Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1981
---- Tijdje niet hier geweest :(
++++ Platinum van Wolfenstein The New Order gehaald!
++++ Platinum van Super Exploding Zoo bijna binnen, maar het lukt mij precies niet om de online trophies te halen samen met mijn Vita??? Iemand oplossingen?
++++ Maandag naar Paira Daiza geweest met de vriendin. Super awesome dag! Jammer dat de kleine er niet bij was. Maar met zijn tweetjes was het ook gezellig.
++++ Nog weekje of drie en dan verlof.
++++ Sterchele die altijd voor mij klaarstaat om te helpen. Die gast is toch echt fantastisch hoor! Dikke duim Cois!!
---- F1 2015 willen aanschaffen, maar voorlopig beetje krap bij kas.
++++ Komt doordat ik dit heb aangeschaft: Garmin Edge 1000 met bijhorende hartslagmeter, snelheids- en cadanssensor. Is bij deze volledig up to date, alles geplaatst op de fiets en klaar voor gebruik.
Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1984
Gamefreak wrote:toch geen verband tss het gras en de wc ?
Neen...nog niet tenminste :p

--- Een echt verschrikkelijke rotdag achter de rug...
--- Zware ruzie met vader heel de dag voor de meest onnozele dingen en redenen, en omdat hij zo'n mens is waar je niet mee kan samenleven (dit is samengevat, natuurlijk) :bomb:
--- Het gebeurt niet veel (eigenlijk nooit), maar ik wou spullen kapotslaan van frustratie, tafels omver gooien en bomen uitrekken :wot:
--- Kmocht dan ook nog niet kijken naar mijn shows van de avond (Shark Week)
--- Vanochtend dan nog eens ruzie met mijn moeder :come on:
--- Niks wordt er hier opgelost in dit huis, want mijn ouders zwijgen of gaan de confrontatie niet aan...
--- Mensen moeten leren van mijn spullen te blijven...
+/- Ok geslapen

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 80 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1985
NTGSruler wrote:---- Tijdje niet hier geweest :(
++++ Platinum van Wolfenstein The New Order gehaald!
++++ Platinum van Super Exploding Zoo bijna binnen, maar het lukt mij precies niet om de online trophies te halen samen met mijn Vita??? Iemand oplossingen?
++++ Maandag naar Paira Daiza geweest met de vriendin. Super awesome dag! Jammer dat de kleine er niet bij was. Maar met zijn tweetjes was het ook gezellig.
++++ Nog weekje of drie en dan verlof.
++++ Sterchele die altijd voor mij klaarstaat om te helpen. Die gast is toch echt fantastisch hoor! Dikke duim Cois!!
---- F1 2015 willen aanschaffen, maar voorlopig beetje krap bij kas.
++++ Komt doordat ik dit heb aangeschaft: Garmin Edge 1000 met bijhorende hartslagmeter, snelheids- en cadanssensor. Is bij deze volledig up to date, alles geplaatst op de fiets en klaar voor gebruik.
Image
TX VOOR HET COMPLIMENT MOAT :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1986
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:toch geen verband tss het gras en de wc ?
Neen...nog niet tenminste :p

--- Een echt verschrikkelijke rotdag achter de rug...
--- Zware ruzie met vader heel de dag voor de meest onnozele dingen en redenen, en omdat hij zo'n mens is waar je niet mee kan samenleven (dit is samengevat, natuurlijk) :bomb:
--- Het gebeurt niet veel (eigenlijk nooit), maar ik wou spullen kapotslaan van frustratie, tafels omver gooien en bomen uitrekken :wot:
--- Kmocht dan ook nog niet kijken naar mijn shows van de avond (Shark Week)
--- Vanochtend dan nog eens ruzie met mijn moeder :come on:
--- Niks wordt er hier opgelost in dit huis, want mijn ouders zwijgen of gaan de confrontatie niet aan...
--- Mensen moeten leren van mijn spullen te blijven...
+/- Ok geslapen

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 80 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Cap toch.... :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1988
+++ die nostalgie die ik ervaar bij de ratchet & Clank trilogy op de Vita. Echt zalig dat ik datzelfde gevoel heb als kind toen ik dat speelde op de ps2.
+++ fijne zondag
--- morgen al weer werken, ik heb er niet veel zin in
+++ binnen twee weken met mijn vaste Job beginnen, daar heb ik wel zin in.
+- dragon age inquisition willen spelen, maar geen tijd hebben
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1989
fsterchele23 wrote:
TX VOOR HET COMPLIMENT MOAT :)
GRAAG GEDAAN MOAT ;)

++++ Garmin volledig klaar voor gebruik.
---- Voorlopig niet zo goed weer om te fietsen, wil mijn GPS uittesten.
++++ Bijna verlof.
++++ Vita nog eens ontdekt.
+/- Hotline Miami nog maar eens opgestart en terug stuk verder geraakt. Begin de gameplay eindelijk te verstaan. Voor de platinum gaan mss??
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1990
Gamefreak wrote:Cap toch.... :(
uhuh...


--- Gisteren was ook niet echt plezant...toch verschillende keren minder erg dan eergisteren...
+++ Shark Week
--- Mijn vader zijn shitgedrag als het gaat om programma's waar hij niet veel interesse voor heeft...
+/- Ok geslapen
--- Temperatuur is te hoog voor goed te functioneren...
+++ Terminator 2 Judgment Day OST
--- Ik denk dat ik teveel ben geworden voor die wc van ons...
+++ Frietjes gisteren waren superlekker
+++ Oh snap! Nieuwe Yu-Gi-Oh! film in 2016

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 79 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1992
--- Als mijn vader niet de grootste eikel op aarde is, weet ik het ook niet meer.
--- Hij ziet mij eventjes weg van mijn laptop, die nog aan staat, zegt hij "edde gedaan want ik zou wat willen", zeg ik hem "neen, waarom zou ik stoppen?", zegt hij "ah ik zou wat willen op de laptop", zeg ik van "papa, wees eens redelijk, ge kijkt naar Tour de France", zegt em" kan ik beide doen", zeg ik "dus omdat gij in slaap valt, en uw verveeld omdat de spannende eind km's er nog niet zijn, wilde de tv en mijn laptop wegnemen?", zegt hij, "wilde zwijgen en mij niet de les spellen!"

;( :kaboom:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1993
Captain Witwicky wrote:--- Als mijn vader niet de grootste eikel op aarde is, weet ik het ook niet meer.
--- Hij ziet mij eventjes weg van mijn laptop, die nog aan staat, zegt hij "edde gedaan want ik zou wat willen", zeg ik hem "neen, waarom zou ik stoppen?", zegt hij "ah ik zou wat willen op de laptop", zeg ik van "papa, wees eens redelijk, ge kijkt naar Tour de France", zegt em" kan ik beide doen", zeg ik "dus omdat gij in slaap valt, en uw verveeld omdat de spannende eind km's er nog niet zijn, wilde de tv en mijn laptop wegnemen?", zegt hij, "wilde zwijgen en mij niet de les spellen!"

;( :kaboom:
:O :O


:O

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1995
NTGSruler wrote:++++ Eventjes vermelden dat als je vandaag op de Playstation Store inlogd, je een Koninklijke korting krijgt dmv een kortingscode ter ere van onze Nationale Feestdag. Het gaat om games als God of War III Remastered, Killzone Shadow Fall, Bloodborne, The Order 1886 en nog een heel deel andere.
LittleBigPlanet 3 is dan wel heel interessant voor 15 euro.

+++rustig dagje
+++ twee weekjes thuis nu en dan pas terug beginnen werken.
Image
cron