Re: Game Guide Corner

17
MGS V krijgt een guide:

https://www.4gamers.be/nieuws/45983/1/M ... ent-291896
Image
Image
Piggyback heeft aangekondigd dat het op 1 september een officiële guide uitbrengt voor Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, met daarin info over alle missies, alle side quests, alle collectibles, alle Achievements en Trophies, alle geheimen en meer. De guide is beschikbaar in paperback en er is ook een speciale collector's edition, inclusief hardcover, een art gallery en een lithograaf van Yoji Shinkawa.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

18
Interessant! :)
Ik koop zo goed als nooit guides, maar voor een game waar ik zo naar uitkijk als deze, kan het wel eens de moeite zijn om met zo'n guide op ontdekkingstocht te gaan na het uitspelen van het hoofdverhaal :)

19
met0t0 wrote:Interessant!
Ik koop zo goed als nooit guides, maar voor een game waar ik zo naar uitkijk als deze, kan het wel eens de moeite zijn om met zo'n guide op ontdekkingstocht te gaan na het uitspelen van het hoofdverhaal
Zo snel mogelijk ergens besteld?

20
Captain Witwicky wrote:
Ik koop zo goed als nooit guides, maar voor een game waar ik zo naar uitkijk als deze, kan het wel eens de moeite zijn om met zo'n guide op ontdekkingstocht te gaan na het uitspelen van het hoofdverhaal
Nee, ik heb hem nog niet besteld, ik zie nog wel wanneer de game uit is. Ik weet het, dan is er een kleinere kans om hem nog te hebben, maar die neem ik er wel bij.

21
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Nee, ik heb hem nog niet besteld, ik zie nog wel wanneer de game uit is. Ik weet het, dan is er een kleinere kans om hem nog te hebben, maar die neem ik er wel bij.
Wel, in feite, kan je de guide altijd nog krijgen via Game Mania, de CE is misschien wat moeilijker, maar tegenwoordig is dat toch nog steeds aanwezig in de winkels op release.

Gisteren ben ik naar het boekenfestijn geweest in Flanders Expo, bij computerboeken vond ik de volgende 2 Limited Edition guides voor 5 keer goedkoper! Wat een vondst!

Tomb Raider: Limited Edition + ketting
Image
The Last of Us: Limited Edition + sleutelhanger
Image
Guides van Batman, GTAV en Diablo lagen er ook.

23
met0t0 wrote:Hmm, interessant dat ge die daar ook kunt vinden. Dan moet ik volgende keer misschien ook eens gaan kijken.
Als ik het me goed herinner is het niet de eerste keer dat guides er te vinden waren, maar wél de eerste keer dat er zoveel lagen en dan nog ook van games die ik speel.

Ga er alleszins niet vanuit dat ze er zullen liggen. Ik noem dit nu puur toeval, want ik ga al een paar jaren (2x elk jaar) en het is de eerste keer dat het lukt om met iets terug naar huis te keren.

24
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:Hmm, interessant dat ge die daar ook kunt vinden. Dan moet ik volgende keer misschien ook eens gaan kijken.
Als ik het me goed herinner is het niet de eerste keer dat guides er te vinden waren, maar wél de eerste keer dat er zoveel lagen en dan nog ook van games die ik speel.

Ga er alleszins niet vanuit dat ze er zullen liggen. Ik noem dit nu puur toeval, want ik ga al een paar jaren (2x elk jaar) en het is de eerste keer dat het lukt om met iets terug naar huis te keren.
Ik ga er zeker niet van uit dat ze er zouden liggen, maar het kan ook gewoon interessant zijn om rond te kijken he ;)

25
met0t0 wrote:Ik ga er zeker niet van uit dat ze er zouden liggen, maar het kan ook gewoon interessant zijn om rond te kijken he
Zoals je ziet zal je er nooit verkeerd aan doen om eventjes rond te kijken :D

26
Gezien in het laatste aankoop (geen games) topic:
gamerke1992 wrote:Normaal koop ik geen guides, maar deze kon ik niet laten liggen voor 8,30 euro en gratis verzending (via bol.com kostte het hier in België 35 euro) :nerd: Het is hardback en heeft 550 pagina's :cool: Nu nog het spel zelf eens kopen.
Image
voor de geïnteresseerden: http://www.bookdepository.com/Witcher-3 ... 0804162982

27
Captain Witwicky wrote:Gezien in het laatste aankoop (geen games) topic:
gamerke1992 wrote:Normaal koop ik geen guides, maar deze kon ik niet laten liggen voor 8,30 euro en gratis verzending (via bol.com kostte het hier in België 35 euro) :nerd: Het is hardback en heeft 550 pagina's :cool: Nu nog het spel zelf eens kopen.
Image
voor de geïnteresseerden: http://www.bookdepository.com/Witcher-3 ... 0804162982
Ik zal laten weten wat ik er van vind. Het zou ongeveer een week nodig hebben om van Amerika tot hier te geraken.
Image

28
gamerke1992 wrote:Ik zal laten weten wat ik er van vind. Het zou ongeveer een week nodig hebben om van Amerika tot hier te geraken.
Awesome!
Ik heb eens snel gekeken, omdat het nogal interessant lijkt te zijn omdat ze dus ook naar hier verzenden, maar spijtig genoeg zijn de guides die ik nog zoek niet meer beschikbaar ;(