Re: Welke game speelde je het laatste uit?

226
Killzone 3: 9/10 ==> GEwoon super awesome game, heb er echt van genoten, heb deze avond nog 3-4u aan een stuk gegamed om hem uit te krijgen, leuke gameplay en fantastisch graphics. Die hollanders kunnen er toch wat van!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

227
Killzone: Shadow Fall: 7,8/10 ==> Ik heb genoten van deze game. In het begin vond ik het wat saai maar toen ik opnieuw begon te spelen had ik er weer helemaal zin in. Het einde was een beetje fucked up maar ja, zeer goede game. Ik verlang wel naar een nieuwe Killzone, liefst iets meer in de stijl van Killzone 3.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

230
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:Niet te hard gaan hé ;)
Hehe met dat warm weer game ik veel te veel :p
Gaat niet echt bij mij. Ik zit op het zolder en daar is het echt wel veeeel te warm.

Monsterbag 6/10
Dit was vreemd. Je speelt als een monstertje en je wilt per se bij een meisje zijn. Meestal bestaat een level eruit dat er een hoop mensen naast elkaar staan. Je moet constant van persoon naar persoon springen. Als die persoon kijkt naar jou ben je dood. In het begin was het echt gemakkelijk. De laatste levels waren soms gewoon frustrerend. Ik heb er denk ik ongeveer 3 uur over gedaan. Redelijk kort dus. Het was tof voor even.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

232
Wolfenstein The New Order. Heb de volledige game uitgespeeld op Uber (moeilijkste moeilijkheidsgraad) en moet zeggen dat het toch een uitdaging is sommige stukken. Game is zeer goed. Soms moet je wel zoeken wat je nu juist moet doen. Hoofdpersonage is leuk uitgewerkt. Nu alle collectibles halen en nog wat grinden. 8.5/10
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

233
Batman Arkham Knight -> 8/10
Goed spel en interessant verhaal, al vond ik dat ze toch wel eens verder moesten durven gaan. De batmobile was in het begin een leuke nieuwigheid maar werd nogal veel gebruikt in het verhaal om steeds hetzelfde te doen, wat ik dan toch wel beu werd. Ik miste ook de indoor predator activiteiten in kleurrijke kamers zoals in de vorige games, nu was het vooral allemaal buiten te doen. De lengte van de game zat weer goed vond ik, heb me er toch wel een week mee bezig kunnen houden en moet nu nog de pre order dlc's eens uitproberen. Van het einde had ik toch op iets meer, of anders gehoopt. We zullen nog wel zien of dit wel echt de laatste game is zoals ze nu beweren, nog een prequel? :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

235
Call Of Juarez: Gunslinger 8.5/10
Dit is de 2e keer dat ik hem gespeeld heb. Echt een toffe shooter. Bountyhunter Silas Greaves komt een saloon binnen en begint er zijn wilde levensverhaal ter vertellen tegen de dorpsbewoners. Hij heeft zogezegd gestreden met Billy The Kid en gestreden tegen bv. Buck Cassidy en andere bekende namen. Je weet niet of hij daar wat zit te zeveren of hij het echt allemaal heeft meegemaakt. Het coole hieraan is, is dat je speelt terwijl hij zijn verhaal vertelt. Het werkt ook met een puntensysteem (bv. headshot= 100 punten) en zo kun je weer een hoger level krijgen met de nodige upgrades erbij. Nog iets cool is dat er duels zijn (je kent het wel: klokslag 12 en om ter eerst elkaar afschieten). Het spel is echt de moeite waard.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

237
BozeGozerXrd wrote:
Toon8 wrote:We zullen nog wel zien of dit wel echt de laatste game is zoals ze nu beweren, nog een prequel? :P
Het kan wel de laatste game zijn uit deze reeks, maar ze kunnen gewoon een nieuwe game maken met een Batman uit een andere universum of natuurlijk een andere superheld, maar vergelijkbare gameplay gebruiken.
Sowieso hoop ik dat er een nieuwe komt, want ik speel ze zeer graag :cool:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

238
BozeGozerXrd wrote:
Toon8 wrote:We zullen nog wel zien of dit wel echt de laatste game is zoals ze nu beweren, nog een prequel? :P
Het kan wel de laatste game zijn uit deze reeks, maar ze kunnen gewoon een nieuwe game maken met een Batman uit een andere universum of natuurlijk een andere superheld, maar vergelijkbare gameplay gebruiken.
ik denk wel dat het de laatste is :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

240
Entwined 8/10
Vreemd genoeg heb ik hier echt van genoten. Het verhaal is redelijk simpel. Een vogel en een vis zijn verliefd op elkaar. Alleen spijtig dat ze niet bij elkaar kunnen zijn. Daarom vlieg je doorheen 9 lifetimes (levels). Je moet beide beestjes dan ook constant doorheen de juiste obstakels navigeren. Je bestuurt dus beiden. Als je doorheen genoeg dingen gevlogen bent kun je uiteindelijk transformeren tot een grote vogel/draak-achtig ding. Het is ook zeer rustig met rustige muziek. Ik ben er echt tot rust mee gekomen. Het ziet er ook prachtig uit. Veel kleuren. Het enige minpunt is dat het veel te kort is. Ik heb ongeveer 1.30 uur gespeeld en het was uit.
Image