---
FUCK! Godverdomme toch!
====> Gisteren mijn Dragonball Xenoverse CE weest gaan halen. Blijkt er geen steelbook bij te zitten (nochtans heb ik er recht op) en weet ik niet of ik alle pre-order DLC heb want dat staat niet aangeduid! Steelbook is zelfs nog nooit gearriveerd in de Game Mania en kan achterkomen maar ze weten van niks. Pre-order DLC kan erin zitten maar wordt niet aangeduid en ik kan het nu nog niet echt checken want soms werken die codes nog niet direct op release
Verdomme Verdomme Verdomme Verdomme IK HAAT PRE-ORDERS en CE's
Het kan zijn dat ik nog gebeld word als de steelbooks wel komen maar thuiskomen met maar 50% van mijn pre-order is helemaal niet leuk. Ik kan het van ver ruiken die dingen. Die zorgen altijd voor problemen! Nochtans let ik daar meer dan anderen op! Ik wou dat het gewoon werd afgeschaft...Ik wil niet nog eens ontevreden en teleurgesteld thuis komen.
Kleine troost is dat mijn figurine in perfecte staat is...
En het is niet de schuld van de Game Mania denk ik. Want de vriendelijke man die me helpt kent me redelijk goed en hij doet zijn best om me te helpen elke keer er iets is. Ik denk dat het vanuit de uitgeverij zelf is want ze zeiden dat ze bijvoorbeeld voor de DLC te weinig hadden ontvangen wat zou verklaren dat deze week de melding werd gegeven dat in december alle DLC al op was voor de pre-order (ik had vroeg genoeg bestelt, dus ik heb recht op alles!).
--- OK geslapen maar niet genoeg denk ik, lichte hoofdpijn, maar misschien komt dat door mijn vader die weer ontploft van waterdruppels op de lavabo!
+++/--- Nog 21 dagen
+++/--- Nog 104 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...