Re: Je laatste aankoop (geen games)

230
Elexus wrote:Waw Gamerke, da's wel een heel mooie prijs! Staat ook al uitverkocht op bookdepository. :p

Ot:

Zelf dit beeldje voor 6.90 euro nieuw:
Image
Eén vraag: waar? 6,90 euro is wel heel weinig... :O
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

231
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:Waw Gamerke, da's wel een heel mooie prijs! Staat ook al uitverkocht op bookdepository. :p

Ot:

Zelf dit beeldje voor 6.90 euro nieuw:
Image
Eén vraag: waar? 6,90 euro is wel heel weinig... :O
Geloof het of niet: FNAC webshop. Was een promotie van de solden. Is nu wel afgelopen denk ik. :O

Maar soms, heel soms, heeft FNAC echt prachtige prijzen. Zo stond ook Playstation Allstars PS3 aan 3 euro, BF4 aan 5 euro voor PS3, Titanfall PC voor 2,50 euro... :O
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

233
Gamefreak wrote:6,50 ?? ik heb voor hetzelfde beeldje via een webshop veel meer betaald, ik weet niet meer hoeveel precies.... afzetters !! :O
Nu staat het ook alweer voor bijna 30...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

234
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:Waw Gamerke, da's wel een heel mooie prijs! Staat ook al uitverkocht op bookdepository. :p

Ot:

Zelf dit beeldje voor 6.90 euro nieuw:
Image
Eén vraag: waar? 6,90 euro is wel heel weinig... :O
Geloof het of niet: FNAC webshop. Was een promotie van de solden. Is nu wel afgelopen denk ik. :O

Maar soms, heel soms, heeft FNAC echt prachtige prijzen. Zo stond ook Playstation Allstars PS3 aan 3 euro, BF4 aan 5 euro voor PS3, Titanfall PC voor 2,50 euro...
Fnac kan soms zeer aantrekkelijke prijzen hebben, maar ik heb tot nu toe nog niet veel gekeken naar de webshop, beter ook eens beginnen doen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2