Re: Rocket League

166
Ik heb geen kilometers moeten grinden, ik heb gewoon de game gespeeld en zo de platinum gehaald. Het is echt niet saai, zeker online is het heel leuk ;)
Voor de rest heb ik veel seizoenen in de career mode gespeeld.

Re: Rocket League

167
met0t0 wrote:Ik heb geen kilometers moeten grinden, ik heb gewoon de game gespeeld en zo de platinum gehaald. Het is echt niet saai, zeker online is het heel leuk ;)
Voor de rest heb ik veel seizoenen in de career mode gespeeld.
Hoeveel zo'n seizoenen heb jij dan gespeeld? :) Ben dat nu ook aan het doen.
Image

Re: Rocket League

168
NTGSruler wrote:Hoeveel zo'n seizoenen heb jij dan gespeeld? :) Ben dat nu ook aan het doen.
Om te beginnen op de laagste moeilijkheidsgraad een seizoen van 26 matchen (als dat kan, het kan ook een getal daar rond zijn). Maar dat was veel te makkelijk, daarbij won ik iedere match met gemak. Daarna heb ik een vijftal seizoenen van 9 matchen 4v4 gespeeld op de 'Pro'-moeilijkheidsgraad. Die waren al veel leuker omdat ik niet iedere match sowieso won, soms was het echt spannend en ik verloor van die 9 matchen gemiddeld 2 matchen.
Ik heb dan ook nog eens een seizoen van 9 matchen gespeeld in 3v3, ook op de 'Pro'-moeilijkheidsgraad. Binnenkort wil ik ook nog eens een seizoen op de hoogste moeilijkheidsgraad proberen.

Re: Rocket League

169
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Hoeveel zo'n seizoenen heb jij dan gespeeld? :) Ben dat nu ook aan het doen.
Om te beginnen op de laagste moeilijkheidsgraad een seizoen van 26 matchen (als dat kan, het kan ook een getal daar rond zijn). Maar dat was veel te makkelijk, daarbij won ik iedere match met gemak. Daarna heb ik een vijftal seizoenen van 9 matchen 4v4 gespeeld op de 'Pro'-moeilijkheidsgraad. Die waren al veel leuker omdat ik niet iedere match sowieso won, soms was het echt spannend en ik verloor van die 9 matchen gemiddeld 2 matchen.
Ik heb dan ook nog eens een seizoen van 9 matchen gespeeld in 3v3, ook op de 'Pro'-moeilijkheidsgraad. Binnenkort wil ik ook nog eens een seizoen op de hoogste moeilijkheidsgraad proberen.
Leuk. Maar denk dat je bedoeld 36 matchen, ofwel 27 matchen ;)
Image

Re: Rocket League

170
NTGSruler wrote:Maar denk dat je bedoeld 36 matchen, ofwel 27 matchen ;)
Wel ja, dan zal het 27 geweest zijn, niet het langste in ieder geval ;)
Daarin heb ik de meeste kilometers gehaald. Online heb ik heel veel items gehaald :)
cron