Re: Pronken met je Platinums

346
Maxidomino wrote:
wrecker-of-gear wrote:
download (1).jpg
The Witcher 3
Amai, moet niet gemakkelijk geweest zijn. Congratz! :)
Thanks , al vond ik Dragon Age Inquisition moeilijker te "platten" . Twas trouwens mijn nr 10 ^^ Ben nu begonnen met Zelda Skyward Sword voor op de WII... controls zijn wel fucked up ( motion control = not my cup of tea) ma bon tis Zelda right can't go wrong there... right...

Re: Pronken met je Platinums

347
M-power wrote:
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
De moeilijkste trophy heb je al. Er zit maar 1 moeilijk stuk in in new game plus en het is dan nog een tankgevecht. Ik vond het makkelijker dan mijn eerste playtrough behalve dat 1 stuk dan.

Ik ben mijn tanden stuk aan het bijten op die 15 verschillende moves in 1 combo trophy.
Al een gedacht wat je 100e platinum wordt?
Nee, nog niet mee bezig.
Sly 3 en God of War II kan je nog makkelijk erbij halen :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

349
M-power wrote: De moeilijkste trophy heb je al. Er zit maar 1 moeilijk stuk in in new game plus en het is dan nog een tankgevecht. Ik vond het makkelijker dan mijn eerste playtrough behalve dat 1 stuk dan.

Ik ben mijn tanden stuk aan het bijten op die 15 verschillende moves in 1 combo trophy.
Die trophy is nochtans heel eenvoudig als je de Arkham-voorgangers hebt gespeeld!

Hoe dan ook, proficiat met de plat! ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

350
Hybris wrote:
M-power wrote: De moeilijkste trophy heb je al. Er zit maar 1 moeilijk stuk in in new game plus en het is dan nog een tankgevecht. Ik vond het makkelijker dan mijn eerste playtrough behalve dat 1 stuk dan.

Ik ben mijn tanden stuk aan het bijten op die 15 verschillende moves in 1 combo trophy.
Die trophy is nochtans heel eenvoudig als je de Arkham-voorgangers hebt gespeeld!

Hoe dan ook, proficiat met de plat! ;)
Het probleem was dat ik niet veel moves kende, zo wist ik bv. niet dat je voor alle gadgets een special move had of dat je 2 verschillende countermoves had. Ik heb enkel arkham city gespeeld, maar geen poging gedaan om plat te halen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

353
Wtf is dat nu weer voor een game. Precies een easy crap plat in 8 uur :silly: :lol:
Grappige afbeelding op die trofeekaart. Proficiat Marty.

Hahaha, beschrijving op PSN store:

Vrijwaringsclausule
Goat Simulator is een ongelooflijk stom spel en om eerlijk te zijn, kun je je geld waarschijnlijk beter spenderen aan iets anders, zoals een hoelahoep of een stapel bakstenen. Of misschien moet je met vrienden geld bij elkaar leggen om een echte geit te kopen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

360
#58 Rocket League
Image
Na Far Cry 3 de leukste PS+ game die ik tot dusver heb gespeeld! Makkelijke trophy list ook, op wat kilometers grinden na. In de loop van de komende weken ga ik ook es de nieuwe DLC uitproberen.

En dan nu op naar platinum #59 God of War II (Vita) en #60 Batman: Arkham Knight!
Image