Re: Welke game speelde je het laatste uit?

196
Murasaki Baby op de Vita, 100% gehaald trophies (niet moeilijk). Ik geef hem een 6.5/10. Kweet niet maar ergens scheelt er iets aan wat mij niet aanstaat. Soms zijn de gameplaymechanismes wel goed gevonden. Verhaal snapte ik niet veel van, buiten dat er iemand zijn moeder kwijt was...

Project Cars. Tis te zeggen: zo goed als uitgespeeld. Heb 98% van de trophies, enkel die nog van 20 Community Events, maar das maar 1 per week ofzo. Dus platinum in bereik maar nog eventjes geduld. Game is trouwen zéér goed vind ik, mooie variatie aan auto's en kampioenschappen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

197
NTGSruler wrote:Murasaki Baby op de Vita, 100% gehaald trophies (niet moeilijk). Ik geef hem een 6.5/10. Kweet niet maar ergens scheelt er iets aan wat mij niet aanstaat. Soms zijn de gameplaymechanismes wel goed gevonden. Verhaal snapte ik niet veel van, buiten dat er iemand zijn moeder kwijt was...

Project Cars. Tis te zeggen: zo goed als uitgespeeld. Heb 98% van de trophies, enkel die nog van 20 Community Events, maar das maar 1 per week ofzo. Dus platinum in bereik maar nog eventjes geduld. Game is trouwen zéér goed vind ik, mooie variatie aan auto's en kampioenschappen.
Dat is dus ook het verhaal ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

198
Mr.Wolf wrote:
NTGSruler wrote:Murasaki Baby op de Vita, 100% gehaald trophies (niet moeilijk). Ik geef hem een 6.5/10. Kweet niet maar ergens scheelt er iets aan wat mij niet aanstaat. Soms zijn de gameplaymechanismes wel goed gevonden. Verhaal snapte ik niet veel van, buiten dat er iemand zijn moeder kwijt was...

Project Cars. Tis te zeggen: zo goed als uitgespeeld. Heb 98% van de trophies, enkel die nog van 20 Community Events, maar das maar 1 per week ofzo. Dus platinum in bereik maar nog eventjes geduld. Game is trouwen zéér goed vind ik, mooie variatie aan auto's en kampioenschappen.
Dat is dus ook het verhaal ;)
Hehe dacht ik wel :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

203
NTGSruler wrote:CounterSpy. Goede game. Beetje stealthy soms maar ook gewoon lekker knallen. Gameplay zit redelijk goed in elkaar wel paar foutjes zoals bijvoorbeeld dat je geen stealth kill kunt doen als je een trap oploopt en je vijand ook. Advanced en Expert moeilijkheidsgraad zijn goed uitdagend.
7.5/10
Zeker een goede game (zoals ik ook zei in mijn review :) )
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

204
Metro 2033
Leuke game, nice sfeertje maar soms wel een beetje eentonig qua gevechten. Interessant verhaal wel, kijk al uit om Metro Last Light te spelen. 7.5/10

SR: Gat Out Of Hell
Zo'n 6 uurtjes nodig gehad om het spel uit te spelen en alle collectables te collecten. Spel uitspelen kan volgens mij in een kleine 2 uur al ge wilt. Grappig verhaal nog wel maar op zich wel vrij nutteloos. 6.5/10
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

207
South park: the stick of truth. Ik vond het echt een heel erg leuk spel. Gewoon grappig om te zien met wel dingen ze allemaal op komen spelen, soms echt hilarisch XD Telkens als ik dacht dat ik het bijna uitgespeeld had, kwam er weer iets bij.
9/10
Ik ben nu al benieuwd naar de nieuwe south park die eraan zit te komen.
(zijn er trouwens nieuwe smileys?)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

208
Guacamelee Super Turbo Championship Edition 8/10
Wel een tof spel. Niet zo speciaal. Je vriendinnetje wordt gekidnapped door 1 of andere heer van het duister en jij mag ze terug gaan halen. Je krijgt het masker van een luchador en een paar extra krachten. Je kent het systeem wel. Je vecht doorheen grote plaatsen vol vijanden en na een tijdje krijg je een nieuwe power-up zodat je weer op andere plekken kan geraken waar je eerst niet kon geraken. Het was ook wel redelijk snel uit. Na iets minder als 5 uurtjes was het gedaan. Ik kon nog wel naar andere plekken gaan en nog sidequests doen, maar dit zag ik niet meer zitten.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

209
Mr.Wolf wrote:Guacamelee Super Turbo Championship Edition 8/10
Wel een tof spel. Niet zo speciaal. Je vriendinnetje wordt gekidnapped door 1 of andere heer van het duister en jij mag ze terug gaan halen. Je krijgt het masker van een luchador en een paar extra krachten. Je kent het systeem wel. Je vecht doorheen grote plaatsen vol vijanden en na een tijdje krijg je een nieuwe power-up zodat je weer op andere plekken kan geraken waar je eerst niet kon geraken. Het was ook wel redelijk snel uit. Na iets minder als 5 uurtjes was het gedaan. Ik kon nog wel naar andere plekken gaan en nog sidequests doen, maar dit zag ik niet meer zitten.
Ik vond dat wel een leuke platinum om te halen (op de Vita, maar deze versie zal wel hetzelfde zijn)
Image