Re: Windows 10

31
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:Hupla, ik heb het gedaan. Alles lijkt toch goed te werken? Alé ja, nog geen problemen tegengekomen.
Je mag het altijd melden als je toch foutjes tegen komt ;) zou je eens willen kijken of Microsoft access werkt?
Het lijkt wel te werken ;)
Image

Re: Windows 10

32
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:Hupla, ik heb het gedaan. Alles lijkt toch goed te werken? Alé ja, nog geen problemen tegengekomen.
Je mag het altijd melden als je toch foutjes tegen komt ;) zou je eens willen kijken of Microsoft access werkt?
Het lijkt wel te werken ;)
Super, bedankt! :D
Image

Re: Windows 10

34
Ik heb sinds twee dagen windows 10 geïnstalleerd. Maar ik merkte plots dat ik niet meer met twee vingers op mijn touchpad kan scrollen op een webpagina. Ik vind dat heel vervelend, want ik scroll altijd op deze manier. Ik heb al in instellingen gekeken, maar niets gevonden. Hebben jullie een idee?
Image

Re: Windows 10

36
gamerke1992 wrote:Ik heb sinds twee dagen windows 10 geïnstalleerd. Maar ik merkte plots dat ik niet meer met twee vingers op mijn touchpad kan scrollen op een webpagina. Ik vind dat heel vervelend, want ik scroll altijd op deze manier. Ik heb al in instellingen gekeken, maar niets gevonden. Hebben jullie een idee?
Kan een driver zijn die nog niet compatibel is.
Ik heb hem geïnstalleerd op onze tweede pc (werd toch niet veel meer gebruikt) om wat te testen.

Tot nu toe nog geen onoverkomelijke euvels tegengekomen en het loopt wel vlotjes.
Image

Re: Windows 10

37
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb sinds twee dagen windows 10 geïnstalleerd. Maar ik merkte plots dat ik niet meer met twee vingers op mijn touchpad kan scrollen op een webpagina. Ik vind dat heel vervelend, want ik scroll altijd op deze manier. Ik heb al in instellingen gekeken, maar niets gevonden. Hebben jullie een idee?
Kan een driver zijn die nog niet compatibel is.
Ik heb hem geïnstalleerd op onze tweede pc (werd toch niet veel meer gebruikt) om wat te testen.

Tot nu toe nog geen onoverkomelijke euvels tegengekomen en het loopt wel vlotjes.
Bedankt :) dan zal ik maar wachten tot ze die compatibel maken. Ik heb een Sony vaio, dus ik hoop dat ze daar nog tijd in steken nu ze geen laptops meer maken.
Image

Re: Windows 10

39
Maxidomino wrote:Ik kan mijn tablet niet upgraden omdat de Intel graphics card geen Windows 10 ondersteunt. Echt irritant. Het enige dat ik kan doen, is wachten tot Intel een driver uitgeeft.
of een nieuwe tablet kopen ? :smug:

Re: Windows 10

40
Maxidomino wrote:Ik kan mijn tablet niet upgraden omdat de Intel graphics card geen Windows 10 ondersteunt. Echt irritant. Het enige dat ik kan doen, is wachten tot Intel een driver uitgeeft.
Ge hebt een jaar tijd om over te stappen, dus er is nog hoop dat het binnen die tijd zal lukken ;)

Re: Windows 10

41
Even een update van mijn vraag. Ik ben nog wat gaan opzoeken en er zijn veel mensen met hetzelfde probleem. Er waren oplossingen zoals het programma dat voor de gestures zorgt van het touchpad resetten. Maar in tegenstelling als bij acer en asus, vind ik het programma niet op mijn soy vaio.

Ik zal dus nog wat moeten wachten tot sony de drivers een update geeft. Op de sony site staat dat ze dit voor alle laptops doen van na 2012 en ik heb de mijne in 2012 gekocht. Dus ik zou goed moeten zitten :)
Image