Re: Game Guide Corner

31
Elexus wrote:
Image
Zonet deze besteld. 400 pagina's dik!
Ziet er awesome uit (als je de games speelt natuurlijk :P ) zeker met 400 pagina's. Hoeveel € en waar?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

32
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:
Image
Zonet deze besteld. 400 pagina's dik!
Ziet er awesome uit (als je de games speelt natuurlijk :P ) zeker met 400 pagina's. Hoeveel € en waar?
Normaal 22.99 euro bij bol.com maar ik heb een 5 euro kortingscode gebruikt. :)
Image

33
Elexus wrote:Normaal 22.99 euro bij bol.com maar ik heb een 5 euro kortingscode gebruikt. :)
22.99 is al ferm laag voor iets dat 400 pgs is. Normaal betaal je voor 200-300 pags al 25-30 euro, en dan is het nog geen CE! ;)

34
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Normaal 22.99 euro bij bol.com maar ik heb een 5 euro kortingscode gebruikt. :)
22.99 is al ferm laag voor iets dat 400 pgs is. Normaal betaal je voor 200-300 pags al 25-30 euro, en dan is het nog geen CE! ;)
Idd, vond het een zeer mooie prijs dus niet lang over nagedacht. :D

Deze vakantie ook nog de game zelf bestellen!
Image

35
Elexus wrote:Idd, vond het een zeer mooie prijs dus niet lang over nagedacht. :D

Dan zal het zeker niet de pip boy editie zijn want die is compleet uitverkocht, niet?
Dus, in dat geval, wel nog cool dat je de guide kan hebben in zijn CE vorm.
Had hetzelfde met Uncharted 3 en Resident Evil 6. Beide CE waren uitverkocht of ik kon het niet kopen, maar toch de CE van de guides nog kunnen kopen :cool:

36
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Idd, vond het een zeer mooie prijs dus niet lang over nagedacht. :D

Dan zal het zeker niet de pip boy editie zijn want die is compleet uitverkocht, niet?
Had hetzelfde met Uncharted 3 en Resident Evil 6. Beide CE waren uitverkocht of ik kon het niet kopen, maar toch de CE van de guides nog kunnen kopen :cool:
Neje, de PIP boy editie moet ik niet hebben, 't zal de regular editie worden. Btw, de guide staat nu plots aan 34.99 op bol.com dus ik was er net op tijd bij!
Image

37
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:

Neje, de PIP boy editie moet ik niet hebben, 't zal de regular editie worden. Btw, de guide staat nu plots aan 34.99 op bol.com dus ik was er net op tijd bij!
Ha! Kheb dat ook al een paar keren opgemerkt dat prijzen kunnen fluctueren bij verschillende sites en soms is het zeer voordelig als je zeer snel bent of zonder dat je het weet op het correcte moment een bestelling plaatst. En zoals ik dacht, is de prijs van 35€ volgens mijn verwachtingen voor zo'n guide ;)

38
Game Mania is zeer snel deze keer. Ze hebben hun pagina van de guides een update gegeven. Naast al reeds beschikbare guides en de MGS en een Minecraft guide, kan je nu ook Halo 5, en de Fallout 4 Vault Dweller kopen, maar ook de CE guide van Assassin's Creed Syndicate. En bij dat laatste zijn ze zeer snel, want ik heb zelfs nog niet officieel gehoord dat de guide wordt gemaakt. Ik weet zelfs niet wie de guide maakt, waarschijnlijk Piggyback.

Guide kost 26.98, geen moment getwijfeld om te bestellen. Moest het ergens goedkoper zijn, kan me weinig bommen, met dit ben ik zeker van mijn exemplaar....wel in feite mijn broer zijn exemplaar want hij koopt Assassin's Creed Syndicate ;)

39
Hmm, nu twijfel ik voor de MGS5 guide. Voor €22 op bol.com voor de paperback, voor €26 de CE guide bij Game Mania. Maar de prijs kan nog veranderen, staat erbij... Hopelijk nier naar de €31 zoals op bol.com. Ik zal het er maar op wagen.

40
met0t0 wrote:Hmm, nu twijfel ik voor de MGS5 guide. Voor €22 op bol.com voor de paperback, voor €26 de CE guide bij Game Mania. Maar de prijs kan nog veranderen, staat erbij... Hopelijk nier naar de €31 zoals op bol.com. Ik zal het er maar op wagen.
Naar mijn ervaring, is de prijs bij guides zo goed als vast. Ze zetten dat er altijd bij. Normaal gezien is zo'n guide, net als die van AC Syndicate, altijd van die prijs, als ik mag afgaan op vroegere guides die ik kocht. Een guide boven de 30 eur heb ik nog niet gezien bij Game Mania, wel bij bol.com en andere online shops. De enige guide die boven de 30 euro was, was een CE van AC Unity, maar dat was een guide + iets fysieks.

Ik zou gaan voor de CE van Game Mania, want, eerst en vooral hoef je niet direct te betalen, dus je kan nog van gedacht veranderen, je kan nu gewoon je exemplaar al proberen te bemachtigen. Bol.com houdt zoiets niet up to date. En voor dat kleine prijsverschil zou ik er niet naar kijken.

41
Captain Witwicky wrote:Naar mijn ervaring, is de prijs bij guides zo goed als vast. Ze zetten dat er altijd bij. Normaal gezien is zo'n guide, net als die van AC Syndicate, altijd van die prijs, als ik mag afgaan op vroegere guides die ik kocht. Een guide boven de 30 eur heb ik nog niet gezien bij Game Mania, wel bij bol.com en andere online shops. De enige guide die boven de 30 euro was, was een CE van AC Unity, maar dat was een guide + iets fysieks.

Ik zou gaan voor de CE van Game Mania, want, eerst en vooral hoef je niet direct te betalen, dus je kan nog van gedacht veranderen, je kan nu gewoon je exemplaar al proberen te bemachtigen. Bol.com houdt zoiets niet up to date. En voor dat kleine prijsverschil zou ik er niet naar kijken.
Goede redenering :cool:
Ik heb de guide toch maar bij Game Mania besteld, de game bestel ik via bol.com, want die zal waarschijnlijk toch €70 zijn bij Game Mania... :|

42
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Naar mijn ervaring, is de prijs bij guides zo goed als vast. Ze zetten dat er altijd bij. Normaal gezien is zo'n guide, net als die van AC Syndicate, altijd van die prijs, als ik mag afgaan op vroegere guides die ik kocht. Een guide boven de 30 eur heb ik nog niet gezien bij Game Mania, wel bij bol.com en andere online shops. De enige guide die boven de 30 euro was, was een CE van AC Unity, maar dat was een guide + iets fysieks.

Goede redenering :cool:
Ik heb de guide toch maar bij Game Mania besteld, de game bestel ik via bol.com, want die zal waarschijnlijk toch €70 zijn bij Game Mania... :|
De adviesprijzen bij Game Mania zijn gezakt van € 70 naar € 65 voor elke game. 't Is nog steeds teveel imo though.
Image

43
met0t0 wrote:Goede redenering :cool:
:cool:
Als je niet de CE kunt krijgen bij Game Mania, is het best om de standaard game ergens anders te krijgen voor een betere prijs, tenzij je bij de Game Mania pre-order extra's krijgt die je niet hebt bij bvb; Bol.com
Elexus wrote:De adviesprijzen bij Game Mania zijn gezakt van € 70 naar € 65 voor elke game. 't Is nog steeds teveel imo though.
Voor games kan het zo zijn, voor guides vind ik de prijzen altijd correct en is het niet een adviesprijs, maar de eigenlijke prijs, of zo heb ik het tot nu toe al altijd ervaren :)

44
Mijn guide van the witcher 3 is toegekomen :) Het is echt gigantisch (om een idee te hebben, had ik een 2 eurostuk erop gelegd). En er zat en kleiner boekje bij waar de kaft oud en zacht aanvoelt. En ik kan het boek ook gratis online downloaden.
Image
Image

45
gamerke1992 wrote:Mijn guide van the witcher 3 is toegekomen Het is echt gigantisch (om een idee te hebben, had ik een 2 eurostuk erop gelegd). En er zat en kleiner boekje bij waar de kaft oud en zacht aanvoelt. En ik kan het boek ook gratis online downloaden.
Image
Awesome. De grootte is ongeveer wat je mocht verwachten, tzijn nooit kleine boekjes hoor :D
Tegenwoordig zit er altijd een gratis online versie bij om te downloaden naar Ipads ofzo.
Dat extra boekje is dacht ik een bonus, weet niet of het nog een pre-order overblijfsel is, of was dat nu dé reden dat het een CE is, maar tis wel cool dat het er bij zit.