Re:

331
The Wastelander wrote:Ted 2
Gisteren Ted 2 gaan zien in de bioscoop. Het was opzich meer vanhetzelfde, grappige momenten vaak vergezeld door schelden/vloeken en zijn vaak gerelateerd aan seks, drugs en de actualiteit. Als je Family Guy / American Dad gewoon bent is het soms wel wat fletsere humor en minder grof. Als je Ted 1 goed vond zal je deze ook goed vinden. Niet bepaald een familie film tho, dit leken sommige mensen in de zaal namelijk wel te denken. :p
7/10
Ze zien dat er een teddy beer meedoet en pakken hun kleinen mee :P
Toen ik naar jurassic world ging zaten daar ook nogal veel kleine gasten maar die film is bij momenten toch nogal eng, hopelijk konden ze snachts slapen :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

332
Toon8 wrote:
The Wastelander wrote:Ted 2
Gisteren Ted 2 gaan zien in de bioscoop. Het was opzich meer vanhetzelfde, grappige momenten vaak vergezeld door schelden/vloeken en zijn vaak gerelateerd aan seks, drugs en de actualiteit. Als je Family Guy / American Dad gewoon bent is het soms wel wat fletsere humor en minder grof. Als je Ted 1 goed vond zal je deze ook goed vinden. Niet bepaald een familie film tho, dit leken sommige mensen in de zaal namelijk wel te denken.
Image

7/10
Ze zien dat er een teddy beer meedoet en pakken hun kleinen mee
Image

Toen ik naar jurassic world ging zaten daar ook nogal veel kleine gasten maar die film is bij momenten toch nogal eng, hopelijk konden ze snachts slapen
Image
Toen ik naar Jurassic World ben gaan kijken, waren er ook kleine kinderen in de zaal. Iets dat ik totaal niet snap. Dat kleine meisje achter mij zat voortdurend te babbelen en uiteraard had ze schrik toen die indominus rex te zien was.
Image
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

338
Ted 2 9/10
Damn, this shit was good :p Echt dezelfde humor als Family Guy. Ted had bijna net dezelfde stem als Peter Griffin. En aangezien ik supergraag naar Family Guy keek, vond ik deze ook geweldig. Soms wel een beetje zwarte humor en soms moest je nadenken over de humor (ik denk niet dat iedereen weet wat 'The Importance Of Being Earnest' is). volgens mij ook nog een paar coole referenties naar andere films?
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

340
Mr.Wolf wrote:Ted 2 9/10
Damn, this shit was good :p Echt dezelfde humor als Family Guy. Ted had bijna net dezelfde stem als Peter Griffin. En aangezien ik supergraag naar Family Guy keek, vond ik deze ook geweldig. Soms wel een beetje zwarte humor en soms moest je nadenken over de humor (ik denk niet dat iedereen weet wat 'The Importance Of Being Earnest' is). volgens mij ook nog een paar coole referenties naar andere films?
het is dan ook van dezelfde maker als Family Guy. Seth Macfarlane doet de stem van Peter Griffin en van Ted :)

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

341
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:Ted 2 9/10
Damn, this shit was good :p Echt dezelfde humor als Family Guy. Ted had bijna net dezelfde stem als Peter Griffin. En aangezien ik supergraag naar Family Guy keek, vond ik deze ook geweldig. Soms wel een beetje zwarte humor en soms moest je nadenken over de humor (ik denk niet dat iedereen weet wat 'The Importance Of Being Earnest' is). volgens mij ook nog een paar coole referenties naar andere films?
het is dan ook van dezelfde maker als Family Guy. Seth Macfarlane doet de stem van Peter Griffin en van Ted :)
I know ;)
Image
cron