Re: PlayStation Plus

407
Gamefreak wrote:PS Plus wordt idd duurder, zie quick news voor de link die ik heb gepost :smug:
Het is nog niet duidelijk of het jaarabonnement ook duurder wordt ;)
Laten we maar hopen van niet, ze zouden beter eerst eens al hun diensten vlot genoeg laten draaien.

Re: PlayStation Plus

408
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:PS Plus wordt idd duurder, zie quick news voor de link die ik heb gepost :smug:
Het is nog niet duidelijk of het jaarabonnement ook duurder wordt ;)
Laten we maar hopen van niet, ze zouden beter eerst eens al hun diensten vlot genoeg laten draaien.
Nee, jaarabonnement blijft gelijk.
Image

Re: PlayStation Plus

412
RoyVdW wrote:Idd maar zelfs met 60 euro per jaar ben je nog goedkoop af voor de games die je maandelijks terug krijgt :)
Maar als je altijd 50 gewend bent is het moeilijk om zo'n redenering te volgen, als je volledig nieuw bent met ps plus zouden sommigen dat mss ook vinden ;)
Image

Re: PlayStation Plus

414
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Idd maar zelfs met 60 euro per jaar ben je nog goedkoop af voor de games die je maandelijks terug krijgt :)
Ben ik mee akkoord.


Is Xbox Gold ook geen 60 euro per jaar?
Gold kan je makkelijk vinden voor 30 eur/per jaar aangezien er geen regio lock op zit.
Image

Re: PlayStation Plus

415
M-power wrote:Gold kan je makkelijk vinden voor 30 eur/per jaar aangezien er geen regio lock op zit.
Ben er niet zo in thuis in Xbox maar ok. Voorlopig heb ik eigenlijk ook nog nooit de volle pot betaald voor PS+. Altijd wel een korting ofzo gehad, maar zal nu wss niet meer het geval gaan zijn.
Image
cron