Re: PS Vita

197
M-power wrote:Indie's en rpg's, veel anders gaan we niet meer krijgen. Maar dit is al langer bezig. Jammer, had graag nog een paar exclusives gezien ;(
En visual novels misschien ook nog. Het is een krachtig apparaat maar het lijkt wal alsof niemand zin had om er wat mee te doen. :(
Image

Re: PS Vita

198
Kolm wrote:
M-power wrote:Indie's en rpg's, veel anders gaan we niet meer krijgen. Maar dit is al langer bezig. Jammer, had graag nog een paar exclusives gezien ;(
En visual novels misschien ook nog. Het is een krachtig apparaat maar het lijkt wal alsof niemand zin had om er wat mee te doen. :(
Het omzetten van PS3 games was niet zo makkelijk als ze vooraf deden vermoeden wat ports en spinoffs(met dezelfde engine als op PS3) gelijk al minder interessant maakte. En gezien de kracht van het apparaat is geheel nieuwe games ontwikkelen weer te duur voor veel uitgevers om de gok te wagen. Hopelijk probeert Sony het ooit nog eens met een opvolger van de Vita.

Re: PS Vita

199
BozeGozerXrd wrote:Het omzetten van PS3 games was niet zo makkelijk als ze vooraf deden vermoeden wat ports en spinoffs(met dezelfde engine als op PS3) gelijk al minder interessant maakte. En gezien de kracht van het apparaat is geheel nieuwe games ontwikkelen weer te duur voor veel uitgevers om de gok te wagen. Hopelijk probeert Sony het ooit nog eens met een opvolger van de Vita.
Ergens hoop ik dat wel dat er ooit nog een opvolger komt voor de PS Vita. Maar dat zal nog niet voor binnenkort zijn.
Image

Re: PS Vita

200
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het omzetten van PS3 games was niet zo makkelijk als ze vooraf deden vermoeden wat ports en spinoffs(met dezelfde engine als op PS3) gelijk al minder interessant maakte. En gezien de kracht van het apparaat is geheel nieuwe games ontwikkelen weer te duur voor veel uitgevers om de gok te wagen. Hopelijk probeert Sony het ooit nog eens met een opvolger van de Vita.
Ergens hoop ik dat wel dat er ooit nog een opvolger komt voor de PS Vita. Maar dat zal nog niet voor binnenkort zijn.
denk ik ook :q:

Re: PS Vita

201
Diegene dat de vita afschrijven geef ik echt ongelijk! Ik speel laatste tijd veel meer op mijn vita dan op mijn ps4 :)

Ik heb ook net de ratchet & clank en god of war trilogy gekocht, dus ik ben weer even zoet :D
Image

Re: PS Vita

202
gamerke1992 wrote:Diegene dat de vita afschrijven geef ik echt ongelijk! Ik speel laatste tijd veel meer op mijn vita dan op mijn ps4 :)

Ik heb ook net de ratchet & clank en god of war trilogy gekocht, dus ik ben weer even zoet :D
ik hoop dat je gelijk hebt maar die games zijn ook niet echt exclusieve krakers die de Vita groot zouden gemaakt moeten hebben :smug:

Re: PS Vita

203
Tijdens dit warme weer haal ik altijd mijn Vita terug boven, omdat ik niet wil dat mijn consoles het begeven van de warmte. Dus de komende dagen eventjes een paar indies erdoor proberen draaien :)

Re: PS Vita

204
met0t0 wrote:Tijdens dit warme weer haal ik altijd mijn Vita terug boven, omdat ik niet wil dat mijn consoles het begeven van de warmte. Dus de komende dagen eventjes een paar indies erdoor proberen draaien :)
je kan hem mss ook als zonnepaneel gebruiken ? :idea:

Re: PS Vita

206
gamerke1992 wrote:Ik heb nu voor de tweede keer voor dat er geen trophies unlocken bij een volledige game. Eerst bij Nihilumbria en nu bij entwined. Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
heb je een lijst die gewoon leeg blijft of helemaal niets ? :P

Re: PS Vita

207
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb nu voor de tweede keer voor dat er geen trophies unlocken bij een volledige game. Eerst bij Nihilumbria en nu bij entwined. Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
heb je een lijst die gewoon leeg blijft of helemaal niets ?
Image
De game komt niet in de trophy lijst. Alsof ik het nooit gespeeld heb. Ik heb mijn Vita herstart en nu komt die er wel in.
Image

Re: PS Vita

208
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb nu voor de tweede keer voor dat er geen trophies unlocken bij een volledige game. Eerst bij Nihilumbria en nu bij entwined. Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
heb je een lijst die gewoon leeg blijft of helemaal niets ? :)
De game komt niet in de trophy lijst. Alsof ik het nooit gespeeld heb. Ik heb mijn Vita herstart en nu komt die er wel in.
Ik heb dit ook gehad bij murasaki baby en dit kwam omdat ik de laatste update niet had.
Image

Re: PS Vita

209
M-power wrote:
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb nu voor de tweede keer voor dat er geen trophies unlocken bij een volledige game. Eerst bij Nihilumbria en nu bij entwined. Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
heb je een lijst die gewoon leeg blijft of helemaal niets ? :)
De game komt niet in de trophy lijst. Alsof ik het nooit gespeeld heb. Ik heb mijn Vita herstart en nu komt die er wel in.
Ik heb dit ook gehad bij murasaki baby en dit kwam omdat ik de laatste update niet had.
Ik had bij beide games de laatste updates geïnstalleerd, dus dat is blijkbaar niet het probleem bij mij.
Image