Amai, op legendarisch
Dat zijn dan mooie overwinningen
Re: Screenshots
62idd, ik mag op de 'normal' moeilijkheidsgraad blij zijn dat ik er niet te veel in het mandje krijgmet0t0 wrote:Amai, op legendarisch
Dat zijn dan mooie overwinningen
63
kluizen opendoen in payday. lexi en 2 randoms, schoon brave in een reekske en dat allemaal voor niks
65had Cois per ongeluk de price van de router uitgetrokken ?Elexus wrote:Fantastisch teamwerk, dat. Tot de connectie failde en het game over was.
66Wrm krijg ik altij de schuld van alles zeg. Is men nickname zwart schaap mssGamefreak wrote:had Cois per ongeluk de price van de router uitgetrokken ?Elexus wrote:Fantastisch teamwerk, dat. Tot de connectie failde en het game over was.
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
67nee hoorfsterchele23 wrote:Wrm krijg ik altij de schuld van alles zeg. Is men nickname zwart schaap mssGamefreak wrote:had Cois per ongeluk de price van de router uitgetrokken ?Elexus wrote:Fantastisch teamwerk, dat. Tot de connectie failde en het game over was.
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
68De vliegende man in AC Syndicate
1 van de vervelende bugs die ik tegenkwam bij het spelen, moest die man naar ergens brengen maar die zat vast. Missie volledig moeten herspelen
71In Spider Man zullen er wel veel leuke momenten voor screenshots zijn, doorgaans toch in openwereldgames als er iets niet goed werkt ofzo
72zijn die laatste van Tomb Raider Sooi ?fsterchele23 wrote:Waarmee ik me de laatste tijd mee bezig heb gehouden xd
73Nope alleen den eersten is tomb raider. De laatste zen assassin's creed odysseyGamefreak wrote:zijn die laatste van Tomb Raider Sooi ?fsterchele23 wrote:Waarmee ik me de laatste tijd mee bezig heb gehouden xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
75Fotomodus in ac is zalig e Marty? Kben wel blij dak die foto's aan de viewpoints kan verwijderen op men map anders nogal klotig voor te fasttravelenMarty wrote:
en deze van spiderman tijdje terug:
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk