Re: Rocket League

137
Trophies kunnen ook gewoon een manier zijn om bepaalde dingen te proberen halen ;)
Daarom dat ik het vroeg hoe het zat met die 'saves', omdat ik dat in de trophy-list gezien had.

Zolang iedereen plezier beleeft aan de game, is er toch geen probleem? :)

Ik zit nu in week 10 van mijn eerste seizoen op de laagste moeilijkheidsgraad. 3v3. Het gaat best vlot en doorgaans win ik. Ik heb wel het gevoel dat ik mijzelf slechte gewoonten aanleer omdat het zo makkelijk is, dat ik bij de makkelijke moves blijf. Iemand die hier al op een hogere moeilijkheidsgraad een seizoen heeft afgerond?
Die AI is ook wel zo irritant dom bij momenten... :|

Re: Rocket League

139
tichke wrote:Het ging mij niet over het nut ervan, maar soit. Kga er echt niet opnieuw over discussieren, die trophies hangen mijn **** uit.
Ik ga op zoek naar een trophyloos forum.
kom kom tichke ;)
ik ben er ook nog
The one without any platinums :p
gewoon over de trophypost heenkijken

Het is nu eenmaal een onderdeel van de games.
Mij boeit het in de verste verte ook niet hoor, maar we kunnen toch moeilijk de mensen verbieden om over trophies te praten?
Ik snap ook niet dat ze fun kunnen hebben met enkel aan trophies te denken (en zelfs games te laten vallen ervoor)
Of zelfs babygames kopen juist en enkel om plat te halen.

But then again
zij snappen mss niet waarom trophies mij geen bal zeggen.
Zij snappen niet waarom ik de moeite niet doe om die laatste trophy te halen die me een plat kan opleveren.

leven en laten leven ;)
Image

Re: Rocket League

140
Laat inderdaad trophies de pret niet bederven. Sommige vinden ze zalig en andere haten het. Maar ieder zijn pleziertje hé. Zolang het over deze specifieke game gaat in dit topic lijkt het mij oké :) Dus kijk erover of negeer trophy gerelateerde posts, maar ga daarom zeker niet weg van het forum. Trophies gaan trouwens in elk forum terugkomen, want het is voor vele een onderdeel van playstation.
Image

Re: Rocket League

142
met0t0 wrote:Trophies kunnen ook gewoon een manier zijn om bepaalde dingen te proberen halen ;)
Daarom dat ik het vroeg hoe het zat met die 'saves', omdat ik dat in de trophy-list gezien had.

Zolang iedereen plezier beleeft aan de game, is er toch geen probleem? :)

Ik zit nu in week 10 van mijn eerste seizoen op de laagste moeilijkheidsgraad. 3v3. Het gaat best vlot en doorgaans win ik. Ik heb wel het gevoel dat ik mijzelf slechte gewoonten aanleer omdat het zo makkelijk is, dat ik bij de makkelijke moves blijf. Iemand die hier al op een hogere moeilijkheidsgraad een seizoen heeft afgerond?
Die AI is ook wel zo irritant dom bij momenten... :|
Had het seizoen ook op easy uitgespeeld en niet op een hogere moeilijkheidsgraad geprobeerd. Wel al veel online gespeeld en dat is een heel verschil.
Zie maar eens als eerste bij de bal te komen.
Gisteren ook met een kameraad online splitscreen gespeeld. Was erg leuk om te doen :cool:
Image

Re: Rocket League

144
met0t0 wrote:Trophies kunnen ook gewoon een manier zijn om bepaalde dingen te proberen halen ;)
Daarom dat ik het vroeg hoe het zat met die 'saves', omdat ik dat in de trophy-list gezien had.

Zolang iedereen plezier beleeft aan de game, is er toch geen probleem? :)

Ik zit nu in week 10 van mijn eerste seizoen op de laagste moeilijkheidsgraad. 3v3. Het gaat best vlot en doorgaans win ik. Ik heb wel het gevoel dat ik mijzelf slechte gewoonten aanleer omdat het zo makkelijk is, dat ik bij de makkelijke moves blijf. Iemand die hier al op een hogere moeilijkheidsgraad een seizoen heeft afgerond?
Die AI is ook wel zo irritant dom bij momenten... :|
Ik heb alle moeilijkheidsgraden al geprobeerd en medium is doenbaar, 1 keer de play-offs gewonnen. Allstar is iets anders, wegens slechte teammates, 1 keer zelfs 0-10 verloren :L:
Image

Re: Rocket League

145
Ik had afgelopen weekend met 3 vrienden rocket league bij mij gespeeld. Het was erg leuk, maar het scherm is dan zo klein dat het moeilijk is om alles helder te zien.

Gebruiken jullie vaak de bal cam? Ik vind hem van ver wel handig om even te kijken waar de bal is, maar als ik dichtbij de bal ben en bal cam aan heb, raak ik meestal gedesoriënteerd. :P
Image

Re: Rocket League

146
M-power wrote:Ik heb alle moeilijkheidsgraden al geprobeerd en medium is doenbaar, 1 keer de play-offs gewonnen. Allstar is iets anders, wegens slechte teammates, 1 keer zelfs 0-10 verloren :L:
Die teammates zijn inderdaad echt slecht. Ik heb de afgelopen dagen toch al redelijk wat ballen nipt uit de goal gehaald die door mijn teammates in die richting gereden werden... :|

Ik zal vandaag of morgen voor het eerst een seizoen uitgespeeld hebben, daarna ga ik eens een kort seizoen op medium proberen.

Werken de servers nu eigenlijk al wat beter? Het zou leuk zijn om eens met een paar mensen van het forum te spelen :)

Re: Rocket League

147
minermb wrote:Ik had afgelopen weekend met 3 vrienden rocket league bij mij gespeeld. Het was erg leuk, maar het scherm is dan zo klein dat het moeilijk is om alles helder te zien.

Gebruiken jullie vaak de bal cam? Ik vind hem van ver wel handig om even te kijken waar de bal is, maar als ik dichtbij de bal ben en bal cam aan heb, raak ik meestal gedesoriënteerd. :P
Ik gebruik enkel en alleen de ball cam, ik geraak gedesoriënteerd als ik niet weet waar de bal is.
met0t0 wrote:
M-power wrote:Ik heb alle moeilijkheidsgraden al geprobeerd en medium is doenbaar, 1 keer de play-offs gewonnen. Allstar is iets anders, wegens slechte teammates, 1 keer zelfs 0-10 verloren :L:
Die teammates zijn inderdaad echt slecht. Ik heb de afgelopen dagen toch al redelijk wat ballen nipt uit de goal gehaald die door mijn teammates in die richting gereden werden... :|

Ik zal vandaag of morgen voor het eerst een seizoen uitgespeeld hebben, daarna ga ik eens een kort seizoen op medium proberen.

Werken de servers nu eigenlijk al wat beter? Het zou leuk zijn om eens met een paar mensen van het forum te spelen :)
De servers werken al een stuk beter ja.

Is de ai van de teamates trouwens ook niet beter als ge op allstar speelt? Zo lomp vind ik ze persoonlijk niet; ze maken zelden een own goal en meestal wel een paar saves.

Re: Rocket League

148
Tjeefkeuh wrote:Is de ai van de teamates trouwens ook niet beter als ge op allstar speelt? Zo lomp vind ik ze persoonlijk niet; ze maken zelden een own goal en meestal wel een paar saves.
Geen idee, nog niet op All Star gespeeld eigenlijk. Op de laagste moeilijkheidsgraad zie ik ze veel te vaak de bal richting eigen goal rijden, dus hopelijk komt dat op hogere moeilijkheidsgraden niet voor.

Gisteren voor het eerst een seizoen uitgespeeld. Op de laagste moeilijkheidsgraad heb ik iedere wedstrijd gewonnen, dus toch maar eens overgaan naar een hogere moeilijkheidsgraad nu. Ik ben benieuwd of het daar nog altijd zo makkelijk zou zijn om de bal direct van de start in de goal te rammen. Zo scoor ik bijna altijd... :P

Re: Rocket League

150
Tjeefkeuh wrote:
minermb wrote:Ik had afgelopen weekend met 3 vrienden rocket league bij mij gespeeld. Het was erg leuk, maar het scherm is dan zo klein dat het moeilijk is om alles helder te zien.

Gebruiken jullie vaak de bal cam? Ik vind hem van ver wel handig om even te kijken waar de bal is, maar als ik dichtbij de bal ben en bal cam aan heb, raak ik meestal gedesoriënteerd. :P
Ik gebruik enkel en alleen de ball cam, ik geraak gedesoriënteerd als ik niet weet waar de bal is.
Ik heb meestal als ik op de muur of onder de bal ben en de bal cam aan heb, dat ik geen flauw idee heb waar ik heen moet en dan rij ik de verkeerde kant op XD
Image