Re: Wat speel je op dit moment?

307
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Eindelijk begonnen aan arkham knight
eindelijk ? die is nog maar 2 weken uit :smug:
ja maar voor mij is het eindelijk omdat ik eerst nog vlug de vorige 3 delen moest uitspelen ;)
En toen knight binnenkwam was ik nog aan origins bezig :D
ach zo zit dat dus :idea:

Re: Wat speel je op dit moment?

309
ps4: dragon age inquisition. Leuk leuk leuk!!! Ik vind het alleen stom dat je ook de andere personages moet controleren zoals de uitrusting en levelen enzo. Ik heb liever 1 personage waar heel je focus naartoe moet.

Unit 13: Al uitgespeeld, maar ik was nog in alle levels 5 sterren aan het halen. Misschien ga ik voor de platinum gaan, ik weet het nog niet. (is wel al vrij dichtbij)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

310
gamerke1992 wrote:Unit 13: Al uitgespeeld, maar ik was nog in alle levels 5 sterren aan het halen. Misschien ga ik voor de platinum gaan, ik weet het nog niet. (is wel al vrij dichtbij)
Makkelijke platinum, dus als ge hem echt wilt, zoveel moeite zal het niet kosten ;)

Re: Wat speel je op dit moment?

311
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Unit 13: Al uitgespeeld, maar ik was nog in alle levels 5 sterren aan het halen. Misschien ga ik voor de platinum gaan, ik weet het nog niet. (is wel al vrij dichtbij)
Makkelijke platinum, dus als ge hem echt wilt, zoveel moeite zal het niet kosten ;)
Dan is de kans nog vrij groot dat ik het zal proberen :) Tot nu toe verveeld de game mij toch nog niet.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

312
Miljaar, MGS 1 is in het Frans aangezien ik een Franstalig Belgisch PSN account heb. Je kan de taal niet veranderen, ook niet als jouw ps3 in het Engels staat. Snake klinkt als een zwarte Franse rapper die net zijn eerste single heeft opgenomen. Hier kan ik gewoon niet naar blijven luisteren. 'k Zal een playthrough kijken op YouTube voor ik aan MGS 2 begin. :cry:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

313
Maxidomino wrote:Miljaar, MGS 1 is in het Frans aangezien ik een Franstalig Belgisch PSN account heb. Je kan de taal niet veranderen, ook niet als jouw ps3 in het Engels staat. Snake klinkt als een zwarte Franse rapper die net zijn eerste single heeft opgenomen. Hier kan ik gewoon niet naar blijven luisteren. 'k Zal een playthrough kijken op YouTube voor ik aan MGS 2 begin. :cry:
Oeioei, dat klinkt vreselijk :O
Die taalproblemen steken wel eens vaker de kop op, dat heb ik ook gehad met Deus Ex: Human Revolution :|

Op dit moment speel ik voornamelijk Rocket League en The Journey Home (LBP3-DLC).

Re: Wat speel je op dit moment?

314
Maxidomino wrote:Miljaar, MGS 1 is in het Frans aangezien ik een Franstalig Belgisch PSN account heb. Je kan de taal niet veranderen, ook niet als jouw ps3 in het Engels staat. Snake klinkt als een zwarte Franse rapper die net zijn eerste single heeft opgenomen. Hier kan ik gewoon niet naar blijven luisteren. 'k Zal een playthrough kijken op YouTube voor ik aan MGS 2 begin. :cry:
mss ingesproken door Stromae ? :O