Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2041
Ligeiro wrote:+++ De huisbaas heeft een nieuwe huurder gevonden die er begin augustus kan/wil intrekken
+++ w00t, problemen zijn opgelost daarmee ^^

nu, als er iemand is die 1/8 tijd en goesting heeft om te helpen ne verhuiswagen vol te laden en weer uit te laden 2 straten verder, wees welkom! :p
kwet uw adres nie net als vele andere hier dus veel hulp ga je zo nie krijgen haha :p

-- al tijdje nie zo goed in men vel... misselijk enzo
++ wel nog altij honger
-- maar geen energie om eten te halen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2042
fsterchele23 wrote:
Ligeiro wrote:+++ De huisbaas heeft een nieuwe huurder gevonden die er begin augustus kan/wil intrekken
+++ w00t, problemen zijn opgelost daarmee ^^

nu, als er iemand is die 1/8 tijd en goesting heeft om te helpen ne verhuiswagen vol te laden en weer uit te laden 2 straten verder, wees welkom! :p
kwet uw adres nie net als vele andere hier dus veel hulp ga je zo nie krijgen haha :p

-- al tijdje nie zo goed in men vel... misselijk enzo
++ wel nog altij honger
-- maar geen energie om eten te halen
Merendree :p 20 minuutjes van Gent centrum

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2045
--- 1 ding en heel mijn dag is naar de zak, of zelfs meerdere dagen...
--- Alles is altijd in mijn nadeel...
--- Mijn moeder strijkt op een plek waardoor niemand door of langs kan, ze weet dat, maar dan wordt ze geïrriteerd als ik wacht tot ze mij plaats geeft...
--- Maar het ding dat mijn dag naar de zak hielp is het volgende: moeder wilt de zetel verplaatsen, ik moet duwen, mijn vader is net wakker, en de buren hebben hem net wakker gemaakt door hun lawaai, de achterdeur staat open (tis net gelijk Final Destination wat volgt)...ik duw met mijn heup, voor meer kracht te zetten want tis een zware zetel, mijn vader ziet dat, maar mijn broer en moeder trekken te veel, dus de zetel staat nu scheef, mijn vader begint dan over dat ik naar de dokter moet omdat ik mijn handen niet gebruik (hij denkt dat ik een enorme smetvrees heb voor de zetel), en ik reageer met het feit dat mijn broer en moeder teveel trokken, ze zitten dus te prutsen, ik moest met moeite duwen...dan begint mijn vader furieus te worden omdat de deur openstaat, omdat onze buren dan ons kunnen horen, dus mijn mond wordt dichtgesnoerd, en als ik nog 1 piep zeg, verlies ik de laptop voor vandaag...voila dag naar de vaantjes, prettig hoor... ;(
--- Ik haat die buren, ik haat die achterdeur, ik haat die zetel, ik haat mijn vader... :bomb:
--- De zon is daar weer...
--- Stomme lattenbodem van mijn bed...
--- Ik voel me zeer ongelukkig op dit moment... ;(
+++ Ik ga wat CTR wagentjes maken...
+++ Vanmiddag F1 maar er zullen weer problemen zijn om het te zien want het is ook nog Tour de France...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 73 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 39 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2047
++++ Daarjuist nog is een zeer goed gesprek gehad met mijne maat. Ik ben zo blij dat ik hem al zo lang ken
----------- Zo'n verschrikkelijke dromen/nachtmerries de laatste tijd
++++ Wel een super awsome boek gelezen van Agatha Christie
+++ Morgen dan ook maar is naar Inside Out gaan. Ik ben nu wel is benieuwd na de goei reviews
+++++++ Eindelijk de coöp veteraan missies op mw3 uitgespeeld. Ik beschouw me nu als een mlg pro player
+++/--- Binnen een paar weken naar Gamescom voor 2 dagen met ne andere maat. Ik zie er precies wat tegenaan
++++++ Sinds wanneer is de nieuwe episode van GoT van Telltale uit?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2048
--- Gisterenochtend wil ik snel vergeten...
--- Saaie dag gisteren...,behalve...
+++ F1 had een zeer spannende race...
--- Nog altijd dat ongelukkig en droef gevoel hebben...
--- Kwou langer slapen, maar telkens wakker worden en nu wat koppijn helpen daar niet bij...
+++ Het weer
+++ Is it possible? Heb ik zojuist toch die limited edition blu ray van Jurassic World kunnen pre-orderen als Amazon exclusive die eventjes weer nu beschikbaar is :O
+/- Die blu ray set is al niet meer beschikbaar, ik heb hem zo te zien net wél :O
--- Zaken proberen doen online, maar ze werken niet...
--- Als er nog mensen zijn doe twijfelen of ik thuis niet het probleem ben met al die problemen tussen mij en mijn vader, lees dit eens:
Mijn moeder wilt kroketjes maken vanavond, dat staat mijn vader niet aan omdat hij frietjes bij zijn witloof wilt, mama stelt voor om het in te vriezen voor wanneer we de volgende keer frietjes eten, ik stel voor dat papa frietjes eet en wij daarna onze kroketjes. Dat staat meneer niet, hij noemt ons opstandig en hij maakt zichzelf maar kwader en kwader en zegt dan dat die zelf zijn eten zal klaarmaken. Is mijn vader, degene die het vertikt om mee te eten met ons niet degene die juist opstandig is?? Juist ja. Met zo'n mens woon ik samen... :meh:

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 72 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 38 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2049
Captain Witwicky wrote:
--- Als er nog mensen zijn doe twijfelen of ik thuis niet het probleem ben met al die problemen tussen mij en mijn vader, lees dit eens:
Mijn moeder wilt kroketjes maken vanavond, dat staat mijn vader niet aan omdat hij frietjes bij zijn witloof wilt, mama stelt voor om het in te vriezen voor wanneer we de volgende keer frietjes eten, ik stel voor dat papa frietjes eet en wij daarna onze kroketjes. Dat staat meneer niet, hij noemt ons opstandig en hij maakt zichzelf maar kwader en kwader en zegt dan dat die zelf zijn eten zal klaarmaken. Is mijn vader, degene die het vertikt om mee te eten met ons niet degene die juist opstandig is?? Juist ja. Met zo'n mens woon ik samen... :meh:

Buiten het feit dat uw vader precies een redelijk speciale persoonlijkheid heeft, moet ge voor een conflict (waar volgens mij het meerendeel van uw - posts over gaat) met meer dan 1 persoon zijn. In uw geval lijkt er niet echt veel nodig te zijn voor een conflict uit te lokken tov uw vader dan. Maar lijkt me straf dat dit uw vader zijn natuurlijke gedrag is, lees wellicht is er wel een reden van zijn gedrag. Kan dat ik volledig fout zit aangezien ik noch u noch u vader ken en uw situatie ken ik ook niet goed genoeg om daarover echt terechte uitspraken te maken. Ik hoop alleszins voor u dat het ophoudt of ge er zelf iets aan verandert.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2050
-- drukte
-- weinig tot geen tijd voor ontspanning
-- vroeg moeten opstaan
-- niet laat kunnen opblijven
-- heb enorm weinig aan mijn dagen op de moment
-- zal nog even doorgaan zo
-- bleinen op mijn handen
++ al die drukheid is wel goed voor het calorieverbranden heb ik gemerkt :p
++ gameboy sp toegekomen
-- probleem met een pixeltje op het scherm
++ valt gelukkig niet zo op
++ koopjes kunnen doen op de FNAC site
-- de traagheid waarbij een bestelling bij FNAC wordt opgenomen
-- schoonbroer die naar de spoed moest
++ dit weekend gaan dogsitten bij m'n zus
++ veel rondrijden met de feestkar
+/- nog 14 dagen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2051
The Wastelander wrote:
Captain Witwicky wrote:
--- Als er nog mensen zijn doe twijfelen of ik thuis niet het probleem ben met al die problemen tussen mij en mijn vader, lees dit eens:
Mijn moeder wilt kroketjes maken vanavond, dat staat mijn vader niet aan omdat hij frietjes bij zijn witloof wilt, mama stelt voor om het in te vriezen voor wanneer we de volgende keer frietjes eten, ik stel voor dat papa frietjes eet en wij daarna onze kroketjes. Dat staat meneer niet, hij noemt ons opstandig en hij maakt zichzelf maar kwader en kwader en zegt dan dat die zelf zijn eten zal klaarmaken. Is mijn vader, degene die het vertikt om mee te eten met ons niet degene die juist opstandig is?? Juist ja. Met zo'n mens woon ik samen... :meh:

Buiten het feit dat uw vader precies een redelijk speciale persoonlijkheid heeft, moet ge voor een conflict (waar volgens mij het meerendeel van uw - posts over gaat) met meer dan 1 persoon zijn. In uw geval lijkt er niet echt veel nodig te zijn voor een conflict uit te lokken tov uw vader dan. Maar lijkt me straf dat dit uw vader zijn natuurlijke gedrag is, lees wellicht is er wel een reden van zijn gedrag. Kan dat ik volledig fout zit aangezien ik noch u noch u vader ken en uw situatie ken ik ook niet goed genoeg om daarover echt terechte uitspraken te maken. Ik hoop alleszins voor u dat het ophoudt of ge er zelf iets aan verandert.
Dat is het hem juist, er moet zelfs geen conflict zijn. Er was zelfs geen conflict. Dit is normaal voor mijn vader. Mijn vader wou frieten toen die hoorde dat het kroketten waren en hij kreeg zijn goesting niet, dus, werd hij kwaad. Zo simpel en dom is het. Het punt is dat wij altijd de dupe zijn en mijn moeder meestal het eten klaarmaakt. Het minste wat ge kunt doen als iemand voor u kookt is niet klagen dat ge iets anders wilt eten, zeker als er genoeg andere opties zijn ;)

+++ Bestelling lijkt te zijn gelukt voor Limited Edition Jurassic World met prachtige dino boekensteunen...
--- Nu nog het geld ervoor vinden of ik mag hem annuleren...
--- Er zijn nog meer zulke edities die ik wil van andere films... ;(
--- Geen gepaste jobs vinden...
--- Dag vloog voorbij...
--- Veel willen doen, weinig kunnen gedaan krijgen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2052
--- krijg voor de vierde keer telefoon van proximus, met de vraag wanneer het past om een technieker langs te sturen op mijn nieuw adres. Ik ga er op in, en ik vraag waarom ze mij eigenlijk al vier keer bellen voor hetzelfde, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik voor mijn adresverandering alles zelf daar ga installeren en er alleen een activatie moet gebeuren. Blijkbaar moeten ze een lasser sturen om een kabel te trekken, omdat dat huis nog niet zit aangesloten op hun netwerk. Dat huis is 2 jaar geleden gebouwd.. Het vroegste dat ze iemand kunnen sturen is 24 augustus, dus ik zit zo goed als de hele maand zonder tv/internet/vaste telefoon.

+/- als er dus nog een wedstrijd gaat komen voor mijn Arkham Knight psn-code (met 2dlc!) die ik heb liggen, dan mag het wel snel gaan gebeuren :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2053
Ligeiro wrote:--- krijg voor de vierde keer telefoon van proximus, met de vraag wanneer het past om een technieker langs te sturen op mijn nieuw adres. Ik ga er op in, en ik vraag waarom ze mij eigenlijk al vier keer bellen voor hetzelfde, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik voor mijn adresverandering alles zelf daar ga installeren en er alleen een activatie moet gebeuren. Blijkbaar moeten ze een lasser sturen om een kabel te trekken, omdat dat huis nog niet zit aangesloten op hun netwerk. Dat huis is 2 jaar geleden gebouwd.. Het vroegste dat ze iemand kunnen sturen is 24 augustus, dus ik zit zo goed als de hele maand zonder tv/internet/vaste telefoon.

+/- als er dus nog een wedstrijd gaat komen voor mijn Arkham Knight psn-code (met 2dlc!) die ik heb liggen, dan mag het wel snel gaan gebeuren :p
Die komt er hoor
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2054
ShAmPi wrote:
Ligeiro wrote:--- krijg voor de vierde keer telefoon van proximus, met de vraag wanneer het past om een technieker langs te sturen op mijn nieuw adres. Ik ga er op in, en ik vraag waarom ze mij eigenlijk al vier keer bellen voor hetzelfde, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik voor mijn adresverandering alles zelf daar ga installeren en er alleen een activatie moet gebeuren. Blijkbaar moeten ze een lasser sturen om een kabel te trekken, omdat dat huis nog niet zit aangesloten op hun netwerk. Dat huis is 2 jaar geleden gebouwd.. Het vroegste dat ze iemand kunnen sturen is 24 augustus, dus ik zit zo goed als de hele maand zonder tv/internet/vaste telefoon.

+/- als er dus nog een wedstrijd gaat komen voor mijn Arkham Knight psn-code (met 2dlc!) die ik heb liggen, dan mag het wel snel gaan gebeuren
Image
Die komt er hoor
Normaal gezien komt ze deze zondag (ten laatste) online
Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2055
daviduvel wrote:
ShAmPi wrote:
Ligeiro wrote:--- krijg voor de vierde keer telefoon van proximus, met de vraag wanneer het past om een technieker langs te sturen op mijn nieuw adres. Ik ga er op in, en ik vraag waarom ze mij eigenlijk al vier keer bellen voor hetzelfde, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik voor mijn adresverandering alles zelf daar ga installeren en er alleen een activatie moet gebeuren. Blijkbaar moeten ze een lasser sturen om een kabel te trekken, omdat dat huis nog niet zit aangesloten op hun netwerk. Dat huis is 2 jaar geleden gebouwd.. Het vroegste dat ze iemand kunnen sturen is 24 augustus, dus ik zit zo goed als de hele maand zonder tv/internet/vaste telefoon.

+/- als er dus nog een wedstrijd gaat komen voor mijn Arkham Knight psn-code (met 2dlc!) die ik heb liggen, dan mag het wel snel gaan gebeuren :)
Die komt er hoor
Normaal gezien komt ze deze zondag (ten laatste) online
Image
Hoe lang gaan jullie ze laten lopen? Vanaf nu zaterdag heb ik geen Internet meer tot zeker de 24e