Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1849
Ligeiro wrote:brickwatch.net/nl houdt in de gaten waar alle lego sets het goedkoopst zijn en als ge u inschrijft kunt ge sets volgen en wordt ge verwittigd als die in prijs zakken. of als er grote prijsdalingen zijn op eender welke set, dan krijgde ook notificatie
Waarom ben ik niet verwondert dat dit bestaat :p Thanks, ik ga het eens bekijken :cool:
Maar het zal toch maar helpen als ik genoeg centjes heb :lol:
gamerke1992 wrote:+++++ Geslaagd!!
Proficiat!


--- Minder geslapen omdat ik te vroeg wakker werd + veel te heet om terug te slapen...
--- Al die LEGO sets die ik gemist heb door de jaren heen...
+++ Nog altijd "on a high" van Jurassic World
--- wc die voor problemen zorgt...en natuurlijk mijn vader die hem weer moet druk maken over een druppeltje water hier en daar... ;(

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 97 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1853
Consoles van tegenwoordig kunnen ook niks hebben, hè? Neem dan mijn oude NTSC U/C PS2. Die draaide voor mij uren achtereen Tales of the Abyss in een kamer waar het kwik ruim boven de 30 graden uitstak én werkt nu nog steeds ^_^

-Het is nu 26 graden in huis (was 27 op het heetst) maar afkoelmogelijkheden zijn beperkt door aangekondigde storm.
-Nog twee hete dagen betekent dat het nog wel even zal duren voordat ik de temperatuur hier weer onder de 25 krijg.
+De consoles waar ik nu veel op speel zijn geen watjes! Zet 'm op, Wii U!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1856
Tamara wrote:Consoles van tegenwoordig kunnen ook niks hebben, hè? Neem dan mijn oude NTSC U/C PS2. Die draaide voor mij uren achtereen Tales of the Abyss in een kamer waar het kwik ruim boven de 30 graden uitstak én werkt nu nog steeds ^_^

-Het is nu 26 graden in huis (was 27 op het heetst) maar afkoelmogelijkheden zijn beperkt door aangekondigde storm.
-Nog twee hete dagen betekent dat het nog wel even zal duren voordat ik de temperatuur hier weer onder de 25 krijg.
+De consoles waar ik nu veel op speel zijn geen watjes! Zet 'm op, Wii U!
Wel, ik heb het mij niet aangetrokken en de PS3 leeft (normaal gezien) nog altijd dus ik ben blij. Hij begon wel ongeloofelijk hard te blazen toen ik de eindfinale van Killzone 3 aan het spelen was, ik werd bang dat hij zou crashen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1859
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:--- blijf maar sukkelen om aan een vakantiejob te geraken...
-- note to self: nooit de beloftes geloven van interimkantoren, zucht
Niemand in de familie waarbij je op vakantiejob kan gaan? Meestal het handigst/leukst.
Welja, normaal kan ik altijd gaan werken in het bedrijf waar m'n pa en zus ook werken maar dit jaar moeten ze geen jobstudenten hebben. :/
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1860
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:--- blijf maar sukkelen om aan een vakantiejob te geraken...
-- note to self: nooit de beloftes geloven van interimkantoren, zucht
Niemand in de familie waarbij je op vakantiejob kan gaan? Meestal het handigst/leukst.
Welja, normaal kan ik altijd gaan werken in het bedrijf waar m'n pa en zus ook werken maar dit jaar moeten ze geen jobstudenten hebben. :/
Oei, vervelend... Ik heb dan wel weer het geluk dat ik twee mogelijkheden heb om vakantiejob te doen bij mijn familie. Hopelijk vind je nog iets.

++ vanmiddag fietsen
++ binnenkort naar de USA :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image