Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2191
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:--- de kleine die al 3 uur onafgebroken ligt te janken omdat em ni alleen in zn bed wil liggen. grmbl
Image
Wat kunnen kinderen toch fantastisch zijn eh :p
Maar ik zie nu bij mijn buurmeisje, als je ze vroeg genoeg alleen leert slapen gaat het vanzelf :)
hij had last van tanden die erdoor komen :p

+++ gelukkig is ie vandaag een heel stuk beter dan gisteren ^^

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2192
Elexus wrote: Ge kunt zo al overdrijven ook eh.
In dit huis is dat nog onderschatten ;)
Kijk, ik ben al van plan om te beginnen om half 3, dus dat zou ongeveer tot half5-half6 duren. Maar ik moest eerst mijn zus met iets helpen, en nu moet ik wachten voor onnozele redenen (laat er mij niet over beginnen), dus tegen dat ik nu kan beginnen is het tenminste half5. Dus m.a.w. ik moet niet echt iets plannen vandaag want dat gras afdoen slorpt mijn planning op...
Gamefreak wrote:hij heeft misschien een euh, heel grote tuin....
Hij is groot genoeg om mij te kl**** om de 2 weken...
paveman wrote:Gaat me er volgens mij meer om dat 3 uur toch zeker geen hele dag duurt... Tenminste: hier niet...
Iets doen in dit huis is gelijk aan niet iets anders of leuk doen voor de rest van de dag :P

+++ Boterhammetjes hebben me onverwachts zeer gesmaakt
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2194
--- Ja, fuck man, wat is me dat hier weer:

Vader maakt me wakker met het nieuws dat ze in de buurt wouden inbreken, en gisteren of eergisteren waren er al in een 7-tal huizen ingebroken, we zien politie patrouilleren, we merken dat een vuile klootzak over onze haag is geklommen en een serieus zakmes heeft achtergelaten. De politie heeft er al een paar te pakken zeiden ze ons, behalve diene die over en door onze tuin is gegaan. Met wat geluk kunnen ze het mes gebruiken om hem te pakken :) Ik blijf nu wakker voort geval dat...

--- Tis ook niet hoe ik mijn ochtend voorstelde...wat zeg ik nu, tis zelfs nog geen ochtend :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2195
Captain Witwicky wrote:--- Ja, fuck man, wat is me dat hier weer:

Vader maakt me wakker met het nieuws dat ze in de buurt wouden inbreken, en gisteren of eergisteren waren er al in een 7-tal huizen ingebroken, we zien politie patrouilleren, we merken dat een vuile klootzak over onze haag is geklommen en een serieus zakmes heeft achtergelaten. De politie heeft er al een paar te pakken zeiden ze ons, behalve diene die over en door onze tuin is gegaan. Met wat geluk kunnen ze het mes gebruiken om hem te pakken :) Ik blijf nu wakker voort geval dat...

--- Tis ook niet hoe ik mijn ochtend voorstelde...wat zeg ik nu, tis zelfs nog geen ochtend :P
Goede(niet)ochtend Capt'n.

- - - Beetje vroeg beginnen aan een drukke dag.
- - - Het is tijd dat het vakantie wordt . . .
- - - Het wordt weer veel te warm vandaag.
+++ Nu is het echter lekker fris buiten. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2199
gamerke1992 wrote:Vroeg is het inderdaad wel :)
Tis waarschijnlijk geleden van mijn schoolgaande tijden dat ik zo vroeg wakker was :P Ik ben al op vanaf 4u ofzo, na om half2 in mijn bed te kruipen :snore:
Sora_Lizard wrote:++ Ach, het is elke dag wel zo vroeg ..... alleen zijn wij er niet altijd bij. ;)
Verschrikkelijke inbrekers mochten ook mijn tuin overslaan hoor...


--- Nauwelijks geslapen met de commotie hier vannacht... :moe:
--- Gemerkt dat onze omheining in de voor -en achtertuin beschadigd is door laffe inbrekers...
--- Op het menu: koppijn, en extreem moe zijn...
+++ Power Metal + gamenieuws
--- Gisteren een dag met meer downs dan ups

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 56 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 24 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2202
Haha veel vroege vogels vandaag, ik moest er ook om half 5 uit om te gaan werken. :)

Ot:

++ nog maar 2 dagen en vakantiejob zit er op
++ iedereen afmaken in ranked matches Rocket League met sterche
++ vandaag nieuwe map voor RL
++ morgen DLC voor RL (nooit gedacht een plusje voor DLC te zetten)
-/+ hopelijk leuke sales op PSN
-- moe
-- studeren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2205
Captain Witwicky wrote:--- Ja, fuck man, wat is me dat hier weer:

Vader maakt me wakker met het nieuws dat ze in de buurt wouden inbreken, en gisteren of eergisteren waren er al in een 7-tal huizen ingebroken, we zien politie patrouilleren, we merken dat een vuile klootzak over onze haag is geklommen en een serieus zakmes heeft achtergelaten. De politie heeft er al een paar te pakken zeiden ze ons, behalve diene die over en door onze tuin is gegaan. Met wat geluk kunnen ze het mes gebruiken om hem te pakken :) Ik blijf nu wakker voort geval dat...

--- Tis ook niet hoe ik mijn ochtend voorstelde...wat zeg ik nu, tis zelfs nog geen ochtend :P
Ooit ongeveer hetzelfde meegemaakt. Een paar jaar geleden hadden ze ook hier ergens ingebroken. Die waren toen weg gelopen ergens achter in 1 van de tuinen (misschien in de onze ook, maar dat is niet zeker). Toen is de politie zelfs met de helikopter over ons gevlogen met zo'n licht. Ik heb een paar keer in de 'spotlight' gestaan toen' :p
Image