Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1970
Tamara wrote:
Voor welke vertoning was dit?
Op Animecon hebben ze het hele weekend door anime draaien, en een deel van de films wordt vertoond in de theaterzaal van het World Forum. Nu is de zaal dan vaak wel leegjes, maar de tweede vertoning van Short Peace was toch wel het toppunt van triestheid. Volgens het plan moest de film op zaterdagavond om 22:40 beginnen, maar dat werd uiteindelijk drie kwartier later. Dat was voor 2/3 van de potentiële kijkers genoeg om te vertrekken. Ach ja, het was wel een thuisbioscoopervaring van megalomane proporties.
Anime op groot scherm. Wat zou ik graag de nieuwe Dragon Ball films op groot scherm gezien hebben. :)
BozeGozerXrd wrote:Nee, blu-ray natuurlijk. :D Maar wat jij zegt kan ook of een TV film opnemen zodat je de reclames kunt overslaan. Bij die laatste heb je helaas vaak niet de keus ondertitels uit te zetten. Nog zo'n beperking van de bios. Ik vind mijn schermgrootte genoeg en met surround sound erbij is het een goede cinematische ervaring.
Ik ben ook tevreden met mijn cinema thuis, maar voor sommigen ga ik naar het grote scherm (geen pauze gehad bij Terminator btw) omdat ik niet kan wachten tot die op tv komen :p En zo'n groot scherm heeft toch iets extra's, zeker voor films waar je lang naar uitkijkt en van franchises die je graag ziet. Degene bovenaan mijn lijstje nu (want dit jaar was al goed gevuld eigenlijk) is die nieuwe Alien film, waarschijnlijk voor 2016-2017.


+++ Alweer goed geslapen maar,... --- vele malen wakker geworden
+++ Shark Week
+++ Terminator theme song extended
+++ Morgen F1
+++ LEGO
--- Morgen waarschijnlijk het gras doen... ;(
--- Mijn vader en zijn wispelturige mood-swings, je doet niets, maar plots is alles er teveel aan! :angry:

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 82 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1972
++ being unbeatable in gamemania today on fifa
++ f1 singapore is zo aaawwweeessssooommmee
++ gp van china gewonnen
++ morgen den ntgsruler nog es helpen zie
?? zenuwachtig voor verjaardagsdrink van 1 van men beste maten, veel volk dak amper ken
+/- toch nog es laten verleiden om naar club te gaan zien in CL voorronde teegn de griekse vicekampioen panathinaikos
+ maar 10 euro voor de match dus da valt mee
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1977
--- Wat minder geslapen...
+++ Shark Week
--- Kwas mis, geen F1, tis volgende week én Bianchi R.I.P. :(
+++ LEGO
--- Vandaag waarschijnlijk het gras doen...
--- Urgh, mijn vader die maar zapt en zapt en naar niks interessants kijkt, zegt dan dat die gaat kijken naar een film, 5min heeft die al geen zin meer, urgh...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 81 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1979
met0t0 wrote:+++ Nieuwe broek, dat werd nog eens tijd
Zijn zus: veel te lang!
Ik: toch misschien net iets te kort :p
Voor mij moet een korte broek op of net onder de knieën zijn en niet er ver boven zoals nu in de mode is. Maar aangeziend ie heel korte nu in de mode zijn vind je nergens nog normale korte broeken :(

+++ Extra weekje werken :)
+++ Niet op mijn huidige werkplaats
-- Want mijn werk nu is zo stressy! Die 2 begeleidsters zijn echt gemeen! Nooit nen goeiendag, je doet altijd alles fout, pff :(
+++ Gelukkig is met0t0 er elke avond om mijn dag goed te maken <3