Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1786
Elexus wrote:------ gvd fucking kloteboel
Jouw reacties vind ik soms echt zalig! :D
Maar wat is er aan het handje?
Mr.Wolf wrote:++++++++++++ VLAM, a-attest gekregen. Ik had echt schrik voor economie (nog een solid 57%). Jaartotaal van 60%. Daag middelbaar!!!
Proficiat!
daviduvel wrote:+++ Ook geslaagd op al mijn examens (van dit semester)
??? Het vak waar ik van overtuigd was dat ik ging buizen, is mijn beste vak geworden van de afgelopen 2 jaar. Heel vreemd :P
+++/- Voor het tweede jaar op rij weer 2,5 maand vakantie. Al moet ik wel in augustus op een zaterdag naar school om een mail in het Frans te typen, anders zit ik nog met 9/20. Maar daar kan ik helemaal niet voor studeren.
Proficiat en raar dat je een in augustus moet teruggaan voor een mailtje...
RoyVdW wrote:+Ook geslaagd voor alles 2 buize, net een A attest
+Had al geen moeite meer gedaan voor eindexamens want had 3 buize en was er zkr van dat ik C zou hebben, nu voel ik mij nog slimmer
+Mijn IQ van 116 laat mij nooit in de steek, motivatie en wil heeft daar niks mee te maken
Proficiat!
Mr.Wolf wrote:Al die familie haters hier. Jullie doen me niks!
Ik sterf. Letterlijk :lol: Ik bekijk geen enkele tv-show van Belgische afkomst van dat genre. Dat is een marteling voor mij.


+++ Gisteren, toch blij dat ik naar Flanders Expo ben gegaan naar het Boekenfestijn!
+++ 2 Limited Edition guides gevonden, 5x goedkoper, Tomb Raider & The Last of Us! Super vondst!
+++ Zalige boeken gevonden over de muziek van Micheal Jackson, strips van Assassin's Creed, boek over de verfilming van The Godfather en nog veel meer
--- Gisteren was het veel te warm weer, vandaag nog warmer zo te zien, blergh ;(
+++ Top Gear USA
+++ Tonight Show + Arnold Schwarzenegger
+++ Vandaag, geloof ik dat ik uitgeslapen heb, tot 13u30
--- Lichte hoofdpijn
--- Vandaag laptop delen

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+++ Volgende week naar Jurassic World

+/- Nog 105 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1789
Mr.Wolf wrote:++++++++++++ VLAM, a-attest gekregen. Ik had echt schrik voor economie (nog een solid 57%). Jaartotaal van 60%. Daag middelbaar!!!
+++ Sebiet braderij
Proficiat! Op naar de volgende school :P
Captain Witwicky wrote: Proficiat en raar dat je een in augustus moet teruggaan voor een mailtje...
Op sommige onderdelen van het examen staat een minimum dat je moet halen om te kunnen slagen. Als je een minimum niet haalt, krijg je nog maximaal 9/20 op het vak. En ik heb zo'n domme fouten gemaakt dat ik onder het minimum zat voor de mail :|
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1790
daviduvel wrote:Op sommige onderdelen van het examen staat een minimum dat je moet halen om te kunnen slagen. Als je een minimum niet haalt, krijg je nog maximaal 9/20 op het vak. En ik heb zo'n domme fouten gemaakt dat ik onder het minimum zat voor de mail
Dus, je hebt een herexamen in feite maar enkel voor het onderdeeltje van de mail? Dan is dat beter dan heel het examen opnieuw doen.


+++ Oeehh, mijn guides van TR en The Last of Us zijn mooi :zat:
--- Slechter geslapen, veel wakker geworden...
--- Veel te warm weer en midden tot eind volgende week serieuze hittegolf... :TT_TT:
--- Stomme kleine dingen in dit huis die voor veel problemen zorgen...
--- Lichte koppijn...
+++ Lekkere spaghetti gegeten, andere saus!
--- Misschien dit weekend het gras doen...
+++ Maandag naar Jurassic World !!

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 104 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1791
Excuses voor mijn weinig diplomatische reactie gisteren, let's just move on, shall we? :P

Ot:

++ ook naar Boekenfestijn geweest donderdag en ook de 2 guides mee van Last of Us en Tomb Raider
++ ook nog wat andere boeken gevonden
++ Disneysleutelhangers gevonden op Boekenfestijn aan 50 cent per stuk!
++ net naar de kringloopwinkel geweest hier en 3 films en een hele nest Disneyknuffels rijker
++ straks naar een nog grotere kringloopwinkel met m'n moeder
-- nog steeds geen zekerheid over werk ;(
-- te warm, te doef
++ weer kunnen spelen op de PS4, zalig
++ Payday 2 met fsterchele is plezant, alleen wel geen simpel spel, damn :O
++ bijna Rocket League!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1792
Elexus wrote:Excuses voor mijn weinig diplomatische reactie gisteren, let's just move on, shall we?

Ot:

++ ook naar Boekenfestijn geweest donderdag en ook de 2 guides mee van Last of Us en Tomb Raider
-- nog steeds geen zekerheid over werk
-- te warm, te doef
Awesome !! :cool:
Spijtig dat ik u niet ben tegengekomen!

--- Meendet nu? Mijn vader, het eerste wat die doet als die mij ziet, is zeggen dat ik best het gras moet doen, ik zeg zondag, omdat ik het dan heb gepland, maar mijn vader denkt dat het nog eens zal regenen en dat ik het dan weer moet uitstellen, en dat zint hem niet, dus als ik het regent, ga ik gestraft worden..meende nu dat ik gestraft wordt als ik niet het gras doe of als het weer zegt ik ga wat regenen? Is er eigenlijk wel nog iets waar ik niet voor gestraft kan worden? :come on: :wot: :kaboom:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1793
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Excuses voor mijn weinig diplomatische reactie gisteren, let's just move on, shall we?

Ot:

++ ook naar Boekenfestijn geweest donderdag en ook de 2 guides mee van Last of Us en Tomb Raider
-- nog steeds geen zekerheid over werk
-- te warm, te doef
Awesome !! :cool:
Spijtig dat ik u niet ben tegengekomen!

--- Meendet nu? Mijn vader, het eerste wat die doet als die mij ziet, is zeggen dat ik best het gras moet doen, ik zeg zondag, omdat ik het dan heb gepland, maar mijn vader denkt dat het nog eens zal regenen en dat ik het dan weer moet uitstellen, en dat zint hem niet, dus als ik het regent, ga ik gestraft worden..meende nu dat ik gestraft wordt als ik niet het gras doe of als het weer zegt ik ga wat regenen? Is er eigenlijk wel nog iets waar ik niet voor gestraft kan worden? :come on: :wot: :kaboom:
gooi is wa benzine in zn sigaretten? dan zijt ge der zéker voor een weekske vanaf ;)

-/+ 2e hands beursje gedaan (als verkoper) hier op't kerkplein, met voornamelijk babykleren en een paar oude figurines die weg mogen.
-/+ 2 dingen verkocht, jeej! (notice the sarcasm)
--- break even gedraaid, want mijn vriendin heeft ne speelgoed auto gekocht voor de kleine -_-"

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1795
Ligeiro wrote:gooi is wa benzine in zn sigaretten? dan zijt ge der zéker voor een weekske vanaf
Waarom niet een staafje dynamiet? :wot:
Mr.Wolf wrote:++ Deze avond naar Jurassic World gaan
++ En ja, jullie horen het goed, haters. Vanavond naar de Seizoensfinale van Familie kijken
Jurassic World en Familie, zo ver uit elkaar :D
Ik ga maandag naar Jurassic World.


--- O M G. Wat een k**situatie thuis. Wat is dat met mijn ouders (correctie: mijn vader) gisteren en vandaag. Ouders hebben ruzie voor het onbenulligste dat je kan bedenken... ;(
--- Het gaat dit weekend, zelfs deze vakantie zéér leuk worden... ;(
--- Ik kan al niet op mijn gemak eens een bezoekje brengen aan de wc of mijn vader zit ook al weer op mijn dak, zelfs daar kan ik straffen van krijgen... ;(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1796
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:gooi is wa benzine in zn sigaretten? dan zijt ge der zéker voor een weekske vanaf
Waarom niet een staafje dynamiet? :wot:
Denk groter: benzine over het grasveld en vervolgens daar een brandende peuk op :P

-Moe
-Buienradar zegt dat we volgende week mogelijk met een hittegolf te kampen krijgen
+Leuke games gekocht tijdens alle sales.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1797
Tamara wrote:
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:gooi is wa benzine in zn sigaretten? dan zijt ge der zéker voor een weekske vanaf
Waarom niet een staafje dynamiet?
Denk groter: benzine over het grasveld en vervolgens daar een brandende peuk op

-Buienradar zegt dat we volgende week mogelijk met een hittegolf te kampen krijgen
Ik dacht al aan zout en cement ^^

+++ Home made chocomousse, dank u mama!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1799
+ Eergisteren laatste examen gehad, het zit er eindelijk op
+ Achteraf bij nen vriend gaan zwemmen
+ Daarna nog 's avonds naar overpoort gegaan
+ Overpoort ontmaagding achter de rug :D
- achteraf echt wel moe omdat ik maar een paar uur geslapen heb en de dag daarvoor ook voor mijn examen
+ nu gaat het al beter chance
---- Zonneslag en gans verbrand omdat ik mij niet had ingesmeerd aan het zwembad, niet slim ik weet het
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1800
Da_SoldierBE wrote:+++ graspop met fsterchele en metoto was awesome
--- well dikke verkoudheid opgelopen
+++ totaly worth it
+++ voor herhaling vatbaar
---- ben helemaal uit me gewone gang, was zelf vergeten eht vrijdag was vandaag
Het was inderdaad fantastisch :cool:
Ook al geveld door een verkoudheid... :p

+++ Eindelijk nog eens een rustige dag gehad met W.O.L.F. na veel te drukke dagen
+++ Verder kunnen doen in AC4 :)