Re: Welke game speelde je het laatste uit?

243
Life is strange episode 1 t/m 3 8,5/10

Life is Strange is echt zo'n mooi spel. Ik vind dit spel 10 maal beter dan de teltale games. Het verhaal is mooi uitgewerkt en sommige kleine keuzes kunnen ook effect hebben op wat er later gebeurt. Kleine keuzes heb ik ook soms gewoon over het hoofd gezien omdat ik daar dan niet naar keek. Het is ook leuk dat je je keuzes kunt terugdraaien en kunt kijken wat er zou gebeuren bij de andere keuze. Elke episode kom je weer meer te weten over wat er aan de hand is en elke episode zit je met vragen die ze pas in de episodes daarna verklaren. Elke episode sloot ook af met een soort van cliffhanger, episode 3 helemaal. :O Ik ben benieuwd wat er in de volgende episode gaat gebeuren, maar daar moet ik nog even op wachten :( Gelukkig zeggen veel mensen dat die binnenkort komt :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

244
minermb wrote:Life is strange episode 1 t/m 3 8,5/10

Life is Strange is echt zo'n mooi spel. Ik vind dit spel 10 maal beter dan de teltale games. Het verhaal is mooi uitgewerkt en sommige kleine keuzes kunnen ook effect hebben op wat er later gebeurt. Kleine keuzes heb ik ook soms gewoon over het hoofd gezien omdat ik daar dan niet naar keek. Het is ook leuk dat je je keuzes kunt terugdraaien en kunt kijken wat er zou gebeuren bij de andere keuze. Elke episode kom je weer meer te weten over wat er aan de hand is en elke episode zit je met vragen die ze pas in de episodes daarna verklaren. Elke episode sloot ook af met een soort van cliffhanger, episode 3 helemaal. :O Ik ben benieuwd wat er in de volgende episode gaat gebeuren, maar daar moet ik nog even op wachten :( Gelukkig zeggen veel mensen dat die binnenkort komt :D
heb de demo al erdoor gejaagd en vond het wel iets hebben, deed me denken aan de TellTale games :)

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

249
Gamefreak wrote:
M-power wrote:The order 1886 4/10

Cliché verhaal, zwarte balken zijn irritant, weinig gameplay
4 ?? het is ieder zijn mening maar dat is toch wel weinig vind ik :silly:
Ik vond het dan ook saai, halverwege was ik het al beu en het spel duurt maar 6-8u. 80 % van het spel is cutscenes kijken of wat rondwandelen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

251
tichke wrote:
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Oei dat beloofd, die ligt bij mij nog klaar in de kast.
Gewoon niet te veel van verwachten en de minpunten al op voorhand in het achterhoofd hebben ;)
Probleem is dat de eerste 20 minuten van de game die minpunten nog is extra in de verf zet ...
Dan wordt het bij mij uitspelen en direct weer verkopen
Image
Image