Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

48
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:En waar is al dat volk hier? :D
enjoy the silence .....
Ik dacht wel dat jij nog zou opduiken :p Ik merk dat dmv de tapatalk app dat jij meestal 's avonds het forum eens bekijkt :)
tuurlijk, dan zijn de Metoto's en de BozeGozer's slapen en heb ik het rijk voor mij alleen :party:

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

49
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:
enjoy the silence .....
Ik dacht wel dat jij nog zou opduiken :p Ik merk dat dmv de tapatalk app dat jij meestal 's avonds het forum eens bekijkt :)
tuurlijk, dan zijn de Metoto's en de BozeGozer's slapen en heb ik het rijk voor mij alleen :party:
Haha, maar dan kom ik roet in het eten gooien :p
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

57
Ooit was er een tijd dat ik hier vaker te vinden was :? Toen studeerde ik nog en was ik meer een nachtmens. Tegenwoordig werk ik en dit is zelfs een van de erg zeldzaam geworden momenten dat ik niet voor middernacht in slaap ben gevallen... Dadelijk toch maar naar bed :moe:
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

58
Kolm wrote:Ooit was er een tijd dat ik hier vaker te vinden was :? Toen studeerde ik nog en was ik meer een nachtmens. Tegenwoordig werk ik en dit is zelfs een van de erg zeldzaam geworden momenten dat ik niet voor middernacht in slaap ben gevallen... Dadelijk toch maar naar bed :moe:
Ik was voor de zoveelste keer weer in slaap gevallen vallen in de zetel. Hop naar boven nu dus haha
Image
Image