Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2206
paveman wrote:Wat voor vakantiejob doe jij wel niet lexi, als je er om half 5 uit moet om er op tijd te zijn...??
Of heb je gewoon zoveel tijd nodig om jezelf 's ochtends klaar te maken :girl: ? :P
Poetshulp bij een granenbedrijf. :p Om 6u te beginnen. En nee, ik zit max. 10 mins in de badkamer 's ochtends dus daar ligt het zeker niet aan. Toen ik vakantiejob deed in de Volvo, moest ik zelfs om half 4 opstaan. ;)

Ot

++ halve finales gehaald op Rocket League toernooi met sterche
++ vanavond nog wat 'trainen' :p
++ poffertjes gegeten
++ vanavond frietjes met mosselen, njam njam!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2207
Mr.Wolf wrote:Ooit ongeveer hetzelfde meegemaakt. Een paar jaar geleden hadden ze ook hier ergens ingebroken. Die waren toen weg gelopen ergens achter in 1 van de tuinen (misschien in de onze ook, maar dat is niet zeker). Toen is de politie zelfs met de helikopter over ons gevlogen met zo'n licht. Ik heb een paar keer in de 'spotlight' gestaan toen'
Met de heli nog niet, maar tis niet de eerste keer dat het in mijn buurt gebeurt. ;(

Happy B-day @paveman

--- Tis alleszins niet rustig vandaag...
Last edited by Captain Witwicky on 12 Aug 2015 12:57, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2209
Dat zijn mijn tijden nou totaal niet, lexi. Moest ik jou zijn, zou ik hier standaard elke dag 40 - tjes neerzetten... ;)

----------------- Uur of half 6 wakker worden doordat onze oudste het toen al tijd vond om eruit te gaan (see what I did there? ;))
+++ Vervolgens dikke knuffels, kusjes én cadeaus van hem ontvangen, wat alles weer goed maakte!
+++ Vandaag echt lekker aan het werk alleen
--- Zoals bijna elke dag kom ik niet toe aan wat ik zou willen doen...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2212
Captain Witwicky wrote:--- Ja, fuck man, wat is me dat hier weer:

Vader maakt me wakker met het nieuws dat ze in de buurt wouden inbreken, en gisteren of eergisteren waren er al in een 7-tal huizen ingebroken, we zien politie patrouilleren, we merken dat een vuile klootzak over onze haag is geklommen en een serieus zakmes heeft achtergelaten. De politie heeft er al een paar te pakken zeiden ze ons, behalve diene die over en door onze tuin is gegaan. Met wat geluk kunnen ze het mes gebruiken om hem te pakken :) Ik blijf nu wakker voort geval dat...

--- Tis ook niet hoe ik mijn ochtend voorstelde...wat zeg ik nu, tis zelfs nog geen ochtend :P
Dan kan je toch een beetje gamen inhalen? :)

+++ Fantastisch gegeten bij de grootouders van met0t0, geld hebben en daar zo goed eten mee kopen, amai :cool:
+++ Vanavond filmavond, popcornnnnn! :party:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2213
W.O.L.F. wrote:Dan kan je toch een beetje gamen inhalen?
I wish W.O.L.F. I wish. Toen ik opstond moest ik de "wacht" houden want we hebben nog 2x bezoek gekregen van de politie omdat we bewijsmateriaal hadden gevonden in onze tuin. En ik weet wat mijn vader zou zeggen moest ik beginnen gamen. Trouwens, toen mij zus wakker werd stak ze Dead Space in de PS3 :P

--- Lichaam doet raar met slaaptekort...
--- Niks loopt zoals het moet vandaag...
--- Tocht die heel de tijd de gordijn in mijn rug en zij blaast...
--- Voorbereiden op 2 sollicitaties, verloopt om het mild uit te drukken, zeer traag en ongeïnspireerd...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2214
+ De enecotour passeerde enkele straten verder en ben es gaan kijken met mijn ma.
+++ Daar nog een maat tegengekomen met zijn tractor van de jaren 50 die hij zelf heeft opgeknapt en dan op het onverwachtse nog 3 uurtjes meegereden
- Vanavond weer alleen thuis, heb niets te doen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2217
++ Begonnen met Rocket League, zalig spel
+ making dem gains, spieren toch, vermageren gaat niet zo goed. I love food to much :(
------------------- Argh ik word zot van artikels met click bait. Amateurwebsites kunnen me niet schelen, maar grote nieuwssites zoals HLN doen het nu ook en ik haat het. "Meisje stapt in auto van onbekende en dan doen ouders dit". Neen! That's not how you do it. Het belangrijkste wat er in de titel moet staan is een antwoord op de 'wat-vraag'. Dat weglaten is gewoon de mensen nieuwsgierig maken, a.k.a. clickbait. :angry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2220
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- en nog veel meer en tis met 1 ding te maken...men ma dus
+++++++++ gelukkig is da het enigste die echt negatief is in men leven :p
:(
relatie tss ons is al die minnekes ma buiten da is alles pico bello tis ma ak da mens zien dat ik me erger vo de rest kan ze den boom in en geniet ik van het leven :p er is altij wel iemand die me weer blij maakt :p
Image