Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2059
The Wastelander wrote:
Captain Witwicky wrote:
--- Als er nog mensen zijn doe twijfelen of ik thuis niet het probleem ben met al die problemen tussen mij en mijn vader, lees dit eens:
Mijn moeder wilt kroketjes maken vanavond, dat staat mijn vader niet aan omdat hij frietjes bij zijn witloof wilt, mama stelt voor om het in te vriezen voor wanneer we de volgende keer frietjes eten, ik stel voor dat papa frietjes eet en wij daarna onze kroketjes. Dat staat meneer niet, hij noemt ons opstandig en hij maakt zichzelf maar kwader en kwader en zegt dan dat die zelf zijn eten zal klaarmaken. Is mijn vader, degene die het vertikt om mee te eten met ons niet degene die juist opstandig is?? Juist ja. Met zo'n mens woon ik samen... :meh:

Buiten het feit dat uw vader precies een redelijk speciale persoonlijkheid heeft, moet ge voor een conflict (waar volgens mij het meerendeel van uw - posts over gaat) met meer dan 1 persoon zijn. In uw geval lijkt er niet echt veel nodig te zijn voor een conflict uit te lokken tov uw vader dan. Maar lijkt me straf dat dit uw vader zijn natuurlijke gedrag is, lees wellicht is er wel een reden van zijn gedrag. Kan dat ik volledig fout zit aangezien ik noch u noch u vader ken en uw situatie ken ik ook niet goed genoeg om daarover echt terechte uitspraken te maken. Ik hoop alleszins voor u dat het ophoudt of ge er zelf iets aan verandert.
dat is het minste dat ge over Capski's vader kunt zeggen Wastedingens :silly:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2060
++++ Gisteren naar Inside Out gaan kijken en daarna nog iets gaan drinken. Het leek een toffe avond te worden tot...
----------- ... ik thuiskwam en te horen kreeg dat een familielid (de oom van ons mama) een tumor in zijn hoofd had en dat hij er slecht aan toe was. Misschien nierkanker heeft ons mama gisteren gezegd. Ik ken hem nu niet zo goed, maar toch...
------------------------------------- De maand wordt gewoon maar beter en beter :cry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2061
Captain Witwicky wrote: --- Als er nog mensen zijn doe twijfelen of ik thuis niet het probleem ben met al die problemen tussen mij en mijn vader, lees dit eens:
Mijn moeder wilt kroketjes maken vanavond, dat staat mijn vader niet aan omdat hij frietjes bij zijn witloof wilt, mama stelt voor om het in te vriezen voor wanneer we de volgende keer frietjes eten, ik stel voor dat papa frietjes eet en wij daarna onze kroketjes. Dat staat meneer niet, hij noemt ons opstandig en hij maakt zichzelf maar kwader en kwader en zegt dan dat die zelf zijn eten zal klaarmaken. Is mijn vader, degene die het vertikt om mee te eten met ons niet degene die juist opstandig is?? Juist ja. Met zo'n mens woon ik samen... :meh:
witlof met kroketten of frieten?
Er scheelt daar serieus iets bij jullie thuis... ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2062
Mr.Wolf wrote:----------- ... ik thuiskwam en te horen kreeg dat een familielid (de oom van ons mama) een tumor in zijn hoofd had en dat hij er slecht aan toe was. Misschien nierkanker heeft ons mama gisteren gezegd. Ik ken hem nu niet zo goed, maar toch...
------------------------------------- De maand wordt gewoon maar beter en beter :cry:
Veel sterkte!

+++ Ongelofelijk lang in bed gelegen, maar het deed eens goed :P
+++ Rustige dagen bij W.O.L.F. in het vooruitzicht

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2063
Mr.Wolf wrote:++++ Gisteren naar Inside Out gaan kijken en daarna nog iets gaan drinken. Het leek een toffe avond te worden tot...
----------- ... ik thuiskwam en te horen kreeg dat een familielid (de oom van ons mama) een tumor in zijn hoofd had en dat hij er slecht aan toe was. Misschien nierkanker heeft ons mama gisteren gezegd. Ik ken hem nu niet zo goed, maar toch...
------------------------------------- De maand wordt gewoon maar beter en beter :cry:
Ocharme veel sterkte. Hopelijk komt de oom er weer door. :(

Ot:

++ voerbak voor de kat gewonnen en ik ben er contenter mee dan zij wss :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2064
+++ al verschillende catteries gecontacteerd om een kitten te kopen
--- we worden helemaal gescreend door die mensen, waardoor er super lange wachtlijsten zijn
+++ maar het zal het wel waard zijn eens we een kitten hebben :)
+++ de rust aan zee
+++ ps Vita mee
+++ ze kwamen vandaag de laatste meubeltjes installeren in ons nieuwe huisje
+++ binnen een dikke maand gaan we er wonen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2065
ShAmPi wrote:witlof met kroketten of frieten?
Er scheelt daar serieus iets bij jullie thuis... ^^
Tis uiteindelijk gewoon kroketten zonder witloof geworden :P
Gamefreak wrote:dat is het minste dat ge over Capski's vader kunt zeggen Wastedingens
Das nog mooi omschreven ook :P


--- Zeer slecht geslapen, niet diep geslapen en wakker geworden met mijn maag die zich omkeert waar ik nu nog niet goed van ben, lichte koppijn...
--- Blijkt dat mijn vader heel de nacht ook last had en mijn zus zelfs heeft overgegeven...
--- Conclusie: de kroketten lagen op onze maag... :hmmmm:
+++ Naar Terminator 2 op dvd gekeken gisteren :cool:
--- Vandaag bellen voor job als serremedewerker...whooptidoo
+++ Terminator in WWE 2K16?
+ Temperatuur is beter...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 71 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 37 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2066
Mr.Wolf wrote:++++ Gisteren naar Inside Out gaan kijken en daarna nog iets gaan drinken. Het leek een toffe avond te worden tot...
----------- ... ik thuiskwam en te horen kreeg dat een familielid (de oom van ons mama) een tumor in zijn hoofd had en dat hij er slecht aan toe was. Misschien nierkanker heeft ons mama gisteren gezegd. Ik ken hem nu niet zo goed, maar toch...
------------------------------------- De maand wordt gewoon maar beter en beter :cry:
kop op Wolfski, de maand is bijna om :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2067
+ Job gebeld, mag op gesprek...
+ Gebeld geweest voor nog een job, mag ook op gesprek...
- Tzijn kleine tijdelijke dingskes, maar beter dan niks...
--- Plots begint mijn moeder mijn kamer op te ruimen en alles te verplaatsen...
--- Ik vraag er niet om en als iemand aan mijn spullen zit wordt ik zelf snel kwaad...
--- Daarna zit mijn vader terug op mijn dak omdat ik een vaatdoek gebruik om waterdruppels op te kuisen, iets waar een vaatdoek voor gemaakt is, maar volgens mijn vader moet ik de handdoek gebruiken waar ik mijn handen aan afdroog...
--- Dus is vadertje kwaad, voor de verandering...
--- Dit verandert in een zeer slechte dag, die al slecht was begonnen...
--- Terug droevig zijn op dit moment...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron