Re: Pronken met je Platinums

226
Plat numero 138

Zoals op de vorige pagina:
Image
Super Exploding Zoo!

Alleen op het eind kon ik steeds maar 1 level spelen en dan crashte de game (fout met saven). Gelukkig hoefde ik maar 2 stickers te zoeken nog.
Online trophies met mij zelf geboost :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

227
Aangezien vele die hier spelen en plat hebben denk ik dat ik die ook eens ga downloaden. Het is toch gratis. Heb nog eens wat filmpjes gekeken en het ziet er nu wel ontspannen puzzelen uit. Wat hulp voor online is welkom wie zin heeft :cool:

Proficiat voor degene die hem al plat hebben :smug:
Image

Re: Pronken met je Platinums

228
RoyVdW wrote:Aangezien vele die hier spelen en plat hebben denk ik dat ik die ook eens ga downloaden. Het is toch gratis. Heb nog eens wat filmpjes gekeken en het ziet er nu wel ontspannen puzzelen uit. Wat hulp voor online is welkom wie zin heeft :cool:

Proficiat voor degene die hem al plat hebben :smug:
Ik ga deze ook eens uittesten en kijken of het mij ligt.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

231
Binnenkort ook es proberen om Never Alone eindelijk te 100%'en :) Daarna eens wat trophies binnen halen in de Uncharted games en daarna eens beginnen aan de Sly en R&C trilogies op vita, die sly's, zijn dat moeilijke plats? Veel dingen verzamelen of niet? Want dat doe ik niet zo graag.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

232
dividedx11 wrote:Binnenkort ook es proberen om Never Alone eindelijk te 100%'en :) Daarna eens wat trophies binnen halen in de Uncharted games en daarna eens beginnen aan de Sly en R&C trilogies op vita, die sly's, zijn dat moeilijke plats? Veel dingen verzamelen of niet? Want dat doe ik niet zo graag.
Die van sly staat bij mij ook nog klaar op een aparte memory card :) geen idee of je veel moet verzamelen, maar ik dacht dat de platinum meevalt.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

233
dividedx11 wrote:Binnenkort ook es proberen om Never Alone eindelijk te 100%'en :) Daarna eens wat trophies binnen halen in de Uncharted games en daarna eens beginnen aan de Sly en R&C trilogies op vita, die sly's, zijn dat moeilijke plats? Veel dingen verzamelen of niet? Want dat doe ik niet zo graag.
Zou normaal gezien wel moeten meevallen, maar er komt toch wat collectibles verzamelen aan te pas..
Image

Re: Pronken met je Platinums

235
RoyVdW wrote:Die zijn allemaal makkelijk jongeman. Die heb ik ook :cool:
Oke, dan ga ik misschien ook de nieuwste Sly es kopen dat ik toch een stapel games heb om mee te nemen op vakantie :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image