Re: Mad Max

91
Captain Witwicky wrote:Er is een speciale editie misschien op komst voor Mad Max. Niet een CE, eerder zo'n editie waar je steelbook en game krijgt voor de prijs van de normale editie of voor ietsje meer (dus geen 100€)
Image
Die cover is al iets beter

Re: Mad Max

92
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Er is een speciale editie misschien op komst voor Mad Max. Niet een CE, eerder zo'n editie waar je steelbook en game krijgt voor de prijs van de normale editie of voor ietsje meer (dus geen 100€)
Image
hmm, net even op de site van game mania gekeken en daar is nog geen sprake van dit pakketje voorlopig
Als het nog maar net is aangekondigd, en dan spreek ik van officieel, is het niet direct dat je dat zal vinden bij de Game Mania. Dit was nog niet officieel, dus je moet het zeker niet verwachten bij de Game Mania.
Tjeefkeuh wrote:
Captain Witwicky wrote:Er is een speciale editie misschien op komst voor Mad Max. Niet een CE, eerder zo'n editie waar je steelbook en game krijgt voor de prijs van de normale editie of voor ietsje meer (dus geen 100€)
Image
Die cover is al iets beter
Zal denk ik enkel voor de slipcase zijn, lijkt me.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

93
Af en toe komt er wel eens een nieuw prentje, maar ik kan ze niet allemaal volgen, meestal zijn het achtergronden met tekst op, en dus ietsje minder interessant om te posten. Maar wat wel interessant is, is het opvolging van de pre-order voor Mad Max (met interessant bedoel ik dus vervelend). In voorgaande posts zei ik dat er misschien iets kwam zoals een mini special edition, nu dat kan nog altijd zo zijn, maar op dit moment kan je bij de Game Mania 2 pre-order DLCs kijgen.

De een is een nieuw car body, The Ripper
Image
De tweede is een mini-ornament voor je wagen, Stampeedy Knokshot Hood Ornament.
Image
2 bedenkingen bij dit.

1) Als ze mini-elementen aanbieden via pre-order, is het goed mogelijk dat de game er vol van zit, maar dat je later ook via DLC een pak kunt krijgen...
2) Als dit enkel de pre-order is bij Game Mania, begin ik serieus te twijfelen om mijn pre-order te cancellen als ik niet binnenkort wat meer centjes op mijn bankrekening heb staan...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

97
BozeGozerXrd wrote:Extreem lullige pre-order extra's. Bijna een belediging voor je moeite het ergens vooruit te bestellen.
Het is inderdaad maar wat armtierig :yawn:
Meestal maakt het mij toch niet uit wat ze erbij steken als je pre ordert maar dit valt wel op :(
Image

Re: Mad Max

98
Gamefreak wrote:even iets anders Kappski, heb jij de recente Mad Max film al gezien ?
'tuurlijk! ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

100
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:even iets anders Kappski, heb jij de recente Mad Max film al gezien ?
'tuurlijk! ;)
hoe vond je em ? :think:
Zeeeeer slecht zal ie zeggen :lol:
Image

Re: Mad Max

101
Gamefreak wrote:hoe vond je em ?
Toon8 wrote: Zeeeeer slecht zal ie zeggen
Ik heb het als eens gezegd in het "Welke film heb je het laatste gezien" maar ik zal het nog eens herhalen. Barslechte film, graphics waren knudde, verhaal trok op niks, korte film, slechte acteurs, geen snelheidsgevoel, een van de slechtste films die ik al gezien heb.

En draai nu alles om ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

102
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:hoe vond je em ?
Toon8 wrote: Zeeeeer slecht zal ie zeggen
Ik heb het als eens gezegd in het "Welke film heb je het laatste gezien" maar ik zal het nog eens herhalen. Barslechte film, graphics waren knudde, verhaal trok op niks, korte film, slechte acteurs, geen snelheidsgevoel, een van de slechtste films die ik al gezien heb.

En draai nu alles om ;)


:O

Re: Mad Max

103
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:hoe vond je em ?
Toon8 wrote: Zeeeeer slecht zal ie zeggen
Ik heb het als eens gezegd in het "Welke film heb je het laatste gezien" maar ik zal het nog eens herhalen. Barslechte film, graphics waren knudde, verhaal trok op niks, korte film, slechte acteurs, geen snelheidsgevoel, een van de slechtste films die ik al gezien heb.

En draai nu alles om ;)


:O
M.a.w. ik vond hem geweldig goed, hé ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron