Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1951
--- Pfoe, verwarrende dag...
--- Eerst gedacht dat ik zeer weinig ging slapen omdat ik in de ochtend om boodschappen ging, bleek dan van niet, dus iets langer kunnen slapen, maar niet lang genoeg, duurde lang voor ik in slaap viel, dan om 12u naar de kapper, dan kom ik thuis en gaan we dan toch nog om boodschappen en nu om 17u naar de cinema voor Terminator Genisys helemaal alleen, dus zonder broer of zus...
+++ Straks Terminator Genisys
-- 't wordt ook wel drukke dag...
+++ Shark Week

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 84 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1952
Captain Witwicky wrote:--- Pfoe, verwarrende dag...
--- Eerst gedacht dat ik zeer weinig ging slapen omdat ik in de ochtend om boodschappen ging, bleek dan van niet, dus iets langer kunnen slapen, maar niet lang genoeg, duurde lang voor ik in slaap viel, dan om 12u naar de kapper, dan kom ik thuis en gaan we dan toch nog om boodschappen en nu om 17u naar de cinema voor Terminator Genisys helemaal alleen, dus zonder broer of zus...
+++ Straks Terminator Genisys
trek het u ni aan, ik moet ook geregeld alleen naar de cine omdat er niemand mee kan of wil. I don't mind :)

+++ verhuis proximus is al in orde, en ik ga geen dag internet missen (valse berichten op hun site dan wel, want ze spreken van een maand op voorhand, terwijl 2 weken via telefoon ook al goed is)
+/- nu nog alles in dozen zien te krijgen tegen de 31e :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1954
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Pfoe, verwarrende dag...
--- Eerst gedacht dat ik zeer weinig ging slapen omdat ik in de ochtend om boodschappen ging, bleek dan van niet, dus iets langer kunnen slapen, maar niet lang genoeg, duurde lang voor ik in slaap viel, dan om 12u naar de kapper, dan kom ik thuis en gaan we dan toch nog om boodschappen en nu om 17u naar de cinema voor Terminator Genisys helemaal alleen, dus zonder broer of zus...
+++ Straks Terminator Genisys
trek het u ni aan, ik moet ook geregeld alleen naar de cine omdat er niemand mee kan of wil. I don't mind :)
Kijk je niet liever in de thuiscinema? Geen reclames, eigen pauzes, geen irritante mensen/grote menigte. Heerlijk. :drink:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1956
+/- misschien maandag (de 20e) naar Ant-Man
--- verwarmingsketel is beginnen lekken (een week na het jaarlijks onderhoud en anderhalve week voor mijn verhuis)
+/- heb de schade wat kunnen inperken (I.E. de moer waar het lekte wat strakker aangedraaid) en voor de rest ga ik daarover zwijgen. ben toch binnenkort weg. Besides, het is niet alsof ik em kapot gemaakt heb

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1958
BozeGozerXrd wrote:
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Pfoe, verwarrende dag...
--- Eerst gedacht dat ik zeer weinig ging slapen omdat ik in de ochtend om boodschappen ging, bleek dan van niet, dus iets langer kunnen slapen, maar niet lang genoeg, duurde lang voor ik in slaap viel, dan om 12u naar de kapper, dan kom ik thuis en gaan we dan toch nog om boodschappen en nu om 17u naar de cinema voor Terminator Genisys helemaal alleen, dus zonder broer of zus...
+++ Straks Terminator Genisys
trek het u ni aan, ik moet ook geregeld alleen naar de cine omdat er niemand mee kan of wil. I don't mind :)
Kijk je niet liever in de thuiscinema? Geen reclames, eigen pauzes, geen irritante mensen/grote menigte. Heerlijk. :drink:
geen giechelende pubers, geen krakende chips-eters, geen te lange mensen die voor je zitten.....

je hebt een punt Gozer :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1960
Ligeiro wrote:trek het u ni aan, ik moet ook geregeld alleen naar de cine omdat er niemand mee kan of wil. I don't mind
Oh 'k vind het niet erg hoor, belangrijkste is dat IK hem zie.
BozeGozerXrd wrote:Kijk je niet liever in de thuiscinema? Geen reclames, eigen pauzes, geen irritante mensen/grote menigte. Heerlijk.
Bedoel je dan zoiets gelijk Netflix of dat je de DVD hebt gekocht?
Ik ga naar de cinema voor de ervaring van het grote scherm. De irriterende, respectloze idioten neem ik erbij.
Tamara wrote:Jullie gaan verkeerd naar de bioscoop. De laatste keer dat ik een film zag op een groot scherm, had ik Nederlands grootste theaterzaal praktisch voor mij alleen:
2161 zitplaatsen, bezetting: 4 op z'n max.
Voor welke vertoning was dit?


+++ Beter geslapen, na lange dag
+++ Meestal heb ik koppijn als ik lang slaap na een aantal korte dagen, deze keer niet :cool:
+++ Terminator Genisys :cool:
--- Vervelende mensen in de cinema, voornamelijk die eikels en trutten die continu hun voeten op de stoelen leggen :angry:
+++ LEGO Ninjago op CN
+++ Shark Week
--- Ouders die opruimen en dan laten uitschijnen dat ik dat ook wou doen...
--- Ouders die nogal druk zijn, het huis is niet rustig...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 83 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1961
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Kijk je niet liever in de thuiscinema? Geen reclames, eigen pauzes, geen irritante mensen/grote menigte. Heerlijk.
Bedoel je dan zoiets gelijk Netflix of dat je de DVD hebt gekocht?
Ik ga naar de cinema voor de ervaring van het grote scherm. De irriterende, respectloze idioten neem ik erbij.
Nee, blu-ray natuurlijk. :D Maar wat jij zegt kan ook of een TV film opnemen zodat je de reclames kunt overslaan. Bij die laatste heb je helaas vaak niet de keus ondertitels uit te zetten. Nog zo'n beperking van de bios. Ik vind mijn schermgrootte genoeg en met surround sound erbij is het een goede cinematische ervaring.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1962
Voor welke vertoning was dit?
Op Animecon hebben ze het hele weekend door anime draaien, en een deel van de films wordt vertoond in de theaterzaal van het World Forum. Nu is de zaal dan vaak wel leegjes, maar de tweede vertoning van Short Peace was toch wel het toppunt van triestheid. Volgens het plan moest de film op zaterdagavond om 22:40 beginnen, maar dat werd uiteindelijk drie kwartier later. Dat was voor 2/3 van de potentiële kijkers genoeg om te vertrekken. Ach ja, het was wel een thuisbioscoopervaring van megalomane proporties.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1963
+/- schoonbroer heeft een occasie camionette gekocht en wil ze wel gebruiken om te helpen verhuizen over 2 weken, maar hij weet nog niet of ze tegen dan volledig in orde zal zijn
+/- ben ondertussen aan't uitkijken naar een bestelwagen om te huren, het goedkoopste dat ik vind is 90 euro voor 1 dag ('t is in de buurt en ik ga zeker niet meer dan 100km hebben). Ik zou enkel is moeten bellen om zeker te weten of er een waarborg moet neergeteld worden, staat niet vermeld op de site.
++ inpakken verloopt vlotjes
++ mailtjes van nieuwe potentiële huurders voor het huis waar ik nu nog in zit komen ook vlot binnen
+/- I got alotta stuff :p