Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1894
+/- Weinig maar ok geslapen...
--- Teveel spul dat ik wil...
--- Waar begint mijn vader toch altijd over: hij maakt mijn series uit voor stront, maar als ik over zijn series begin ben ik onredelijk. Hij begint dan weer met zijn gedoe...
--- Niet kunnen boeren...
--- Mijn vader die enorm veel last heeft van warmte, maar hij vergeet dat hij dat enkel is die extreem reageert, mijn vader snapt dus niet dat als het buiten fris is en hij heeft warm nadat die juist fysiek iets heeft gedaan dat hij het is en niet het weer of het huis is...
--- Gisteren saaie, saaie avond...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 91 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1895
Captain Witwicky wrote:+/- Weinig maar ok geslapen...
--- Teveel spul dat ik wil...
--- Waar begint mijn vader toch altijd over: hij maakt mijn series uit voor stront, maar als ik over zijn series begin ben ik onredelijk. Hij begint dan weer met zijn gedoe...
--- Niet kunnen boeren...
--- Mijn vader die enorm veel last heeft van warmte, maar hij vergeet dat hij dat enkel is die extreem reageert, mijn vader snapt dus niet dat als het buiten fris is en hij heeft warm nadat die juist fysiek iets heeft gedaan dat hij het is en niet het weer of het huis is...
--- Gisteren saaie, saaie avond...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 91 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Over welke series gaat het dan zoal?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1897
Captain Witwicky wrote:+/- Weinig maar ok geslapen...
--- Teveel spul dat ik wil...
--- Waar begint mijn vader toch altijd over: hij maakt mijn series uit voor stront, maar als ik over zijn series begin ben ik onredelijk. Hij begint dan weer met zijn gedoe...
--- Niet kunnen boeren...
--- Mijn vader die enorm veel last heeft van warmte, maar hij vergeet dat hij dat enkel is die extreem reageert, mijn vader snapt dus niet dat als het buiten fris is en hij heeft warm nadat die juist fysiek iets heeft gedaan dat hij het is en niet het weer of het huis is...
--- Gisteren saaie, saaie avond...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 91 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
weer zo veel minnentjes Kap :/

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1899
Mr.Wolf wrote:
Captain Witwicky wrote: --- Waar begint mijn vader toch altijd over: hij maakt mijn series uit voor stront, maar als ik over zijn series begin ben ik onredelijk. Hij begint dan weer met zijn gedoe...
Over welke series gaat het dan zoal?
Mijn vader is bezig over True Blood, en ik ben bezig over Person of Interest, in dat specifiek geval. Mijn vader snapt het concept "verschillende smaken" niet, wat het dus zeer moeilijk maakt. Je hebt je eigen smaak en daarnaast heb je goed of slecht. Hij kan dat niet onderscheiden. Zijn smaak is goed, de rest is slecht. Maar gisteren was het zodanig raar hoe hij erover begon en dat zonder beginpunt. Ik wou totaal niet erover beginnen maar hij stopte niet, ik zei iets dat er eigenlijk niets mee te maken had maar hij trok het door en maakte er iets anders van. Het is ook zo dat hij weet dat ik naar bepaalde series niet enthousiast zit te kijken, maar mijn vader wilt dat maar niet aanvaarden, terwijl je eens hem moet horen als mijn serie speelt, zuchten, puffen, ertussen doorspreken, muziek beluisteren,... :hmmmm:
Gamefreak wrote:weer zo veel minnentjes Kap :/
Tvalt mee, veel minnetjes zijn er die er elke dag bij zijn.

--- Zoveel LEGO dat ik wil hebben...
+ Betere temperaturen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1900
--Tijd vliegt vooruit
-Nog geen werk op het oog
-Verveling
+/-Wil die expert VW kever in LEGO heb die VW camper al, maar kost fortuin en is rare item
+Zin om film Jurassic World te zien na positieve reacties van Witwicky dacht ik en reclame
++Zondag LOTR extended filmmarathon met BBQ bij maten
+Rain uitgespeeld, mooi spelleke
+Morgen beginnen aan Rocket League en mss Entwined
...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1901
++ Goede vlucht gehad van 12 uur gisteren, tussenstopje gemaakt in Londen en nu in LA.
++ Morgen naar San Diego
- Gisteren een dag van 30u wakker zijn...
--- Op de vliegere een goed uur gewerkt aan 2 reviews in 1 word bestand, ik klik op save en wordt crashed... Alles kwijt :|
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1903
RoyVdW wrote:+/-Wil die expert VW kever in LEGO heb die VW camper al, maar kost fortuin en is rare item
+Zin om film Jurassic World te zien na positieve reacties van Witwicky dacht ik en reclame
Ik heb onlangs gekeken wat ik allemaal mis van LEGO, het is te veel en het er zit ook veel rare items bij...
Als je een fan bent van Jurassic Park en je wilt ongeveer dezelfde ervaring, dan kan je echt niet teleurgesteld terugkomen van Jurassic World!


--- Minder geslapen met als gevolg koppijn...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 90 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1905
+ Op de buitjes na is het lekker weer zo.
+ Nieuwe kleren! Leuke maxirok en een fantastisch spijkerjasje.
-Fietsen in een lange rok is een verschrikkelijk slecht idee, dus ik kan de maxirok alleen aan als ik de hele dag thuiszit of ergens met de bus heen ga.
-Ergens vind ik het spijtig dat ik geen grotere korting had. De outfit die ik nu aanheb kostte me, inclusief schoenen, €40 en dat voelt als veel!
cron