.F. zei; een goede bewaarengel :) Het "grappige" is dat ik net op weg was naar de bureau om zelf wat te werken.
Ja, gelukkig. Misschien heeft je beschermengel wel een raar gevoel voor humor met jij die het net mist ;)

+++ Hollywood Undead op livestream Graspop
+ Hopelijk strakjes Sonata Arctica meevolgen
+++ Geen gras vandaag zo te zien
+++ Vanavond F1

EDIT

--- Ah shit, Sonata Arctica heeft geen stream
--- En dan durft mijn vader zeggen tegen mij dat ik een rare onverstaanbare snuiter ben: plots moet ik van hem kijken naar een 0.25m² plekje van de tuin vol met klavers. Zomaar uit het niets loopt mijn vader naar onze grote achterdeur, kijkt door het glas, en roept mij. Zomaar uit het niets is het nu het belangrijkste van heel de dag dat ik dat plekje zie die er ongetwijfeld ook nog zal staan tot wanneer ik weer het gras afdoe. Ik moet dit doen of ik verlies de tv en laptop...Ik moet alles laten vallen en 1sec kijken naar dat plekje omdat mijn vader dan weet dat ik weet waar het staat...What the fuck doet dit er nu toe? Waarschijnlijk krijgt hij weer de zenuwen omdat het vandaag niet is afgereden...al die shit, jongens toch...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1721
daviduvel wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Blijkbaar moet ik dinsdag na de examens mee gaan laserschooten met een paar mensen, daarna voordrink doen bij een paar vrienden en daarna samen naar de uitblaas td. Ik had meer verwacht dat ik niks meer ging vinden en dat ik wss gewoon thuis ging zitten
--------- Ik en mijne maat hadden afgesproken dat ik is een berichtje ging sturen naar dat meisje als de examens gedaan waren. Ik weet toch niet echt wat ik dan allemaal moet doen en zeggen
------- En blijkbaar komt ze ook naar de uitblaas td met haar beste vriendin (die het op de een of andere manier weet van mij) en was mijne maat van plan om er is iets tegen te gaan zeggen en hij ging mij meenemen. Ik zal is hey zeggen zeker??
Daar ga ik ook heen :cool: En mss gaat het vlotter om er iets tegen te zeggen na een paar pinten.
Heuj, ik ook! :bier:

OT:
+ Vanavond feesten
+ Morgen GMM
+ Maandag TD
+ Dinsdag uitblaas TD
+ :bier: :music:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1722
daviduvel wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Blijkbaar moet ik dinsdag na de examens mee gaan laserschooten met een paar mensen, daarna voordrink doen bij een paar vrienden en daarna samen naar de uitblaas td. Ik had meer verwacht dat ik niks meer ging vinden en dat ik wss gewoon thuis ging zitten
--------- Ik en mijne maat hadden afgesproken dat ik is een berichtje ging sturen naar dat meisje als de examens gedaan waren. Ik weet toch niet echt wat ik dan allemaal moet doen en zeggen
------- En blijkbaar komt ze ook naar de uitblaas td met haar beste vriendin (die het op de een of andere manier weet van mij) en was mijne maat van plan om er is iets tegen te gaan zeggen en hij ging mij meenemen. Ik zal is hey zeggen zeker??
Daar ga ik ook heen :cool: En mss gaat het vlotter om er iets tegen te zeggen na een paar pinten.
Zoipeeuuhhh :bier:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1723
--- Slecht geslapen, koppijn en stomme lattenbodem...
+/- Straks laptop delen, PS3 spelen
--- Geen livestreams meer kunnen volgen van GMM
+++ Vanavond frietjes
+++ En tijdens de frietjes = F1

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 3 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 108 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2