Re: Pronken met je Platinums

241
RoyVdW wrote:Marty jij bent echt supergoede en snelle trophyhunter hé :O Moet ook nog maar 2 trophies in SEZ. Wie wil online even helpen is direct plat
Image
Ik vind alle online trophies makkelijk om met gewone matchmaking te halen, behalve die van die panda. Ik heb al pandas kunnen krijgen, maar nog niemand mee kunnen doden. Enkel maar een gedeelte van de ander zijn dieren.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

243
@hierboven, die game heeft helaas geen plat :lol:

Plat #49 SEZ
Image
Op een dag tijd met wat vertraging en hulp van Brow91 (zit die hier?) voor die online kills die gelukstreffers zijn :cool:
Snelle en makkelijke platinum en vermakelijk ontspannend puzzelspel.

Wel raar dat deze een platinum heeft en MGS5 niet. Dit voelt niet aan als een volwaardig spel.
Image

Re: Pronken met je Platinums

244
RoyVdW wrote:Wel raar dat deze een platinum heeft en MGS5 niet. Dit voelt niet aan als een volwaardig spel.
MGS5 zal wel een platinum hebben, de proloog (MGS5: Ground Zeroes) is eigenlijk niet als volledige game bedoeld, daarom dat die er geen heeft ;)

Re: Pronken met je Platinums

249
Kolm wrote:Even terug SEZ platinareeks doorbreken :girl:
Image
Platinum #86: The Walking Dead (PS4)

Al voor de derde keer de platinum + 100% in die game en toch heb ik weer nieuwe dingen gezien/opgemerkt :dizzy: Vooral meer links gemerkt tussen de main game en de DLC.
Proficiat, heb die plat ook al 2 keer, moet je wel even weten dat ik maar 13 plats heb :p toch congratz. Ik blijf die platina afbeelding zo belachelijk vinden, alsof ze geen zin hadden om nog één icoontje te maken...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

252
Marty wrote:Eerste keer dat veel mensen in korte tijd de zelfde platinum halen :P
Nee, Infamous FL in januari was er ook een platgolf van :smug: En TWD heb je gwn als je hem uitspeelt dus niet echt om zoooo fier op te zijn en al zkr als je heb 3x haalt voor de trophies :p Maar oké een plat is een plat. Goed gedaan Kolm, nu ben ik nog jaloerser op je imposante collectie :silly:

Die grens van 50 moet ik halen :party:
Image

Re: Pronken met je Platinums

253
Thnx :)

Ik geef toe dat 3 wat veel van het goede is en dat hij inderdaad makkelijk is, maar ik was echt verbaasd dat ik nog steeds nieuwe links tussen personages en gebeurtenissen ontdekte! Benieuwd of dat dat in TWD2 ook zo gaat zijn, die heb ik nog maar 1 keer gedaan.

Nu ook maar eens begonnen aan die zoo. Eerste 20 lvls gedaan en al 6 trophies xD
Image