Re: Je laatste aankoop (geen games)

211
Toon8 wrote:Na veel zoeken (sinds februari in verschillende winkels) deze eindelijk gevonden in een press shop. Zal hem eens lezen en dan beslissen om een abo te nemen :smug:
Image
En deze zag ik ook liggen, heb hem maar gelijk meegepakt :P
Image
Met total war shogun 2 fall of the samurai ter waarde van 30€ :cool:
fall of the samurai kost nu nog 30€?? ik heb vorig jaar ergens Shogun 2 gold edition gekocht, aan 35€, en daar zitten rise of the samurai en fall of the samurai dlc bij..

Re: Je laatste aankoop (geen games)

212
Ligeiro wrote: fall of the samurai kost nu nog 30€?? ik heb vorig jaar ergens Shogun 2 gold edition gekocht, aan 35€, en daar zitten rise of the samurai en fall of the samurai dlc bij..
Als je in de winkel kijkt staat hij voor 30€ :smug: Ik heb hem voor 14€, maar met pcgamer erbij die ik al heel lang eens wou uitproberen, moest ie er niet bij gezeten hebben zou ik hem ook gekocht hebben dus is het wel een mooie surplus :cool:
Een paar weken terug stond hij wel in de sales voor 5€, maar ik heb toen gekozen om total war empire te kopen. Ik koop nooit op steam buiten de sales, omdat de gewone prijzen altijd aan de dure kant zijn en je weet dat er sales komen met 85% af. Je zou eigenlijk zot moeten zijn of niet op je geld willen letten om iets te kopen op steam zonder sale
Image
cron