Re: Welke game speelde je het laatste uit?

271
Gamefreak wrote:Devil May Cry 4 Remaster uitgespeeld, alle 3 de karakters en eentje op Devil Hunter... een nieuwe rit op een moeilijkere setting, daar waag ik me niet aan, op Devil Hunter was het soms al bibberen.....
Das niet echt uitgespeeld dan hé, je hebt misschien 10% van de game gedaan :D

Sly Cooper: Thieves in Time

Heerlijke platformer die je heimwee doet krijgen naar Crash Bandicoot, Ratchet&Clank, en de oudere Sly games. Verrassend veel nieuwe gameplay dankzij het tijdreizen en meerdere speelbare wasberen, aardig uitgebreid, maar mist een ietsiepietsie van de magie van de eerste 2 games, ook een ietsjepietsie minder humor. Nu nog de platinum halen, want zo te zien krijg ik dan een extra na-de-credits-scène want nu is het niet afgesloten!
8.75/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

272
Sly Cooper And The Thievius Raccoonus (oftewel Sly 1) 7.5/10
Dit is dus de eerste uit de Sly collectie. Veel verhaal zit er nu niet echt in. Het grote dievenboek van de familie Cooper wordt gestolen door een paar criminelen en dus is het de bedoeling dat je dit boek terug moet gaan halen. We zitten ook met het principe van als je 1 keer geraakt wordt sterf je. Echt moeilijk wordt het toch niet. Elk level bestaat eruit door er doorheen te geraken en de grote gouden sleutel op te pakken (er zijn ook nog een paar levels waar je minigames moet spelen zoals een race). Ik heb dan ook maar de platinum gehaald want deze bestond er gewoon uit om het spel uit te spelen en alles te verzamelen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

273
Captain Witwicky wrote:
Sly Cooper: Thieves in Time

Heerlijke platformer die je heimwee doet krijgen naar Crash Bandicoot, Ratchet&Clank, en de oudere Sly games. Verrassend veel nieuwe gameplay dankzij het tijdreizen en meerdere speelbare wasberen, aardig uitgebreid, maar mist een ietsiepietsie van de magie van de eerste 2 games, ook een ietsjepietsie minder humor. Nu nog de platinum halen, want zo te zien krijg ik dan een extra na-de-credits-scène want nu is het niet afgesloten!
8.75/10
Heb die game ook nog staan op mijn PS3 en is er zeker ééntje die nog op mijn lijstje staat van te spelen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

274
Stealt inc 2: a game of clones 9/10

Ik vond dit deel leuker dan de vorige, vooral omdat je buiten de levels om ook nog puzzels moest oplossen en je moest voorwerpen gebruiken die best leuk waren. Ik had weer eens zin in een puzzelspel en hiermee heb ik me heel erg vermaakt. Ik heb het nog niet helemaal uitgespeeld, want er zijn een paar levels "verstopt", maar die zijn niet zo moeilijk te vinden. Het enige minpunt is dat community levels niet wil werken.

Wat wel raar is, was dat ik de untested gadget had gevonden, maar daarvoor een andere trophy kreeg :?
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

275
Mr.Wolf wrote:Sly Cooper And The Thievius Raccoonus (oftewel Sly 1) 7.5/10
Dit is dus de eerste uit de Sly collectie. Veel verhaal zit er nu niet echt in. Het grote dievenboek van de familie Cooper wordt gestolen door een paar criminelen en dus is het de bedoeling dat je dit boek terug moet gaan halen. We zitten ook met het principe van als je 1 keer geraakt wordt sterf je. Echt moeilijk wordt het toch niet. Elk level bestaat eruit door er doorheen te geraken en de grote gouden sleutel op te pakken (er zijn ook nog een paar levels waar je minigames moet spelen zoals een race). Ik heb dan ook maar de platinum gehaald want deze bestond er gewoon uit om het spel uit te spelen en alles te verzamelen.
die hd versies heb ik ook nog online staan, ook nog es aan beginnen :smug:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

276
Outlast en whistleblower dlc -> 9/10

Mijn eerste horror/survival game ooit. Wow, heb me toch wel een paar keer dood verschoten :P Heel de game door zit je nooit op je gemak je valt (soms letterlijk) van de ene creepy scene naar de andere. Met een zieke twist aan het kat en muis spelletje achtervolgd worden door serieus doorgedraaide zotten. En vooral de angst om in het donker zonder batterijen te vallen. Goed verhaal met leuk einde, ben één van de weinigen die het een leuk einde vonden. De main game op zich was met 8 uren iets te kort maar gelukkig had ik ook de dlc erbij gekocht. Die dlc was ook zeer goed en gaf een beetje meer uitleg bij het hoofdverhaal en sloot uiteindelijk de game ook echt af, dus als je kan deze zeker ook spelen. Uiteindelijk dan een goeie 11 uur bezig geweest aan deze game wat ik de perfecte lengte vond voor een horror game als dit, je kan ook niet eindeloos de gruwel laten aanslepen :smug:
Deze game gaf me meer zin om ook andere games van dit genre te spelen, zoals the evil within die ik zeker ook eens zal proberen
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

277
Toon8 wrote:Outlast en whistleblower dlc -> 9/10

Mijn eerste horror/survival game ooit. Wow, heb me toch wel een paar keer dood verschoten :P Heel de game door zit je nooit op je gemak je valt (soms letterlijk) van de ene creepy scene naar de andere. Met een zieke twist aan het kat en muis spelletje achtervolgd worden door serieus doorgedraaide zotten. En vooral de angst om in het donker zonder batterijen te vallen. Goed verhaal met leuk einde, ben één van de weinigen die het een leuk einde vonden. De main game op zich was met 8 uren iets te kort maar gelukkig had ik ook de dlc erbij gekocht. Die dlc was ook zeer goed en gaf een beetje meer uitleg bij het hoofdverhaal en sloot uiteindelijk de game ook echt af, dus als je kan deze zeker ook spelen. Uiteindelijk dan een goeie 11 uur bezig geweest aan deze game wat ik de perfecte lengte vond voor een horror game als dit, je kan ook niet eindeloos de gruwel laten aanslepen :smug:
Deze game gaf me meer zin om ook andere games van dit genre te spelen, zoals the evil within die ik zeker ook eens zal proberen
Ik heb heel The Evil Within 'meegespeeld' met ne maat via share play en dit was toch minder eng dan Outlast vond ik. Vooral het feit dat ge uw eigen niet kon verdedigen bij Outlast maakte het eng.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

278
NTGSruler wrote:
Captain Witwicky wrote:
Sly Cooper: Thieves in Time

Heerlijke platformer die je heimwee doet krijgen naar Crash Bandicoot, Ratchet&Clank, en de oudere Sly games. Verrassend veel nieuwe gameplay dankzij het tijdreizen en meerdere speelbare wasberen, aardig uitgebreid, maar mist een ietsiepietsie van de magie van de eerste 2 games, ook een ietsjepietsie minder humor. Nu nog de platinum halen, want zo te zien krijg ik dan een extra na-de-credits-scène want nu is het niet afgesloten!
8.75/10
Heb die game ook nog staan op mijn PS3 en is er zeker ééntje die nog op mijn lijstje staat van te spelen.
Als je al fan was, is dit verplicht materiaal! Brengt je terug naar het PS2 tijdperk :D

Toon8 wrote:Outlast en whistleblower dlc -> 9/10
Deze game gaf me meer zin om ook andere games van dit genre te spelen, zoals the evil within die ik zeker ook eens zal proberen
Ik raad ook Dead Space 1 & 2 aan, Resident Evil HD.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

279
Toon8 wrote:Outlast en whistleblower dlc -> 9/10

Mijn eerste horror/survival game ooit. Wow, heb me toch wel een paar keer dood verschoten :P Heel de game door zit je nooit op je gemak je valt (soms letterlijk) van de ene creepy scene naar de andere. Met een zieke twist aan het kat en muis spelletje achtervolgd worden door serieus doorgedraaide zotten. En vooral de angst om in het donker zonder batterijen te vallen. Goed verhaal met leuk einde, ben één van de weinigen die het een leuk einde vonden. De main game op zich was met 8 uren iets te kort maar gelukkig had ik ook de dlc erbij gekocht. Die dlc was ook zeer goed en gaf een beetje meer uitleg bij het hoofdverhaal en sloot uiteindelijk de game ook echt af, dus als je kan deze zeker ook spelen. Uiteindelijk dan een goeie 11 uur bezig geweest aan deze game wat ik de perfecte lengte vond voor een horror game als dit, je kan ook niet eindeloos de gruwel laten aanslepen :smug:
Deze game gaf me meer zin om ook andere games van dit genre te spelen, zoals the evil within die ik zeker ook eens zal proberen
Ik had het een uurtje gespeeld en was er toen mee gestopt en had het gelijk verwijderd. Ik vond dit spel zo eng, vooral doordat het zo donker was. Ik moet het eigenlijk weer eens gaan spelen, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.

portal stories: mel 9,5/10

Portal stories: mel is een soort (gratis) mod voor portal 2. Het begint voor de portal series en eindigt na de portal series. De puzzels zijn veel moeilijker dan de gewone portal spellen, want je moet hier heel erg anders dan denken dan bij de gewone portal en je zat vaak niet in de gebruikelijke test kamerrs. Ik heb vaak even een filmpje gezocht om te kijken hoe ik het moest oplossen, maar na een tijdje wist ik hoe ik moest denken en lukte het wel. Het had ook een erg goed verhaal.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

280
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Outlast en whistleblower dlc -> 9/10
Deze game gaf me meer zin om ook andere games van dit genre te spelen, zoals the evil within die ik zeker ook eens zal proberen
Ik raad ook Dead Space 1 & 2 aan, Resident Evil HD.
Dead space 1 en 2 staan in mijn steam library, gereed om ooit eens gespeeld te worden :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

281
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Outlast en whistleblower dlc -> 9/10
Deze game gaf me meer zin om ook andere games van dit genre te spelen, zoals the evil within die ik zeker ook eens zal proberen
Ik raad ook Dead Space 1 & 2 aan, Resident Evil HD.
Dead space 1 en 2 staan in mijn steam library, gereed om ooit eens gespeeld te worden :P
:cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

282
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Outlast en whistleblower dlc -> 9/10
Deze game gaf me meer zin om ook andere games van dit genre te spelen, zoals the evil within die ik zeker ook eens zal proberen
Ik raad ook Dead Space 1 & 2 aan, Resident Evil HD.
Dead space 1 en 2 staan in mijn steam library, gereed om ooit eens gespeeld te worden :P
zeker es doen, maar niet om middernacht in een compleet donkere kamer en met een poster van La Esterella op je muur :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

283
Slender: The Arrival -> 7/10
Toch wel een creepy game, ieder hoofdstuk begint dat je je op je gemak voelt maar dat wordt altijd minder naar het einde van het hoofdstuk toe. Dus qua scares zat het wel ok. Verhaal was een beetje onduidelijk, zeker als je niet alle briefjes vind en je kan het spel toch wel zeer snel uitspelen. Volgens de game zelf heb ik 1h 20 zuiver gameplay gehad, volgens steam een kleine 2h met cutscenes erbij. Maar voor 1.5€ toch niet zoveel meer verwacht dus eigenlijk wel tevreden van het spel.
Image