Re: Until Dawn PS4

16
The Wastelander wrote:
minermb wrote:Ik ben wel benieuwd hoe lang het spel duurt om een keer te spelen, maar je kunt het wel vaak herspelen, dus dat maakt waarschijnlijk niet veel uit.

Ik ben benieuwd naar alle keuzes die je kunt maken en wat er dan gebeurt. Van wat je in dat filmpje zag, kon je zien dat keuzes soms veel invloed hebben op wat er later gebeurd. Wat zou er eigenlijk gebeuren als je bij alle keuzes niks doet in het spel
Image
Wellicht kiest het dan gewoon een random optie dus lijkt mij niet echt een aanrader.
Image
Niks doen is soms ook een keuze, ze zeggen zelfs dat het soms het beste is om niks te doen
Image

Re: Until Dawn PS4

17
minermb wrote:
The Wastelander wrote:
minermb wrote:Ik ben wel benieuwd hoe lang het spel duurt om een keer te spelen, maar je kunt het wel vaak herspelen, dus dat maakt waarschijnlijk niet veel uit.

Ik ben benieuwd naar alle keuzes die je kunt maken en wat er dan gebeurt. Van wat je in dat filmpje zag, kon je zien dat keuzes soms veel invloed hebben op wat er later gebeurd. Wat zou er eigenlijk gebeuren als je bij alle keuzes niks doet in het spel :)
Wellicht kiest het dan gewoon een random optie dus lijkt mij niet echt een aanrader. :)
Niks doen is soms ook een keuze, ze zeggen zelfs dat het soms het beste is om niks te doen
Als ge altijd niks doet denk ik wel da ge niet echt lang gaat overleven

Re: Until Dawn PS4

23
Gamefreak wrote:
Toon8 wrote:Deze zal ik zeker eens kopen voor een prikje, tenzij de reviews zeer goed zijn koop ik hem al eerder :P
heb em al bij Game Mania gepre-ordered :smug:
Je zal dan maar hier moeten zeggen wat je ervan vind ;)
Image

Re: Until Dawn PS4

24
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:
Toon8 wrote:Deze zal ik zeker eens kopen voor een prikje, tenzij de reviews zeer goed zijn koop ik hem al eerder :P
heb em al bij Game Mania gepre-ordered :smug:
Je zal dan maar hier moeten zeggen wat je ervan vind ;)
als ik hem eind augustus meteen op de pijnbank leg, ik heb eigenlijk andere games die ik eerst nog wilde afhaspelen :smug:

Re: Until Dawn PS4

30
Nog een ander halve week en dan is hij er!
Wie gaat deze meteen kopen?

Zelf heb ik ongelooflijk veel zin in deze om te beleven, lekker 's avonds laat als het donker is en het geluid lekker hard.
Wel word dit een eenmalige trip voor mij, ondanks de vele eindes, daarom koop ik de game als hij wat goedkoper is.

Hopelijk is de besturing makkelijk toegankelijk voor iedereen want daar heb ik een kleine angst voor.
Image
cron