Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1921
Captain Witwicky wrote:
Aan zo'n knots op mijn kop heb ik ook al gedacht :p
Kzal het misschien eens vragen. Thanks :)
Maar of dit, of ener waarmee ik mogelijks kan afkomen, goedgekeurd wordt door mijn ouder(s) is een andere zaak.
Hé, genoeg bekende en belangrijke mannen lopen rond met lang haar. Het gaat niet om hoe lang het is, maar om hoe je het draagt. Kort haar kan ook een slechte indruk maken als het onverzorgd is.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1922
Captain Witwicky wrote:Aan zo'n knots op mijn kop heb ik ook al gedacht :p
Kzal het misschien eens vragen. Thanks :)
Maar of dit, of ener waarmee ik mogelijks kan afkomen, goedgekeurd wordt door mijn ouder(s) is een andere zaak.
Doe dat aub niet, dan lijk je echt op een idiote hipster. Ik zie dat soort typisch regelmatig, het lijkt echt nergens op. En ik ken bijna niemand die het daar niet mee eens is. Mooi lang haar moet je zo houden of korter knippen, geen rare trucjes mee uithalen.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1923
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Aan zo'n knots op mijn kop heb ik ook al gedacht :p
Kzal het misschien eens vragen. Thanks :)
Maar of dit, of ener waarmee ik mogelijks kan afkomen, goedgekeurd wordt door mijn ouder(s) is een andere zaak.
Doe dat aub niet, dan lijk je echt op een idiote hipster. Ik zie dat soort typisch regelmatig, het lijkt echt nergens op. En ik ken bijna niemand die het daar niet mee eens is. Mooi lang haar moet je zo houden of korter knippen, geen rare trucjes mee uithalen.
Ik ken een paar mannen die hun haar zo dragen en hen staat het prima. Of het 'hipster' lijkt of niet, hangt af van de rest van je look. Oké, en het moet je natuurlijk wel staan, maar daarom zei ik ook: vraag advies aan de kapper.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1924
Tamara wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Aan zo'n knots op mijn kop heb ik ook al gedacht :p
Kzal het misschien eens vragen. Thanks :)
Maar of dit, of ener waarmee ik mogelijks kan afkomen, goedgekeurd wordt door mijn ouder(s) is een andere zaak.
Doe dat aub niet, dan lijk je echt op een idiote hipster. Ik zie dat soort typisch regelmatig, het lijkt echt nergens op. En ik ken bijna niemand die het daar niet mee eens is. Mooi lang haar moet je zo houden of korter knippen, geen rare trucjes mee uithalen.
Ik ken een paar mannen die hun haar zo dragen en hen staat het prima. Of het 'hipster' lijkt of niet, hangt af van de rest van je look. Oké, en het moet je natuurlijk wel staan, maar daarom zei ik ook: vraag advies aan de kapper.
Ik denk dat 90% van de mensen die ik tegenkom met zo'n man bun hipster is(eventueel zonder zelf weet te hebben van wat hipsters zijn). In die cultuur is het een vrij populaire look, elders niet. Maar ik denk ook niet dat z'n ouders veel vrolijker worden van zo'n knots in het haar.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1929
Tamara wrote:Hé, genoeg bekende en belangrijke mannen lopen rond met lang haar. Het gaat niet om hoe lang het is, maar om hoe je het draagt. Kort haar kan ook een slechte indruk maken als het onverzorgd is.
BozeGozerXrd wrote:Doe dat aub niet, dan lijk je echt op een idiote hipster. Ik zie dat soort typisch regelmatig, het lijkt echt nergens op. En ik ken bijna niemand die het daar niet mee eens is. Mooi lang haar moet je zo houden of korter knippen, geen rare trucjes mee uithalen.
Tamara wrote:Ik ken een paar mannen die hun haar zo dragen en hen staat het prima. Of het 'hipster' lijkt of niet, hangt af van de rest van je look. Oké, en het moet je natuurlijk wel staan, maar daarom zei ik ook: vraag advies aan de kapper.
BozeGozerXrd wrote:Ik denk dat 90% van de mensen die ik tegenkom met zo'n man bun hipster is(eventueel zonder zelf weet te hebben van wat hipsters zijn). In die cultuur is het een vrij populaire look, elders niet. Maar ik denk ook niet dat z'n ouders veel vrolijker worden van zo'n knots in het haar.
Tamara wrote:Ik heb zo het idee dat zijn ouders nooit helemaal tevreden zullen zijn. Dan kan Cap beter iets zoeken waar hij blij mee is. Als je een depri indruk maakt, omdat je net een stukje van je identiteit hebt moeten inleveren, zijn werkgevers ook niet onder de indruk.
Weet je wat, ik zal het gewoon vragen aan mijn kapper en dan kan ik nog steeds beslissen. De funny thing is Tamara, dat ik mijn haar graag heb zoals het nu is, juist het tegenovergestelde van wat mijn ouder(s) willen (en misschien ook wel de meeste mensen van de business wereld) ;)


--- Wakker worden, merken dat je wakker genoeg bent om wakker te blijven maar dat je in feite nog een paar uren zou willen slapen...
--- Het weer...
--- Tof! Ik ben dan eens vroeger wakker, mag ik mijn laptop afstaan aan mijn vader omdat hij ook stuff wilt doen...(gelukkig niet voor heel lang)

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 88 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1931
dividedx11 wrote:Wel, iemand van m'n vader zijn werk is verongelukt, 't is een redelijk klein bedrijf waar iedereen iedereen kent en ik kende die ook vrij goed, altijd vriendelijk... En hij laat twee kinderen achter... Kheb al heelt weekend daardoor nergens geen goesting in...
Neem uw tijd om het te verwerken en laat niemand u ooit vertellen dat je niet verdrietig hoeft te zijn. Jammer genoeg heeft verdriet en rouw weinig plek in onze maatschappij, maar trek u daar gewoon niets van aan :)
Tamara wrote:-Fietsen in een lange rok is een verschrikkelijk slecht idee, dus ik kan de maxirok alleen aan als ik de hele dag thuiszit of ergens met de bus heen ga.
Daar zijn oplossingen voor, vrieger droeg ik ook wel eens zo een lange rok, op de fiets gebruikte ik een dingetje met zo een breede stof rekker en 2 knijpertjes, die hield mijn rok samen, misschien vind je het nog in naaiwinkels? Of de veritas?
Ligeiro wrote:-- onderste van mn neus is kapot door veel te snuiten
Vaseline doet wonderen, overdag een dun laagje dat niet in de weg zit en 's nachts een dikke laag voor extra veel verzorging :)
Mr.Wolf wrote:+/----------------- Gisterenavond toch nog een plezant einde gehad van mijn grootste kutweek ooit
The girl? :girl:

+/- Studentenjob is maar zo zo
+++ Wel lekker veel geld verdienen
- Maar kan dan wel een hele week niet echt op het forum
+++ Al veel gevonden in de solden en moeder betaald de kleren terug (ik koop geen kleren buiten de solden)
+++ Vandaag lekker gamen bij met0t0
+++ Daarna gezellig samen koken :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1932
+/- Studentenjob is maar zo zo
+++ Wel lekker veel geld verdienen
- Maar kan dan wel een hele week niet echt op het forum
Same here en bij vele anderen denk ik

-poging 337 om de PS3 te fixen, dat wordt weer resetten vrees ik
+ straks misschien iets gaan eten met de vriendin, is niet zeker want ze was eergisteren ziek en voelt zich nog niet top
--- examenrooster zwaagt hard: 5 examens in één week en dan één examen twee weken later :meh:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1933
+++ ok, goed nieuws voor één van jullie :p

Ik heb een PSN code voor Batman: Arkham Knight + Harley Quinn Pack + Scarecrow Pack. Ik heb die gekregen om de game op release te kunnen spelen, maar ik heb ze niet gebruikt. Ik heb nu de collector's edition, waar alles al inzat, dus ik kan die PSN codes weggeven/verkopen

ik had het er al eens over gehad, dus mss kunnen de admins of mods met één of ander wedstrijd idee op de proppen komen :) ik hoor het graag :)

edit: ik verhuis 1 augustus, dus ik zal van de 1e tot de een goeie 2 weken later waarschijnlijk geen internet hebben (want het is zo snel gegaan dat ik geen maand op voorhand tijd heb om alles in orde te brengen)
Last edited by Guest on 11 Jul 2015 20:47, edited 1 time in total.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1935
Maxidomino wrote:-poging 337 om de PS3 te fixen, dat wordt weer resetten vrees ik
--- examenrooster zwaagt hard: 5 examens in één week en dan één examen twee weken later
Succes met je PS3. Examenrooster kunnen al sucken, herexamenrooster zeker en vast ook! Ik heb ook eens 5 examens in een week gehad.


---'domme, veel te weinig geslapen, kvoel het aan mijn kop!...
+++ No, no, no, no, no, no, er is een digitale brick builder voor LEGO komende van LEGO zelf en dat bestaat al jaren?
====> Goodbye social life :p
--- Uuuuuurrgggh...kmag weer deze week het gras doen...
+++ Eens zien of ik deze week naar Terminator Genisys kan gaan...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 87 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2