Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2028
minermb wrote:+++ zit op het vliegveld, begin al wel zenuwachtig te worden
-- onze vlucht vertrekt pas over 2 uur
Vliegangst?
Mr.Wolf wrote:-------------- WTF, komt er hier juist ene op de oprit gesprint. Dieje pakt ons mama hare fiets mee en rijd daarmee weg. Onze auto staat buiten dus dat wil zeggen dat we thuis zijn. Ons mama ziet dat, roept superhard, onze papa hoort dat, dieje pakt de auto en rijdt dieje achterna. Onze pa vindt dieje gast en belt de politie. Sorry zegt dieje gast dan...
--------------------------------------- Dit is officieel de slechtste/rotste maand van heel m'n leven
Ge zijt toch nog jong? Er zullen wel nog ergere maanden komen.
Wel straf van u pa :cool:
Mensen zijn echt klote (soms), zeker die stomme gastjes.

--- Gisteren terug saai...
+++ Dus wat prutsen in LEGO digital designer en CTR wagentjes maken
+++ Top Gear USA
--- Top Gear USA einde van de beschikbare seizoenen...
--- Weer te weinig geslapen, maar zo te zien heeft mijn lichaam er vandaag minder moeilijkheden bij...
+++ Kleine dingetjes van games en series die me blij maken...
--- Mijn vader die erg zijn focus op mij heeft afgesteld, dat me niet blij maakt...
+++ Regen en ietsje frisser, komaan afkoeling!
--- Gisterenmiddag continu last van een bepaalde kwaal aan mijn voet...
+++ Jurassic World is 3de meest opbrengende film ooit!
+++ Jurassic World sequel in 2018 (nog zo ver :TT_TT: )
--- Mensen die waarschijnlijk naar niks zullen kijken op tv in de avond, eventjes zappen en BAM, een programma van haast 2u zo willekeurig beginnen te bekijken...terwijl we genoeg interessante shows hebben op de digirecorder...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 75 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 41 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2030
minermb wrote:
Captain Witwicky wrote:
minermb wrote:+++ zit op het vliegveld, begin al wel zenuwachtig te worden
-- onze vlucht vertrekt pas over 2 uur
Vliegangst?
Eigenlijk niet. Ik heb nog nooit gevlogen, maar het lijkt me niet eens zo eng. Ik ben meer zenuwachtig om naar Amerika te gaan.
Shhhht, ik ben nu al jaloers dat ik niet in uw plaats kan gaan ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2032
minermb wrote:
Captain Witwicky wrote:
minermb wrote:+++ zit op het vliegveld, begin al wel zenuwachtig te worden
-- onze vlucht vertrekt pas over 2 uur
Vliegangst?
Eigenlijk niet. Ik heb nog nooit gevlogen, maar het lijkt me niet eens zo eng. Ik ben meer zenuwachtig om naar Amerika te gaan.
Ik heb lichte vliegangst, maar al bij al valt dat nog goed mee. En voor naar Amerika te gaan moet je geen schrik hebben hoor. juist de aankomst kan wat vervelend zijn want er is heel veel controle. Het enige vervelende aan Amerika is dat je geen enkele bar binnenmag onder de 21...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2033
Mr.Wolf wrote:-------------- WTF, komt er hier juist ene op de oprit gesprint. Dieje pakt ons mama hare fiets mee en rijd daarmee weg. Onze auto staat buiten dus dat wil zeggen dat we thuis zijn. Ons mama ziet dat, roept superhard, onze papa hoort dat, dieje pakt de auto en rijdt dieje achterna. Onze pa vindt dieje gast en belt de politie. Sorry zegt dieje gast dan...
--------------------------------------- Dit is officieel de slechtste/rotste maand van heel m'n leven
Over een paar maanden kijk je terug en kan je besluiten dat alles wel goed is gekomen, maar tot dan is het echt rottig en ik wens u sterkte :)

++++++++ Vakantiejob op de eigen faculteit zit er op, ik ben zo opgelucht, ik heb afgezien met die begeleidsters! En met0t0 ook want die zat elke avond met een vriendin die slecht liep van de stress : (
+++ Toch nog een beetje extra centjes met een weekje op een andere plaats gaan jobben, lang leve de universiteit :)
+++ Heel trots op met0t0 die zijn vakantiejob met kinderen echt super goed doet (zelfs nog geen kind (hard) verbrand) :)
--- Vandaag wel slecht weer, hopelijk staat de tent waaronder met0t0 moet werken er nog, voordeel is wel dat het minder druk zal zijn als het slecht weer is :p
+/- Ik begin vandaag een beetje met voorbereiden voor de herexamens, wat hebben we zin in een vierde keer statistiek... :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2036
W.O.L.F. wrote:+/- Ik begin vandaag een beetje met voorbereiden voor de herexamens, wat hebben we zin in een vierde keer statistiek...
Bedoel je dat je het examen statistiek leert voor de 4de keer?
Ik heb 4x het examen statistiek gedaan :P

+/- Gisteren "veel" kunnen doen, kleine dingetjes die weinig tijd in beslag namen...
+++ CTR wagentjes maken
+/- "Overslapen"
+++ Regen!
+++ F1
--- Niemand die hier kijkt naar wat we opnemen en dan klagen als de bak vol zit...
--- Vacatures die niets van hun laten weten...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 74 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 40 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2037
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:-------------- WTF, komt er hier juist ene op de oprit gesprint. Dieje pakt ons mama hare fiets mee en rijd daarmee weg. Onze auto staat buiten dus dat wil zeggen dat we thuis zijn. Ons mama ziet dat, roept superhard, onze papa hoort dat, dieje pakt de auto en rijdt dieje achterna. Onze pa vindt dieje gast en belt de politie. Sorry zegt dieje gast dan...
--------------------------------------- Dit is officieel de slechtste/rotste maand van heel m'n leven
Over een paar maanden kijk je terug en kan je besluiten dat alles wel goed is gekomen, maar tot dan is het echt rottig en ik wens u sterkte :)

++++++++ Vakantiejob op de eigen faculteit zit er op, ik ben zo opgelucht, ik heb afgezien met die begeleidsters! En met0t0 ook want die zat elke avond met een vriendin die slecht liep van de stress : (
+++ Toch nog een beetje extra centjes met een weekje op een andere plaats gaan jobben, lang leve de universiteit :)
+++ Heel trots op met0t0 die zijn vakantiejob met kinderen echt super goed doet (zelfs nog geen kind (hard) verbrand) :)
--- Vandaag wel slecht weer, hopelijk staat de tent waaronder met0t0 moet werken er nog, voordeel is wel dat het minder druk zal zijn als het slecht weer is :p
+/- Ik begin vandaag een beetje met voorbereiden voor de herexamens, wat hebben we zin in een vierde keer statistiek... :(
Merci voor jou hulp hé. Het heeft volgens mij wel wat geholpen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2038
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:+/- Ik begin vandaag een beetje met voorbereiden voor de herexamens, wat hebben we zin in een vierde keer statistiek...
Bedoel je dat je het examen statistiek leert voor de 4de keer?
Ik heb 4x het examen statistiek gedaan : P
Indeed, door de 4de keer voor studeren :(
Ik kan er niet aan doen Captain, maar elke keer als ik deze reclame zie moet ik aan u denken: (niet grof opnemen eh ;) )


Mr.Wolf wrote:Merci voor jou hulp hé. Het heeft volgens mij wel wat geholpen
Graag gedaan en altijd welkom :)

+++ En als ik met0t0 ga gaan afhalen aan zijn werk om nog wat na te praten en wat te drinken enzo komt de zon er door :)
--- Ik kan echt, echt niet meer studeren, ik neem meer pauze dan wat anders :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2039
W.O.L.F. wrote:Indeed, door de 4de keer voor studeren
Ik kan er niet aan doen Captain, maar elke keer als ik deze reclame zie moet ik aan u denken: (niet grof opnemen eh )
Hopelijk lukt je statistiek deze keer wel, want na 4 keren weet ik niet of je het nogmaals mag doen, is mogelijk maar daar weet ik natuurlijk niet de details over. Zoek je iemand met meer kennis van statistiek? Want dat heb ik wel gedaan (nu weet ik er natuurlijk niks meer van :P )

Die reclame, wij hier, hebben er zelf al om moeten lachen :D

+++ CTR wagentjes in LEGO maken want ik verveel me, het lukt me om telkens de vorm beter te krijgen :cool:
--- Gisteren werd ik aangevallen door een mug en een vlieg tijdens mijn douche en naar het bed gaan, ongelooflijk dat die vlieg in de gleuf onderaan waar de deur bijna de grond raakt eronderdoor gaat...die volgde mij tot in mijn kamer...zeer vervelend...
--- NOOOOOOO, lijkt erop dat er een collector's editie is van Jurassic World Blu Ray, en die lijkt al uitverkocht te zijn en ik weet het nog maar voor 30mins. ;(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2