Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2239
+++ Redelijk geslapen...
--- Te warm weer...
+++ Onweer, maar weinig van gemerkt...
+ Sollicitatie ging goed...
+ Mooie vrouw die het interview deed helpt altijd...
+ En ze is deeltijds preventieadviseur, wat wil zeggen dat we een connectie hebben :P (ik heb namelijk ook dat diploma)
+++ 'Excited' voor FF Guide box set en RE2 Remake
--- Thuiskomen, en moeder die zegt dat ik morgen om boodschappen moet gaan...altijd op tijd dat ze me dat zeggen, khad de zaterdag al gepland :(
--- Mijn vader die op een rare manier weer iets tegen me heeft omdat ik mijn baard niet heb geschoren, correctie, mijn 'jihad-begroeiing' zoals hij het zegt, daarna zegt hij: "niet moeilijk dat ge niet aangenomen wordt"...
--- Waarvoor mijn vader allemaal kwaad lijkt te zijn en waarom dat hij zich altijd moet bemoeien met mijn gezichtsbeharing...ik ben 28j, moeit u er niet mee!

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 54 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 22 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2240
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:--------- kheb mij in lange tijd nimeer zo slecht en down gevoeld
Join the club...

+++ Vandaag met ne maat gaan zwemmen in Mol en daarna is naar dieje nieuwe mcdonalds gegaan
++ Vanavond naar Pitch Perfect 2
+++ Mijn leven begint terug zin te krijgen
En toch zo veel plusjes? Misschien helpt het u om heel bewust meer aandacht te besteden aan de leuke en mooie dingen? De zon kan zo heerlijk zijn, of misschien hou je er van om vlinders te kijken (al is het maar heel even), of de details in een game zien? Het kan echt wonderen doen om bewust op zoek te gaan naar leuke en mooie dingen om u heen :)

+++ Lekkere aardappel prei soep gemaakt :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2244
Captain Witwicky wrote:--- Urgh...moet mijn woede beheersen als mijn vader zegt, nog voor ik iets doe, dat die geen damp wilt zien wanneer ik mijn douche neem...tuurlijk, ik heb superkrachten...
--- Echt onmogelijk om met die mens normaal te leven...
och je bent nie alleen ma ik richt men pijlen meer op de positieve dingen ipv op mijn problemen thuis :p
en geloof mij maar situatie hier is zeker nie beter dan bij u.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2248
fsterchele23 wrote:-- woehoe familieuitstap in gent hoe plezant vn 9u30 smogens al tot ja beire veel te laat :(
Had dan laten weten dat je in Gent was, dan waren met0t0 en ik u komen ontvoeren ;)

--- met0t0 zijn ouders komen mergen weer thuis, joepie :(
+++ Vanmiddag pasta met spinazisaus, lekker!
+++ Watermeloen, gewoon een kleine watermeloen, de top er van snijden en uitlepelen, lekker simpel en geen gemors :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2249
W.O.L.F. wrote:
fsterchele23 wrote:-- woehoe familieuitstap in gent hoe plezant vn 9u30 smogens al tot ja beire veel te laat :(
Had dan laten weten dat je in Gent was, dan waren met0t0 en ik u komen ontvoeren ;)

--- met0t0 zijn ouders komen mergen weer thuis, joepie :(
+++ Vanmiddag pasta met spinazisaus, lekker!
+++ Watermeloen, gewoon een kleine watermeloen, de top er van snijden en uitlepelen, lekker simpel en geen gemors :)
Kbetaal wel 75 euro vo da spel Ier e kwil men geld ip eetn en drinken

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image
cron