Re: PlayStation Plus

376
Ik weet nog niet of dat zo'n goed idee is naar mijn mening. Want nu hebben we al vaak heel mooie indie-games gekregen die niemand in eerste instantie wou. In zo'n grote populariteitswedstrijd zouden die weggestemd kunnen worden. Maar zover zal het wel niet komen, aangezien ge niet alle games zult kunnen kiezen :)
Dus ik ben benieuwd of het ook naar Europa zou komen.

Re: PlayStation Plus

383
Gamefreak wrote:ik heb gehoord dat PS Plus mogelijk duurder gaat worden, enkel een abo voor 1 maand zou hetzelfde blijven maar die van 3 maand en een jaar-abo zouden omhoog gaan, tis wel maar een gerucht :smug:
Let's hope not. PSN trekt qua stabiliteit echt op de zak en als ze daar nog meer geld voor vragen, hmm. :p

Indien dat allemaal in orde komt, vind ik een (kleine) prijsstijging niet zooo erg.
Image

Re: PlayStation Plus

385
Het zou mij wel niet verwonderen dat ze de prijs zouden laten omhoog gaan. Denk dat ze op hun limiet zitten kwa onderhoud en updates aan het PSN. Als je ziet hoeveel het plat ligt en ze onderhoud moeten doen. Ben nu na tijdje terug op de PS3 belandt en bezig met Prototype 2 te spelen en hoeveel keer ik gewoon afgemeld wordt op PSN.... Had ik vroeger destijds nooit.
Image

Re: PlayStation Plus

386
NTGSruler wrote:Het zou mij wel niet verwonderen dat ze de prijs zouden laten omhoog gaan. Denk dat ze op hun limiet zitten kwa onderhoud en updates aan het PSN. Als je ziet hoeveel het plat ligt en ze onderhoud moeten doen. Ben nu na tijdje terug op de PS3 belandt en bezig met Prototype 2 te spelen en hoeveel keer ik gewoon afgemeld wordt op PSN.... Had ik vroeger destijds nooit.
dan gaan ze redeneren van: we maken het network beter maarrrr jullie moeten ook meer betalen... :silly:

Re: PlayStation Plus

387
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:Het zou mij wel niet verwonderen dat ze de prijs zouden laten omhoog gaan. Denk dat ze op hun limiet zitten kwa onderhoud en updates aan het PSN. Als je ziet hoeveel het plat ligt en ze onderhoud moeten doen. Ben nu na tijdje terug op de PS3 belandt en bezig met Prototype 2 te spelen en hoeveel keer ik gewoon afgemeld wordt op PSN.... Had ik vroeger destijds nooit.
dan gaan ze redeneren van: we maken het network beter maarrrr jullie moeten ook meer betalen... :silly:
Precies.
Image

Re: PlayStation Plus

389
Even opmerken dat de blogpost die hier gelinkt werd voor de psplus-update die van de US was en niet van de EU. In dit geval maakt het blijkbaar niets uit maar vroeger zat er wel eens verschil op. Of hebben ze eindelijk besloten ons altijd allemaal hetzelfde te geven? :P

Voor mij zit er niet veel tussen. Lara, ascension en sound shapes heb ik al. Limbo heb ik al op ps3 en psvita. Stealth heb ik eentje maar weet niet welke, was ook via psplus geloof ik. En Castlestorm komt mij niet bekend voor :girl:
Image
cron