Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1756
Captain Witwicky wrote:Een broeihaard aan bacteriën :D
Zo'n vermoeiend evenement als een festival zorgt er gewoon voor dat uw weerstand wat vermindert. De combinatie van zo weinig slaap, de hele tijd buiten zijn en niet al te gezond eten zorgt er al snel voor dat ge de dagen erna een beetje minder in vorm zijt dan anders :p
Ligeiro wrote:+/- zoveel geïnteresseerden in mijn code voor Arkham Knight.. als ik jullie nu is allemaal in één of andere arena gooi en dat jullie het dan onderling uitvechten? last man (or woman) standing wins :p
Ge kunt hem anders ook aan de site doneren om er een mooie review over te laten schrijven ;)

--- Studeren lukt vandaag echt niet
+++ Morgen gelukkig nog een dag en vanavond ook nog wat tijd

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1759
+++ Voordrink en td was wel plezant
++ Ik heb precies redelijk wat gedronken en ik voelde er echt niks van
?? Ik heb ook nog heel even bij dat groepje van dat ene meisje gestaan, maar ze stonden zo een heel vreemd dansje te doen. Ik heb er wel niks durven tegen te zeggen. Ik ben wel vandaag is van plan om er een berichtje naar te sturen (als ik dat ook durf)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1760
Mr.Wolf wrote:?? Ik heb ook nog heel even bij dat groepje van dat ene meisje gestaan, maar ze stonden zo een heel vreemd dansje te doen. Ik heb er wel niks durven tegen te zeggen. Ik ben wel vandaag is van plan om er een berichtje naar te sturen (als ik dat ook durf)
Zorg dat het niet raar klinkt dat smsje. Doe alles heel normaal en cool :cool:
RoyVdW wrote:++++Examens gedaan
-Wslk geen A attest maar de balle, is bijzaak die schoolse vakken
++Heb bewakingsattest en allerlei officiële certificaten wel behaald waar ik voor kwam
+Gamen
+Metal en rock
+Fietsen
...
Proficiat? Ja?
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Een broeihaard aan bacteriën
Zo'n vermoeiend evenement als een festival zorgt er gewoon voor dat uw weerstand wat vermindert. De combinatie van zo weinig slaap, de hele tijd buiten zijn en niet al te gezond eten zorgt er al snel voor dat ge de dagen erna een beetje minder in vorm zijt dan anders
Ligeiro wrote:+/- zoveel geïnteresseerden in mijn code voor Arkham Knight.. als ik jullie nu is allemaal in één of andere arena gooi en dat jullie het dan onderling uitvechten? last man (or woman) standing wins
Ge kunt hem anders ook aan de site doneren om er een mooie review over te laten schrijven
ShAmPi wrote:Of aan de site zodat we hem met wedstrijd kunnen verloten
Ja, ik dacht ook aan een wedstrijd :p
Een review schrijven moet wel lukken als we het onder elkaar verdelen die code.
Ja, je immuunsysteem kreeg een paar rake klappen zo te zien :)


+/- Beter geslapen, wel verschillende keren wakker geworden...
+++ Okami artbook is zo freaking beautiful! Misschien, later een unboxing ervan...
+++ The Evil Within Limited Edition is ook toegekomen
--- Te veel spaghetti kruiden gebruikt in mijn spaghetti
+/- Vandaag laptop delen, PS3 spelen, toch indien...
+/- ... het me lukt want ik ga ook mijn broer helpen met zijn presentatie voor te bereiden...
--- De dingen die ik niet mag doen in dit huis zijn de normaalste zaken voor echt iedereen... ;(

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+++/--- Nog 0 dagen: DMC4: SE is uit, maar ik kan het niet spelen want ik heb geen PS4 :(
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 107 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1761
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:?? Ik heb ook nog heel even bij dat groepje van dat ene meisje gestaan, maar ze stonden zo een heel vreemd dansje te doen. Ik heb er wel niks durven tegen te zeggen. Ik ben wel vandaag is van plan om er een berichtje naar te sturen (als ik dat ook durf)
Zorg dat het niet raar klinkt dat smsje. Doe alles heel normaal en cool :cool:
Ik zal is vragen hoe het op de td is geweest en hoe de examens waren ;) Ik praat ook wel regelmatig met haar beste vriendinnen dus ik denk dat het niet zo raar gaat zijn. Allé, ik hoop dat het niet raar gaat zijn
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1762
+++ Voor (hopelijk) de allerlaatste keer in mijn leven een examen afgelegd :D :party: :party:
+++ eindelijk nog eens de tijd kunnen nemen om goed te sporten
--- wel nog heel veel werk te doen, voor ik in augustus vast begin te werken
--- hopelijk ga ik toch nog even vakantie kunnen nemen voor ik begin te werken, want het eerste jaar heb ik geen recht op vakanties
+++ ik hoop zelf dat ik nog een last minute vakantie kan boeken, dat zou super zijn
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1763
Captain Witwicky wrote:Ja, ik dacht ook aan een wedstrijd :p
Een review schrijven moet wel lukken als we het onder elkaar verdelen die code.
thing is, ik denk dat ze maar één keer, op één console kan gebruikt worden. Ik weet het niet zeker, want ik gebruik ze dus niet :p maar ik geef ze ook pas weg als ik mijn fysiek pakket in handen heb :) volgende week of de week erna dus.

+++ vroeg gedaan met werken
+++ vanavond veel tijd voor mezelf
+++ vrijdag ook véél tijd voor mezelf
+++ which means: GAMEEEEN

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1764
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:Ja, ik dacht ook aan een wedstrijd :p
Een review schrijven moet wel lukken als we het onder elkaar verdelen die code.
thing is, ik denk dat ze maar één keer, op één console kan gebruikt worden. Ik weet het niet zeker, want ik gebruik ze dus niet :p maar ik geef ze ook pas weg als ik mijn fysiek pakket in handen heb :) volgende week of de week erna dus.

+++ vroeg gedaan met werken
+++ vanavond veel tijd voor mezelf
+++ vrijdag ook véél tijd voor mezelf
+++ which means: GAMEEEEN

Toch perfect als wedstrijd dan :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1766
Mr.Wolf wrote:Ik zal is vragen hoe het op de td is geweest en hoe de examens waren. Ik praat ook wel regelmatig met haar beste vriendinnen dus ik denk dat het niet zo raar gaat zijn. Allé, ik hoop dat het niet raar gaat zijn
Kan zijn, klein beginnen :p
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:Ja, ik dacht ook aan een wedstrijd
Een review schrijven moet wel lukken als we het onder elkaar verdelen die code.
thing is, ik denk dat ze maar één keer, op één console kan gebruikt worden. Ik weet het niet zeker, want ik gebruik ze dus niet :p maar ik geef ze ook pas weg als ik mijn fysiek pakket in handen heb :) volgende week of de week erna dus.
Ja, zie maar eerst of ge een exemplaar hebt. En als iemand een review schrijft, degenen die de code krijgt is er geen probleem om het maar op 1 console te gebruiken :p

+++ Vanavond frietjes
+++ Okami boek is prachtig
+++ Broer geholpen
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1768
Mr.Wolf wrote:+++++ Ik heb daarjuist iets meer als een halfuur met dat meisje op fb zitten praten
++++ Dat was precies wel een toffe (omg, ze kijkt net zoals mij ook naar familie) :p
++ Ik voel mezelf beter nu ik er is iets tegen gezegd heb
:angry: :angry: Thuiiiiiissss! :lol:

Alleh proficiat hè de eerste stap :)

++ Killzone Shadow Fall
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image