Re: PlayStation Plus

436
Zolang PS+ maar niet duurder wordt voordat de stabiliteit van hun diensten in orde is, ben ik al blij.
Liever driemaandelijks eens stemmen voor games dan helemaal niet :)
Vooral ook goed dat daardoor meer games in de aandacht komen, omdat de twee andere dan kortingen krijgen.

Re: PlayStation Plus

437
paveman wrote:Dit is inderdaad de eerste keer. Met veel bombarie aangekondigd afgelopen week en er niet gelijk bij verteld dat dit niet maandelijks, maar 3 maandelijks zou zijn... Had beter gecommuniceerd kunnen worden... Ik vind het een geweldig idee, maar zou toch graag een extra optie hebben: 'Deze 3 spellen trekken op niks en kom met wat beters dan deze rotzooi'. Had deze maand erg goed uit gekomen.

Zeg ik overigens als niet-indy-hater (Guacamelee! is een van mijn favo spellen van afgelopen jaren).
Dat is wel verteld, in de post van 11 augustus over vote to play stond:
To be clear, Vote to Play will not be a monthly feature, but will take place at regular intervals throughout the year.
;)
Image

Re: PlayStation Plus

438
Larie games. Regular intervals is ook maar vaag. Wacht maar, ze gaan dit feature gebruiken om de dienst duurder te maken. Zelf kunnen kiezen maar zij hebben nog de macht over welke titels. Mooi initiatief, maar het voelt bedrogen aan.
Image

Re: PlayStation Plus

440
RoyVdW wrote:Larie games. Regular intervals is ook maar vaag. Wacht maar, ze gaan dit feature gebruiken om de dienst duurder te maken. Zelf kunnen kiezen maar zij hebben nog de macht over welke titels. Mooi initiatief, maar het voelt bedrogen aan.
Zo voelt het ook wel ergens aan.
Image

Re: PlayStation Plus

441
RoyVdW wrote:Larie games. Regular intervals is ook maar vaag. Wacht maar, ze gaan dit feature gebruiken om de dienst duurder te maken. Zelf kunnen kiezen maar zij hebben nog de macht over welke titels. Mooi initiatief, maar het voelt bedrogen aan.
Ok, zij hebben nog de macht over welke titels maar ze kunnen moeilijk gewoon zeggen iere 200000 games kiest er enen uit daje wilt... Ze moeten ook hun contracten enzo kunnen regelen hè... Maar inderdaad, het voelt wat bedrogen aan.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

442
Opzich zou het wel cooler zijn moesten ze ervoor te kiezen om dit bijvoorbeeld om de 4 / 6 maanden doen en dan met legit titels, lees triple AAA games of games die gewoon geen random indies zijn. Voor de rest krijg je gewoon elke maand 2 indies of legit titels die zij volledig kiezen. Zo krijg je toch 3/2 keer per jaar 1 echte titel die je zelf deels kan kiezen. Dit moet natuurlijk wel haalbaar zijn voor Sony maar dit lijkt me opzich wel mogelijk te worden aangezien er nu toch al een redelijk aantal games uit zijn voor ps4.
Image

Re: PlayStation Plus

443
The Wastelander wrote:Opzich zou het wel cooler zijn moesten ze ervoor te kiezen om dit bijvoorbeeld om de 4 / 6 maanden doen en dan met legit titels, lees triple AAA games of games die gewoon geen random indies zijn. Voor de rest krijg je gewoon elke maand 2 indies of legit titels die zij volledig kiezen. Zo krijg je toch 3/2 keer per jaar 1 echte titel die je zelf deels kan kiezen. Dit moet natuurlijk wel haalbaar zijn voor Sony maar dit lijkt me opzich wel mogelijk te worden aangezien er nu toch al een redelijk aantal games uit zijn voor ps4.
Ach, laat ze eerst maar een deftige game in de service uitgeven voordat ze er 1 van de 3 van maken...
Is wel raar dat ik eigenlijk verwacht had een keuze uit 3 goede spellen te kunnen maken: als je maandelijks shit weggeeft, zou het raar zijn als je nu ineens de keus zou geven uit volwaardige, goede games (indy of AAA vind ik niet relevant: het gaat om de kwaliteit van de game).
Image

Re: PlayStation Plus

444
paveman wrote:
The Wastelander wrote:Opzich zou het wel cooler zijn moesten ze ervoor te kiezen om dit bijvoorbeeld om de 4 / 6 maanden doen en dan met legit titels, lees triple AAA games of games die gewoon geen random indies zijn. Voor de rest krijg je gewoon elke maand 2 indies of legit titels die zij volledig kiezen. Zo krijg je toch 3/2 keer per jaar 1 echte titel die je zelf deels kan kiezen. Dit moet natuurlijk wel haalbaar zijn voor Sony maar dit lijkt me opzich wel mogelijk te worden aangezien er nu toch al een redelijk aantal games uit zijn voor ps4.
Ach, laat ze eerst maar een deftige game in de service uitgeven voordat ze er 1 van de 3 van maken...
Is wel raar dat ik eigenlijk verwacht had een keuze uit 3 goede spellen te kunnen maken: als je maandelijks shit weggeeft, zou het raar zijn als je nu ineens de keus zou geven uit volwaardige, goede games (indy of AAA vind ik niet relevant: het gaat om de kwaliteit van de game).
Ik verwacht ook niet dat ze het zo gaan doen, maar mij leek dit zeker een leuk idee. Beter dan het concept momenteel imo. Want nu (zoals meerderen hier zeggen) heb je dan een keuze uit ''goede" games ipv games die slechts weinigen iets zeggen.
Image

Re: PlayStation Plus

447
Gamefreak wrote:iemand al gestemd voor een game, ik heb gekozen voor die Robot game, ben de naam al kwijt :P

edited: Grow Home dus...
Ik ga stemmen op Armello. Leek mij de beste game / het meeste kans dat ik het probeer te spelen. Die robot game zag er me iets te ''indie'' uit voor mij. :p
Image

Re: PlayStation Plus

449
The Wastelander wrote:
Gamefreak wrote:iemand al gestemd voor een game, ik heb gekozen voor die Robot game, ben de naam al kwijt :P

edited: Grow Home dus...
Ik ga stemmen op Armello. Leek mij de beste game / het meeste kans dat ik het probeer te spelen. Die robot game zag er me iets te ''indie'' uit voor mij. :p
:O :O

nee, serieus, ieder zijn keus Wastepie :P