Re: Vragentopic

257
Ik heb een probleem, wat kan ik doen?

God of War is 35GB en mijn PS3 is 60GB dacht ik... En ik kan niet nog meer dingen verwijderen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

259
ShAmPi wrote:Er een grotere HDD insteken?
Easy peasy lemon squeezy
Dan moet ik er wel eerst een hebben eh :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

261
ShAmPi wrote:kost niets meer tegenwoordig ;)
Inderdaad. Voor een 500 gb betaal je misschien 45 euro. Ik zit met hetzelfde probleem op PS4. Mijn HDD zit vol en ik zou graag een nieuwe kopen. Liefst 2 TB of eventueel een externe harde schijf met veel geheugen. Ik heb mijn PS4 amper 1 jaar en hij zit al stampvol.
Image
Image

Re: Vragentopic

262
Ik dacht eraan om een SSD te gebruiken van het werk hier.
Maarjah
de SSD's hier zijn toch maar max 500 GB dusjah is het beetje nutteloos van die in de PS4 te steken enkel en alleen voor wat krotere loadings ^^
Image

Re: Vragentopic

264
dividedx11 wrote:Ik heb een probleem, wat kan ik doen?

God of War is 35GB en mijn PS3 is 60GB dacht ik... En ik kan niet nog meer dingen verwijderen...
desnoods een nieuwe kopen van 500GB en de rest (save files enzo) proberen over te zetten via Cloud :idea:

Re: Vragentopic

266
RoyVdW wrote:Snap niet hoe je 500GB vol krijgt? Veel films erop zetten dan? Verwijder oude uitgespeelde digitale games.
Digitaal of op disc maakt niet uit op de PS4. Alle games worden op de harde schijf gedownload. Eigenlijk is er bij het begin maar 400 GB vrij. Batman Arkham Knight en NBA 2k15 zijn samen 100 GB. Dus dat is al een vierde van de opslagplaats voor 2 games nog maar. Ik heb gewoon geen zin om telkens games te verwijderen en ze dan weer te installeren als ik ze later nog eens wil herspelen.
Image

Re: Vragentopic

267
2 maanden geleden heb ik deze ingebouwd:
Image
Seagate 1 TB HDD met 8 GB SSD. Kwartiertje werk plus de vooraf een kopie maken naar een externe HDD en later de firmware installeren. Maar het werkt prima en in vergelijking met een standaard PS4 op een aantal punten echt sneller. Ruimte zat nu. :D

Kosten ca. 100 euro.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Vragentopic

268
Het probleem van Divided is dat zijn PS3 HDD maar 60Gb is denkt ie. Niet 500Gb. En je moet altijd 2 keer zoveel plaats hebben als de download groot is want anders kan je het enkel downloaden maar niet installeren.

@Divided: Check eerst even hoe groot je HDD echt is en hoeveel ruimte je dus vrij hebt. Is het een 60 of 80Gb dan vrees ik dat de enige oplossing is om te upgraden. Niet moeilijk en tegenwoordig ook niet zo heel erg duur meer. Enige dat een kleine eeuw kan duren is het maken en herstellen van de back-up. Afhankelijk van hoeveel gegevens er op je PS3 staan.

Shit, die adapter is duur :o
Image

Re: Vragentopic

269
Maxidomino wrote:
RoyVdW wrote:Snap niet hoe je 500GB vol krijgt? Veel films erop zetten dan? Verwijder oude uitgespeelde digitale games.
Digitaal of op disc maakt niet uit op de PS4. Alle games worden op de harde schijf gedownload. Eigenlijk is er bij het begin maar 400 GB vrij. Batman Arkham Knight en NBA 2k15 zijn samen 100 GB. Dus dat is al een vierde van de opslagplaats voor 2 games nog maar. Ik heb gewoon geen zin om telkens games te verwijderen en ze dan weer te installeren als ik ze later nog eens wil herspelen.
Ik zag dit ook dat ieder spel op mijn ps4 zo'n groot bestand was, zelfs de spellen die ik op disc heb. Op de ps3 was dit toch niet het geval, ik had toen 320GB en heb dat nooit vol gekregen. Wordt er daar eigenlijk commentaar op gegeven zodat ze het misschien nog zullen aanpassen? En wat is de reden dat het nu allemaal volledig op je harde schijf moet staan?
Image

Re: Vragentopic

270
Mijn schoonvader is van plan een tv te kopen (zie tv topic). Nu heeft hij het model dat hij wil toevallig goedkoper gevonden op de site outletkopen.nl , maar we hebben geen idee of het wel betrouwbaar is. We vinden ook nergens direct klantenbeoordelingen. Wat is jullie mening?
Image
cron