Pf nu dacht ik het eens te weten hahaMr.Wolf wrote:Nopegamerke1992 wrote:Super Mario RPG voor Nintendo?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Pf nu dacht ik het eens te weten hahaMr.Wolf wrote:Nopegamerke1992 wrote:Super Mario RPG voor Nintendo?
Ge zit wel in de buurtgamerke1992 wrote:Pf nu dacht ik het eens te weten hahaMr.Wolf wrote:Nopegamerke1992 wrote:Super Mario RPG voor Nintendo?
Inderdaad, was een van m'n eerste spelletjes ooit. Die heb ik veel met mijn papa gespeeldToon8 wrote:Heb ik nog gespeeld op men gameboy, mario and luigi superstar saga
Op je gameboy advance, want op de originele GB en GB Color werkt ie niet.Toon8 wrote:Heb ik nog gespeeld op men gameboy, mario and luigi superstar saga
Het was een rode GB advance sp, dedie die je kan openklappen. Heb nooit een andere gehad.BozeGozerXrd wrote:Op je gameboy advance, want op de originele GB en GB Color werkt ie niet.Toon8 wrote:Heb ik nog gespeeld op men gameboy, mario and luigi superstar saga
Omg, ik had ook die rode die je moest openklappenToon8 wrote:Het was een rode GB advance sp, dedie die je kan openklappen. Heb nooit een andere gehad.BozeGozerXrd wrote:Op je gameboy advance, want op de originele GB en GB Color werkt ie niet.Toon8 wrote:Heb ik nog gespeeld op men gameboy, mario and luigi superstar saga
De volgende: Dit is één van de spelletjes die ik het meest gespeeld heb op die GB
Die was gewoon de besteMr.Wolf wrote:Omg, ik had ook die rode die je moest openklappenToon8 wrote: Het was een rode GB advance sp, dedie die je kan openklappen. Heb nooit een andere gehad.
De volgende: Dit is één van de spelletjes die ik het meest gespeeld heb op die GB