Re: Welke game speelde je het laatste uit?

212
Kick and Fennick 6.5/10
Mhhhh, het was wel tof voor effe te spelen. Je speelt met 1 of ander jongetje dat samen met een vliegend robotje naar een nieuwe staart op zoek gaat (voor de robot natuurlijk :p ). Je krijgt een reusachtig geweer mee waar je jezelf mee kunt verplaatsen en waar je vijanden mee kunt kapot schieten. Veel verhaal is er eigenlijk niet. Een groot nadeel vond ik dat het iets te lang duurde. Ik heb ongeveer 6 uur gespeeld. Het was dan ook dikwijls hetzelfde wat je moest doen. De laatste levels waren het tofste omdat je dan met teleporters moest werken.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

216
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:Murdered: Soul Suspect: 7/10 leuke game voor tussendoor, ben niet van plan om voor de plat te gaan.
Dat snap ik nu niet sé. Wil je het dan niet voltooien of zeggen trophies u niks? Het is een simpele game, maar oké jij ziet al die collectibles zoeken mss niet zitten?
Trophies zijn zeer belangrijk voor mij, collectibles doe ik niet super graag, maar ik zie ze altijd wel zitten, zolang er achteraf chapter select is ofzo, want ik doe dat niet echt graag, terwijl ik het verhaal volg allerlei dingen verzamelen. Ik ga eens kijken welke trophies ik nog kan behalen maar de plat zal er vrees ik niet inzitten aangezien je naar dat museum ofzo niet meer terug kan.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

217
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:Murdered: Soul Suspect: 7/10 leuke game voor tussendoor, ben niet van plan om voor de plat te gaan.
Dat snap ik nu niet sé. Wil je het dan niet voltooien of zeggen trophies u niks? Het is een simpele game, maar oké jij ziet al die collectibles zoeken mss niet zitten?
ik snap dat zeer goed, trophies is en blijft voor de meesten, ik zeg voor de meesten hé Roy, geen verplichting.... al geef ik toe dat bij Spookmans een plat makkelijk te verkrijgen is, ik die geen totaal geen moeite doet voor trophies, had 64% :smug:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

218
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:Murdered: Soul Suspect: 7/10 leuke game voor tussendoor, ben niet van plan om voor de plat te gaan.
Dat snap ik nu niet sé. Wil je het dan niet voltooien of zeggen trophies u niks? Het is een simpele game, maar oké jij ziet al die collectibles zoeken mss niet zitten?
ik snap dat zeer goed, trophies is en blijft voor de meesten, ik zeg voor de meesten hé Roy, geen verplichting.... al geef ik toe dat bij Spookmans een plat makkelijk te verkrijgen is, ik die geen totaal geen moeite doet voor trophies, had 64% :smug:
Ik heb ook wel games met 70 en zelfs 80 procent, maar als je dan de rest van de trophies ziet is het totaal geen gemakkelijke plat. Voor de laatste trophies moet je vaak erg lang grinden.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

219
Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes 7.5/10
Wat een toffe demo. Ik heb de vorige games ervan niet gespeeld dus ik weet niet echt hoe belangrijk alle personages zijn. Het is de bedoeling om 2 van je vrienden/geheim agenten? te gaan bevrijden in een vijandig kamp. De hoofdmissie duurt ongeveer 1.5 uur (vandaar 'demo'). Er zijn ook nog wel wat randactiviteiten. Gelukkig heb ik deze van ps+, want anders was ik ervan ziek geweest dat ik er 20-30 euro aan gegeven zou hebben.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

220
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:Murdered: Soul Suspect: 7/10 leuke game voor tussendoor, ben niet van plan om voor de plat te gaan.
Dat snap ik nu niet sé. Wil je het dan niet voltooien of zeggen trophies u niks? Het is een simpele game, maar oké jij ziet al die collectibles zoeken mss niet zitten?
ik snap dat zeer goed, trophies is en blijft voor de meesten, ik zeg voor de meesten hé Roy, geen verplichting.... al geef ik toe dat bij Spookmans een plat makkelijk te verkrijgen is, ik die geen totaal geen moeite doet voor trophies, had 64% :smug:
ik kijk zelfs niet naar hoeveel % ik heb :D
Image
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

223
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote:The Witcher 3 uitgespeeld en ik heb het slechtste einde gehad die je maar kunt hebben. :cry:
Ik ook :| En ik maar denken dat ik naar een goed einde aan het werken was..
Same here. Maar als je het goede einde wilt,
[+] moet je blijkbaar
jouw antwoorden zodanig kiezen dat je een "goede vader" bent voor Ciri. Ik had liever het goede einde gehad waarbij Ciri een Witcher wordt en ik ga samenwonen met Triss. Het "slechte" einde had ook wel nog iets vond ik.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

224
Murasaki Baby

De game had vanaf de eerste trailer mijn interesse en die is er ook gebleven tijdens het spelen. Leuke game, mooie minimalistische stijl. Ook hoe de personages uitgewerkt worden, is mooi gedaan voor zo'n korte game. Voor mij hoefde hij niet zoveel langer te duren, anders zou het misschien wat breed uitgesmeerd aanvoelen.
Jammer dat de controls niet altijd even goed werken.

7/10