Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1832
Ligeiro wrote: aaah, Ik heb vooral mijn oog op Lego Star Wars Shuttle Tydirium. en op de X-Wing Fighter en Tie Fighter
En van Lego LotR wil ik Tower of Orthanc ^^
Schone keuze. Duidelijk voor de film sets kies je zo te zien :D
Ik hou van ontdekken, dus ja, diepzee duiken, op antarctica naar ijsstalen zoeken, en dino's jagen :P
De piratenset van nu, is niet zo cool als vroeger, anders mocht je die er ook nog bijtellen.
LEGO Technic zou ik ook nog durven bekijken...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1833
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote: aaah, Ik heb vooral mijn oog op Lego Star Wars Shuttle Tydirium. en op de X-Wing Fighter en Tie Fighter
En van Lego LotR wil ik Tower of Orthanc ^^
Schone keuze. Duidelijk voor de film sets kies je zo te zien :D
Ik hou van ontdekken, dus ja, diepzee duiken, op antarctica naar ijsstalen zoeken, en dino's jagen :P
De piratenset van nu, is niet zo cool als vroeger, anders mocht je die er ook nog bijtellen.
LEGO Technic zou ik ook nog durven bekijken...
de sets die ik hier nu heb staan zijn:

Imperial Star Destroyer
AT AT Walker
Snowspeeder
Slave I
Mos Eisly Cantina
Ghostbusters Ecto 1
en van Technic ne racemoto en ne dirtbike :)
Ik wil doodgraag de Super Star Destroyer van een aantal jaar terug, maar die vindt ge niet meer onder de 500 euro.

Op mijn wishlist staan dan:
Tower of Orthanc
Empirial Shuttle Tydirium
Tie Fighter
Red Five X-wing Starfighter
The SHIELD Helicarrier (massief beest van een set!)
The Tumbler (Batman)
Parisian Restaurant
Detective's Office
Pet Shop
Palace Cinema

jammer voor mij zijn die allemaal een beetje prijzig, de duurste is de helicarrier, met 350 euro :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1835
Ligeiro wrote:de sets die ik hier nu heb staan zijn:

Imperial Star Destroyer
AT AT Walker
Snowspeeder
Slave I
Mos Eisly Cantina
Ghostbusters Ecto 1
en van Technic ne racemoto en ne dirtbike :)
Ik wil doodgraag de Super Star Destroyer van een aantal jaar terug, maar die vindt ge niet meer onder de 500 euro.

Op mijn wishlist staan dan:
Tower of Orthanc
Empirial Shuttle Tydirium
Tie Fighter
Red Five X-wing Starfighter
The SHIELD Helicarrier (massief beest van een set!)
The Tumbler (Batman)
Parisian Restaurant
Detective's Office
Pet Shop
Palace Cinema

jammer voor mij zijn die allemaal een beetje prijzig, de duurste is de helicarrier, met 350 euro :p
Je hebt duidelijk een thema ;) Dik kerstlijstje :P De mijne is nu ook aan het groeien (twerdt eens tijd na jaren afwezigheid!)
Er zijn inderdaad wel vele dure stuks bij, LEGO is in het algemeen duur speelgoed vind ik, maar is het wel waard. Mijn sets zijn op dit moment niet aan de duurste kant maar gaan van laag naar hoog. Ook misschien omdat ik nog niet heb beslist of ik die meest prijzige blokjes wil kopen.

Mijn sets die ik al heb zijn teveel om op te sommen, maar meest belangrijke zijn Aquanauts volledig, diepzee volledig, en een piratenset volledig, en een heleboel voorlopers van de huidige Bionicle reeksen, en mijn trots een grote zwarte wagen van Technic die ik heb omgevormd tot een grote zwarte F1 wagen. In de tijd dat ik het kreeg koste dat mooie ding zo'n 6000-8000 frank, dus zo'n 150-200euro, wat als ik het goed herinner één, zoniet dé duurste set was die je zo toen kon vinden in de winkel.
Image
Image

+++ Belwaarde probleem opgelost, yesh :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1837
--- Katoen Natie wordt niks wss
++ ze hebben mij wel gevraagd of ik op de bureau wil komen werken in dat interimkantoor zelf :cool:
++ toch werk gevonden dan uiteindelijk (toch al voor de maand juli maar aangezien ik in een interim ga werken, zal een jobke versieren voor september ook wel gaan :p)
-- wel wat zenuwachtig voor dat soort werk want ja, ge zit toch direct onder de mensen en telefoons oppakken enz (ik haat telefoongesprekken)
++ maar tja, werk is werk, we kunnen niet te kieskeurig zijn :)
++ ook deftige uren in tegenstelling tot ploegwerk
-- wss wel iets minder verdienen
++ als het effectief zo is dat ik mag beginnen, kan ik eindelijk me weer wat dingen permiteren
-- te warm vandaag
++ mss vandaag bij de neef en nicht Magic gaan spelen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1841
--- Te weinig geslapen en lichte stijve nek...
--- Tis niet warm meer, tis heet...
--- LEGO sets bekijken...
+++ Nog steeds met de adrenaline zitten van Jurassic World. Dit moet de eerste film zijn in jaren die ik in de bioscoop heb gezien die ik direct nog eens wil zien...
+/- Zo te zien kan ik wél op de laptop???

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 98 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...

EDIT:
--- Verdomme toch, tis altijd mijn vader zijn eigen schuld dat die ruzie maakt met mij. Hij vraagt mijn mening over tweedehands computers, vraagt daarna om eens te kijken naar wat die bedoelt, zegt dat hij links heeft, maar geeft ze niet, dus mag ik gewoon googlen, ik druk op een site die hij wilt, ik doe op die site wat hij wilt, ik zeg dat het makkelijker is om gewoon mij de links te geven, want mijn vader vond niet wat die wou, plots is het meneer te veel, steekt het op mij, ik, die nochtans gewoon doet wat hij vraagt, met ruzie als gevolg, ja komaan zeg... :kaboom:
+++/--- Brickset.com, niet goed voor mij :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1842
?? Blijkbaar toch niet om 2u terug maar om 5u...
----- Klote, klote weer
--- Zwaar verbrand
++ Toch nog een mooie dag gehad
++ Fris douchke, straks wat eten en dan...
+++ Gamen :D Heb ik altijd veel zin in als het warm weer is
--- Morgen gaan shoppen
----- Vanavond probably niet kunnen slapen door die warmte... pff
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1845
Captain Witwicky wrote:+++/--- Brickset.com, niet goed voor mij :P
brickwatch.net/nl houdt in de gaten waar alle lego sets het goedkoopst zijn en als ge u inschrijft kunt ge sets volgen en wordt ge verwittigd als die in prijs zakken. of als er grote prijsdalingen zijn op eender welke set, dan krijgde ook notificatie

+++ zwembadje voor de kleine gekocht
cron